Vrouw + laptop + mobiel internet van KPN = FAILquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Helpdesk Droxz komt naar u toe deze winter
Klein kind ben je ook he...quote:
Betaling in natura?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vrouw + laptop + mobiel internet van KPN = FAIL
quote:
Echt wel!quote:
Uhuh, film kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Vanavond waarschijnlijk biosje pakken, ook niet verkeerd natuurlijk.
Filmpje kijken is neuken, maar das nog lastig in de bios tussen al die andere mensen... beetje prive is toch wel relaxtquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uhuh, film kijkenDie smoes gebruikte ik ook altijd
Jeweetschquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Filmpje kijken is neuken, maar das nog lastig in de bios tussen al die andere mensen... beetje prive is toch wel relaxt
iig pleite vanavond, zal Amsterdam worden of een film.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Ja ok dat is dan wel weer zo
Vanavond met de heule familie bowlenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
iig pleite vanavond, zal Amsterdam worden of een film.
Klinkt beide er goed!
Ga jij nog wat doen dit weekend?
Heuh aan het bier op werkquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
so ik heb me een partij geen zin meer he
Bier? bier? ik heb een fles sambuca in m'n kastje liggen hierquote:
Mijn manager tapte het voor mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bier? bier? ik heb een fles sambuca in m'n kastje liggen hier
Oh wacht ffquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn manager tapte het voor mij
Jeweetschquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh wacht ffjij zit echt aan het bier daar
Doe je goedquote:
En dan ook nog is bijna vrij, heuh dit gaat een goed weekend wordenquote:
Ej ej!quote:
Bowlen is best lachen, helemaal als je lam bent!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:30 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ben er vandoor
Een heeeeul fijn weekend allemaal![]()
![]()
ach ik ben er net 1.5 uur uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej ej!
Ik was ff douchen, soms he... ben ik best lui
doe je goed..quote:
Ok jij bent ergerquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach ik ben er net 1.5 uur uitlol.. das pas lui
kan je beter stoppen... vanavond ff blackjackenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok jij bent erger
Ben al wakker sinds 10:00 hahaha
Damn, pokeren gaat vandaag echt voor geen meter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |