Daarom zit ik ook binnenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Wat zijn mensenmassa's in de stad toch verschrikkelijk vervelend.
Die zwarte is wel nepquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Draag je van die nepdiamantjes?
quote:
quote:
Verstandig!quote:
Druk! Maar niet koud ofzo.quote:
Ik vind diamantjes, nep of niet, in het oor van een jongen echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die zwarte is wel nepMaar ik heb wel gewone diamantjes, hele kleine, en die zijn wel echt.
quote:
verkapte 'ik-kocht-in-ear-oordopjes-van-sony-voor-299-euro' postquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verstandig!
[..]
Druk! Maar niet koud ofzo.
Ik zag in ear oordopjes van sony voor 299 euro.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
hadden die ruzie of was het meer als 'groet' ofzo?
![]()
Dan liever echtequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind diamantjes, nep of niet, in het oor van een jongen echt verschrikkelijk.
Dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:04 schreef Devvie het volgende:
ik vond het godsgruwelijk koud buitenen het ging nog regenen ook
Die rechter is echt zo'n bijnegerquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef BigKahuna het volgende:
One of a kiiiiiiind.
Love affaaaaaaaair.
The kind of love you read about in fairytaaaaaaales.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Nou vooruitnu zijn er weer leuke mensen. Hai
!
Dankje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
Nou vooruitnu zijn er weer leuke mensen. Hai
!
Ik draag alleen bij kerst oorbellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan liever echte![]()
Draag ze bijna niet meer
Dan is het nog stommerquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh was vechtpartij. Een nazi tegen een mooiboy, iets om een marokkaans meisje (welkom in de randstad, alle stereotypes zijn gelijk behandeld)
Blow je ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Laatste sigaret is in de zomervakantie uitgegaan.
De laatste met iets met tabak 2 weken geleden.
Weetje wat het buiten is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn niet tof.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en PK, ik heb een sinterklaascadeautje voor je:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |