quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weetje wat het buiten is?Die had ik niet zien aankomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou kan in Sinterklaas niet meer zien ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weetje wat het buiten is?Ha-ha?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Die paarse zijn bijna hetzelfde als mijne manquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook niet zwarte pietquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen...![]()
Ik vind van niet.quote:
Gelukkig heeft zijn pieterman night-vision-gedoe, dan kan hij jouw schoorsteenpijpje nog wel vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen...![]()
Heb je jouw blubberige pauper anemoon dingen wel niet achterin gezien?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die paarse zijn bijna hetzelfde als mijne man!
Had je niet moeten zeggen. Skaff-a, Gupje en NG kunnen nu niet ophouden met op je geilen.quote:
Ik kan een redbull blikje met 1 hand openmaken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Whehehe, ik kan een walnoot met 1 hand kraken
Dat is eten voor de zee-egels!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je jouw blubberige pauper anemoon dingen wel niet achterin gezien?
zee-egels eten koekjes !quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is eten voor de zee-egels!
Koekjes!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is eten voor de zee-egels!
Enige.quote:
hihi er is een zee-egel soort die de purperen zeeklit heet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet de vleesetende zee-egels.
Ja dat heb ik al gezien haha, heel schattig!quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een vriendin gaat zo'n ponypack voor mijn verjaardag kopen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ah, heb je weer een posthistory rondje gedaan?
300 euro voor oordopjes? Ben je niet goed!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
verkapte 'ik-kocht-in-ear-oordopjes-van-sony-voor-299-euro' post
ik vond het godsgruwelijk koud buitenen het ging nog regenen ook
Paaskonijn:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Zotheid:
- Heb je al een zee-egel gekocht?
- Heb je je al ingeschreven bij HDH ofzo?
Ik rook ook niet...quote:
Mooie naamquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi er is een zee-egel soort die de purperen zeeklit heet.![]()
pony als in zo'n paardquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wiet. En dan haze. Van andere stuff word ik snel misselijk. 0,5 per joint, want er zijn altijd mee-blowers.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wiet? hasj? Hoeveel gram per joint? Wat voor hasj/wiet?
Enige. En ik ook niet heur gersje.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
- Dan zoek je langer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Paaskonijn:
-Nee, nog niet, ik kon die winkel niet vinden.
-HDM, nee, dat ga ik pas doen als ik weer normaal kan sporten.
zeg dan gewoon cokequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ponypack als in een heel klein envelopje met een half gram wit poeder erin.
STOER!!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Op iedere FOK!meet waar ik tot nu toe ben geweest, heb ik met een paar gasten geblowed
Nee, leg eens uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
Hihi kijk mn hyves![]()
12345 x bekeken , Hyver sinds 12-10-2007
12345 snap je 'm![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |