quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
Uitwonen, volblaffen met je kwarkbuks en natuurlijk niet vergeten de foto's hier te plaatsen
Probleem opgelost
Jeweetschquote:
TS is ICT Support Engineer & Software ontwikkelaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef Juvenalis het volgende:
Vakkenvuller bij AH? Idd lastig om terug te smsen.
Whehe fail you hazquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:11 schreef crazy987 het volgende:
eikels van GRTOJW ook
oh wacht daar hoor ik ook bij
Alleen als je bij de AH werktquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef HzHertz het volgende:
Is dat door heel nederland dat iedereen eerder naar huis mag?
naja ik moet over 2 weken een incidentenregistratie & hardware/software registratiesysteem afhebben dusjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom kun je niet smsen op je werk ?
En wtf maakt het voor het smsen uit of je in een groot bedrijf werkt of dat je eenmans bent ?
Wie is T?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:07 schreef crazy987 het volgende:
T is nu al even uit met m`n vriendin maar ze valt me nog steeds lastig.
ook al doe ik het niet blijft ze me alsnog lastig vallenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:15 schreef kwiwi het volgende:
waarom sms je haar uberhaupt terug? dan blijft ze je toch lastig vallen
Telefoon uit en schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:15 schreef kwiwi het volgende:
waarom sms je haar uberhaupt terug? dan blijft ze je toch lastig vallen
nee hoor op een gegeven moment houdt het opquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook al doe ik het niet blijft ze me alsnog lastig vallen
dat dacht ik ook bij een anderquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nee hoor op een gegeven moment houdt het op
en toen hield het op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook bij een ander
die heeft me nog 2 maanden gestalt
al geprobeertquote:
ik zie dat probleem ook niet.quote:
ja want toen had ze een ander.quote:
ik denk dat je wat "harder" je best moet doenquote:
ja hequote:
ze wil me nog steeds terugquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef Subterranean het volgende:
Maar luister dan. Het enige dat er nu nog toe doet: Welke smsen gingen er aan vooraf?
TS is gay dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:31 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze wil me nog steeds terug
maar ik zie er het niet meer zitten
das de korte samenvatting
ik heb al meer als genoeg werk opzij geschoven om tijd te maken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:35 schreef De_goegemeente het volgende:
Je hebt geen tijd om haar te sms'en maar wel tijd om hier te posten en op de reacties te reageren
Zonde dat zo'n lief meisje zo verwaarloosd wordt, vast genoeg mensen hier die wel tijd voor d'r vrij kunnen maken.
POST HIER DAN NIET EN GA AAN HET WERKkkbezemquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb al meer als genoeg werk opzij geschoven om tijd te maken.
loop daarom ondertussen ook een maand achter
Neem dan ook even de tijd om een foto te postenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik heb al meer als genoeg werk opzij geschoven om tijd te maken.
loop daarom ondertussen ook een maand achter
En vervolgens legt er over 9 maanden een schreewende peopluier op de commode. Beware!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
Uitwonen, volblaffen met je kwarkbuks en natuurlijk niet vergeten de foto's hier te plaatsen
Probleem opgelost
Mooie naam voor een MBO-baantjequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
TS is ICT Support Engineer & Software ontwikkelaar
toen was het alweer aan hoor...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef muppet1978 het volgende:
Kan TS misschien ff gegevens van zijn ex plaatsen, kunnen wij ook eens leuk uitleggen dat stalken niet netjes is..
Kan ze meteen een nieuwe vriendje uitzoeken. wel eerst foto's van haar zien voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |