Mensen die laag opgeleid zijn, hebben een grotere kans op het ontwikkelen van een depressie.Net als mensen die weinig sociale steun in hun omgeving hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...
gewoon content zijn in mijn eigen middelmatigheid of klinkt dat heel erg naar?
Ohh, je bent er toch nog!quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach dochterlief!! Hoe was het????
Nou, ten eerste om bovenstaand verhaalquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt lekker!! Ik geloof geen rellen geweest, of ik moet ze geblokked hebben, dat kan ook!
Russen hoezo?? (In Turkije waar ik was een aantal jaar geleden, daar waren er ook veel en ik vond ze nogal luidruchtig en onbeleefd overkomen.)
Ja, mijn vriend ging ook een keer snorkelen en toen zag hij een napoleon fishquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jammer van die russen. Echt vervelend als je duiken (negatief) beinvloed worden door andere duikers. Zo jaagden op mijn laatste duik in Cuba een stelletje met hun debiele geflipper een supermooie stingray weg op een paar meter afstand
.
Maar wat gek dat je daar geen grote vissen hebt gezien, ik dacht dat Egypte daar echt bekend om stond?
Klinkt verder wel weer superleuk! Me jealous!.
Ja, we zijn nog een stukje de woestijn ingeweest en naar een ander plaatsjequote:Op zaterdag 6 december 2008 11:55 schreef cyclechick het volgende:
Jammer inderdaad, dat het duiken zo werd beinvloed door anderen, maar fijn dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
Heb je verder nog wat van Egypte gezien, of alleen onder water?
* giltquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:10 schreef Goodbye het volgende:
Als iemand een paar fotootjes wil zien, geef even een gil, dan pm ik ze welIk gooi nog steeds niks online, though
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
* gilt
Ik ga nu lekker taarten bakken, ben over een halve dag wel weer klaar. Ondertussen lekker deeg snoepen en een dikke kont kweken op magische wijze alsnog slank blijven/worden.
Zondagquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viel spass Chicoooo
En oh! Welke dag was je nou écht jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |