abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63801969
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...

gewoon content zijn in mijn eigen middelmatigheid of klinkt dat heel erg naar?
Mensen die laag opgeleid zijn, hebben een grotere kans op het ontwikkelen van een depressie.Net als mensen die weinig sociale steun in hun omgeving hebben.

De opmerking van SHE, dat denkers een grotere kans hebben op een depressie, is in die zin niet waar, dat hoger opgeleiden dus juist een kleinere kans hebben op depressie/stemmingsstoornissen (een hogere SES), maar wanneer het gaat over karakter en copingstijlen, is het wel waar: Mensen die altijd over alles piekeren (zowel laag als hoog opgeleiden) hebben een verhoogde kans op het in stand houden, of zelfs ontwikkelen van een depressie.

Dus: hoogopgeleid, sociaal netwerk om je heen, en niet teveel over zaken nadenken waar je toch niks aan kunt veranderen.

Niet: je baan opgeven, achter de kassan bij de AH gaan zitten, je vrienden de deur uitdoen en in je eentje proberen een oplossing te bedenken voor alle problemen van de wereld
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63801972
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach dochterlief!! Hoe was het????
Ohh, je bent er toch nog! Vakantie was echt heerlijk! Super lekker weer gehad en het hotel was echt helemaal top! Alles kunnen eten zonder ziek te worden! Duiken was ook leuk trouwens!

Geen relletjes in de week dat ik weg ben geweest?

Oh en ja: Russen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:47:04 #253
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63802000
Welkom terug, Goodbye! Nog mooie duiken gemaakt? .
pi_63802023
Klinkt lekker!! Ik geloof geen rellen geweest, of ik moet ze geblokked hebben, dat kan ook!

Russen hoezo ?? (In Turkije waar ik was een aantal jaar geleden, daar waren er ook veel en ik vond ze nogal luidruchtig en onbeleefd overkomen.)
pi_63802053
Nou, we zijn maar twee dagen wezen duiken uiteindelijk! Was wel echt super leuk! De eerste dag werd voor ons alleen een beetje verpest door dat er twee russen meegingen die enórm snel door hun lucht heen gingen. We hadden meer dan 200 Bar en toch konden we maar ongeveer een half uurtje onder blijven. Toen ik nog 160 Bar had, had één van de Russen nog maar 50 Bar En toen voor de tweede duik zag hij dat er 10 Bar meer zat in de fles van mijn vriend en toen eiste hij die fles, terwijl m'n vriend alles al had opgezet enzo. Wat een mongolen, serieus Ze hadden advanced, maar waar dat uit bleek? Tweede dag waren we alleen met de dive master, dus dat was wel relaxt. Prachtige koralen gezien, maar meer dan een napoleon fish en een blue spotted sting ray hebben we niet gezien, helaas. Ik had op iets bijzonders als een schildpad of een dolfijn gehoopt. Wel enorm veel kleine visjes ook, super schattig!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63802075
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Klinkt lekker!! Ik geloof geen rellen geweest, of ik moet ze geblokked hebben, dat kan ook!

Russen hoezo ?? (In Turkije waar ik was een aantal jaar geleden, daar waren er ook veel en ik vond ze nogal luidruchtig en onbeleefd overkomen.)
Nou, ten eerste om bovenstaand verhaal Daarnaast zijn ze inderdaad luidruchtig, denken dat ze god zijn (nooit bedienden van het hotel ofzo bedanken), scheppen ze enórm veel eten op van het buffet en leggen ze 's ochtends vroeg al een handoekje op een ligbed om die de hele dag te claimen
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:54:11 #257
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63802104
Jammer van die russen . Echt vervelend als je duiken (negatief) beinvloed worden door andere duikers. Zo jaagden op mijn laatste duik in Cuba een stelletje met hun debiele geflipper een supermooie stingray weg op een paar meter afstand .

Maar wat gek dat je daar geen grote vissen hebt gezien, ik dacht dat Egypte daar echt bekend om stond?

Klinkt verder wel weer superleuk! Me jealous! .
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:54:34 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63802111
goedemorgen. ik heb gister wel geschranst met sinterklaas.... maar dat mocht ik ook van mezelf (aangezien iedereen me skinny vindt.. )

lijstje (de dag begon vrij goed)
o: geen (uitgeslapen)
l: brinta met banaan
d: groentesoep, 2 witte bolletjes met gehaktprut en kaas, tortillachipjes
t: mierzoete muizen
t: stuk speculaasvlaai MET slagroom
t: stukjes chocoladeletter
t: kaas
t: nootjes en chocoladenootjes

en o ja ik voelde me wel een beetje dik op de terugweg na al dat gevreet
dus vandaag maar ff weer balansen ... haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63802131
Jammer inderdaad, dat het duiken zo werd beinvloed door anderen, maar fijn dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
Heb je verder nog wat van Egypte gezien, of alleen onder water?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63802143
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jammer van die russen . Echt vervelend als je duiken (negatief) beinvloed worden door andere duikers. Zo jaagden op mijn laatste duik in Cuba een stelletje met hun debiele geflipper een supermooie stingray weg op een paar meter afstand .

Maar wat gek dat je daar geen grote vissen hebt gezien, ik dacht dat Egypte daar echt bekend om stond?

Klinkt verder wel weer superleuk! Me jealous! .
Ja, mijn vriend ging ook een keer snorkelen en toen zag hij een napoleon fish Die bleef lekker meezwemmen, tot één of ander gast er naar toe ging duiken

Egypte staat er inderdaad om bekend, daarom is het ook wel een beetje jammer!
pi_63802214
Ah Muis, fijn dat het gesprek meeviel. Dat masker beschilderen klinkt wel weer heel erg stoer.

@Goodbye: vind je het hier nu niet heel koud? Jammer van de Russen, maar had eigenlijk niet anders van ze verwacht ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:02:45 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63802234
@Goodbye , welcome back
*zwaai zwaai*
pi_63802278
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:55 schreef cyclechick het volgende:
Jammer inderdaad, dat het duiken zo werd beinvloed door anderen, maar fijn dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
Heb je verder nog wat van Egypte gezien, of alleen onder water?
Ja, we zijn nog een stukje de woestijn ingeweest en naar een ander plaatsje Was wel leuk! Voor tripjes naar Cairo of Luxor was de vakantie wat te kort, though Het was echt een relaxvakantie, zegmaar
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:06:03 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63802294
Ik word ouhoud
Als je een hele dikke kop hebt krijg je niet zo snel rimpels maar nu met een iets minder dikke kop begin je de aftakeling goed te zien... Als ik lach krijg ik rimpels bij mijn mondhoeken
*jank*
Nee hoor valt mee. Ik heb vandaag al 3 sneetjes brood en 2 stuks fruit weggewerkt. Zo eerst maar anderhalf uur wandelen en vanavond hardlopen.
Gewicht: hetzelfde als vorige week 65.5 kg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63802301
Thanks BJ! En Chico, die kou viel wel mee vannacht vond ik! Ik had wel een dikke trui, jas en sjaal aan hoor
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:08:50 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63802332
Hoi Gb
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_63802353
Als iemand een paar fotootjes wil zien, geef even een gil, dan pm ik ze wel Ik gooi nog steeds niks online, though
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:17:32 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63802472
Welkom terug Goodbye! mooi dat het leuk was! En jaaaa foto's!

Conleche: mooi dat je je al beter gaat voelen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63802481
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:10 schreef Goodbye het volgende:
Als iemand een paar fotootjes wil zien, geef even een gil, dan pm ik ze wel Ik gooi nog steeds niks online, though
* gilt

Ik ga nu lekker taarten bakken, ben over een halve dag wel weer klaar . Ondertussen lekker deeg snoepen en een dikke kont kweken.
pi_63802493
Oh, even een heel stom vraagje Vriendlief en ik willen graag de finale van expeditie robinson online gaan kijken, maar we zijn bang dat er dan al heel groot staat wie de winnaar is. Kan iemand checken of dat het geval is of een linkje geven van alleen de uitzending ofzo?

Of wordt het nou ook herhaald op zaterdag? Even kijken..
pi_63802499
Me wil wel foto's!
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:19:37 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63802504
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

* gilt

Ik ga nu lekker taarten bakken, ben over een halve dag wel weer klaar . Ondertussen lekker deeg snoepen en een dikke kont kweken op magische wijze alsnog slank blijven/worden.
Viel spass Chicoooo

En oh! Welke dag was je nou écht jarig?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:22:56 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63802555
jaaaaah *me loves foto's * ik zal dr straks wel eentje op spammen van gisteraaf
pi_63802567
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Viel spass Chicoooo

En oh! Welke dag was je nou écht jarig?
Zondag . Oh, morgen dus. Maar vier het vanavond ook al voor vrienden van middelbare school. Ga 3 taarten bakken, zal totaal 5 uur kosten ofzo, ze zijn allemaal best veel werk en ik heb maar 2 vormen .

Ik blijf wel slank door mijn sportuurtje gister . Zweet stroomde over mijn gezicht, vreselijk fanatiek gespard, moet vaker een chocoladeletter eten tevoren?

Ga jij wel lekker gezond eten? Kan ik maandag weer met je meedoen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:25:10 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63802585
met mijn mooie nichtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')