ik had het niet verwacht... Hari is een goede vechter... woont en traint in adam... dus hij is zo westers als de nete.... kut mocro!quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing, die Hari is een mocro
nee hoor nog een lekker rust dagje vandaagquote:Op maandag 8 december 2008 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
ook alweer aan de slag, draculettetje?
hoi crazy pquote:Op maandag 8 december 2008 08:00 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
over 15 minuten richting werk dan maar
de was van de vakantie weg werkenquote:Op maandag 8 december 2008 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
moguh crazy-p
mazzelaar, nog plannen voor dit rustdagje? Of gewoon hele dag fok?
Waar ben je op vakantie geweest?quote:Op maandag 8 december 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de was van de vakantie weg werken
hond uitlaten, als ik me goed genoeg voel nog even wat thuis werken, voorzichtig weer beginnen met mn oefeningen en voor de rest zie ik het wel
volgens mij kwam je idd net om de hoek kijken voor ik op vakantie gingquote:Op maandag 8 december 2008 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar ben je op vakantie geweest?
Wat voor oefeningen doe je?
Sorry voor de vele vragen... maar ben redelijk nieuwgierig aangelegd
jaaah ff op de hyves hequote:Op maandag 8 december 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank, zag je gister nog even voorbijkomen!
Ja, dat zou best kunnen, zo lang ben ik hier nog niet nee... Maar ik hoop dat je genoten hebt van de zon daar in Afrika!quote:Op maandag 8 december 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij kwam je idd net om de hoek kijken voor ik op vakantie ging
ben met manlief een weekje in tunesie geweest! en van zaterdag op zondag nacht terug gekomen
ik ben aan het revalideren (dystrofie in voet/been) en moet na een week vakantie weer het programma oppakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |