Alles kan wel te koop zijn, maar soms is het EXTREEM duur..quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is ook een vrouw hé?
En alles is te koop
Bedrogen worden is klote...quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben, is oke...
Ja, oke. Ik heb het dan ook niet over een bedrag. Ik zeg alleen dat alles en iedereen te koop is. Alles heeft zijn prijs in geld, goederen of diensten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles kan wel te koop zijn, maar soms is het EXTREEM duur..![]()
![]()
![]()
Stimmt...quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik heb het dan ook niet over een bedrag. Ik zeg alleen dat alles en iedereen te koop is. Alles heeft zijn prijs in geld, goederen of diensten.
Ik durf niet te klikkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:58 schreef Jenglejack het volgende:
Die bestandsnaamMijn god, die naam alleen al zou mensen laten krimpen van pijn.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles is te koop, dus ook neukz0rren met jouw vriendin.
Op jullie ga ik niet eens inquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die krijgt ze nu ook genoeg daar in LA hoor.
Dan was ze allang bij me weggeweest heurquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar wel voor een fatsoenlijke lul die ze dan eindelijk eens krijgt
Heudivoquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Aloha
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zie nu de hele tijd een bloedende anus voor me.
Altijd ..quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift: hOuuzOowvan jOuu sChatjuhh (L) vOor altyd Samenn (L)
Laat je kop niet gek makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Op jullie ga ik niet eens in![]()
![]()
[..]
Dan was ze allang bij me weggeweest heurIk zou anders niet weten waarom ze bij me zou blijven.
is die gast bijziend ofzo of heeft dat mokkel een heel strak lijf onder die jas?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift: hOuuzOowvan jOuu sChatjuhh (L) vOor altyd Samenn (L)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |