Slaap lekker muisje. Nog gefeliciteerd met het goede ziekenhuisnieuws. Dat masker klinkt wel een beetje eng. Maar alles for the cause nietwaar?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Enniewee, ik ga slapen. Ik ben doodop en morgenmiddag moeten er weer centjes verdiend worden.
Adios chicas
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Anosmie het volgende:
het meest ranzige schepsel ooit: een mozzarellafrikadel..
was jij mij vanmiddag niet aan t schoppen over mijn lijstje??quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Anosmie het volgende:
Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 6.918%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.
Valt me nog alles mee..
Mijn dinner: 2 hartige muffins (aka cupcakequiches), handje pepernoten (ze waren niet lekker!), 2 wijn down and 1 is onderweg, rauwkost, 1 vietnameze loempia uit de oven en het meest ranzige schepsel ooit: een mozzarellafrikadel.
.
Dat zijn ongeveer 3 miljoen calorieen. Moregen en overmorgen brintabalansen.
Ik was je aan het schoppen omdat je jezelf een faalhamster noemde.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was jij mij vanmiddag niet aan t schoppen over mijn lijstje??![]()
hihi, ik voel me nu echt heel ranzig en zoveel heb ik niet eens gesnoept. morgen eindelijk weer eens uitslapen, heerlijk...
Het is een misvormd hoopje mysterieus persvlees met een nog mysterieuzere ietwat zurige witte vulling.quote:
CUTE?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb trouwens van Zusterklaas een briljant cadeautje gekregen:
[ afbeelding ]
Unazukin beantwoord al je vragen door met haar hoofdje te schudden of te knikken. So cute..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |