ja komt door die stomme medicijnen.. was wel al om iets voor 9 wakker om werk te bellen.. maar ja.. daarna weer in slaap gevallen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok jij bent erger
Ben al wakker sinds 10:00 hahaha
Damn, pokeren gaat vandaag echt voor geen meter!
beter 10 uur dan 0 uurquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja komt door die stomme medicijnen.. was wel al om iets voor 9 wakker om werk te bellen.. maar ja.. daarna weer in slaap gevallen..
schiet wel lekker op.. zo slaap je nooit.. en zo slaap je ineens 10 uur per nacht.. :S
nou toch liever 0 uur.. 10 uur kan mn lichaam niet goed tegenquote:
dat is lief van je Olep!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:12 schreef Olep het volgende:
Toch even hallo zeggen vandaag, ook al ben ik vrij![]()
Sta nu in de top 10, samen met vaderquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan je beter stoppen... vanavond ff blackjacken
Zo toch naar de bios, ben al 3 vodka en 1 whiskey verderquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:54 schreef Bellerophon het volgende:
Bijna bowlenThuis ook nog maar een paar biertjes weggekopt
Welke film gaat het worden Droxz?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo toch naar de bios, ben al 3 vodka en 1 whiskey verder
Gastquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sta nu in café Cockring samen met vader![]()
Dus als ik hem nu zou doppen, zou ik de 7e zijn.
Body of lies....quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Welke film gaat het worden Droxz?
Mja, als je hem helemaal volgt en geen moment mist zou ie best goed kunnen zijn. Da's dus een film die niet geschikt is om met z'n 2en te kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Body of lies....
volgens IMDB best een dope film
* Droxz.nl slaat film over en gaat naar de kroegquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, als je hem helemaal volgt en geen moment mist zou ie best goed kunnen zijn. Da's dus een film die niet geschikt is om met z'n 2en te kijken
Veel plezier ouwequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl slaat film over en gaat naar de kroeg
Godsamme dat plaatjequote:
goede mogguh all!quote:* Uitbreiding Retentie
De retentie voor binaries nieuwsgroepen bedraagt momenteel 170 dagen. De retentie zal in de komende tijd gestaag doorgroeien naar 200 dagen.
Relaxedquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Eweka is goed bezig:
[..]
goede mogguh all!
Vanavond bij een goede vriendin wezen gourmetten!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Net heerlijk wezen gourmetten
En fijn weekend iedereen
das lekker!quote:Op zondag 7 december 2008 02:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanavond bij een goede vriendin wezen gourmetten!
Dat denk ik ook moar het bier is nog zo lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 05:28 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
denk dat het maar eens bedtijd is
Moggûh Draakjequote:Op zondag 7 december 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
helemaal oke!quote:Op zondag 7 december 2008 09:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moggûh Draakje
Hoe was je vakantie?
Eerhm...nee dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF!!!!!
wie heeft er allemaal de K1 GP gezien????? WTF!!!???
droefste actie in de geschiedenis zal vast wel op youtube staanquote:Op zondag 7 december 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm...nee dat heb ik dan weer gemist.
Wat is er gebeurd?
Wat een mongool die Hari zeg![]()
Goh, wat een verrassing, die Hari is een mocroquote:Op zondag 7 december 2008 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het niet verwacht... Hari is een goede vechter... woont en traint in adam... dus hij is zo westers als de nete.... kut mocro!quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, die Hari is een mocro
nee hoor nog een lekker rust dagje vandaagquote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
ook alweer aan de slag, draculettetje?
hoi crazy pquote:Op maandag 8 december 2008 08:00 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
over 15 minuten richting werk dan maar
de was van de vakantie weg werkenquote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
moguh crazy-p
mazzelaar, nog plannen voor dit rustdagje? Of gewoon hele dag fok?
Waar ben je op vakantie geweest?quote:Op maandag 8 december 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de was van de vakantie weg werken
hond uitlaten, als ik me goed genoeg voel nog even wat thuis werken, voorzichtig weer beginnen met mn oefeningen en voor de rest zie ik het wel
volgens mij kwam je idd net om de hoek kijken voor ik op vakantie gingquote:Op maandag 8 december 2008 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie geweest?
Wat voor oefeningen doe je?
Sorry voor de vele vragen... maar ben redelijk nieuwgierig aangelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |