Greysie is very spesjul indeedquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
The puppels zitten allemaal rond de 15 %![]()
Behalve Greysie dan, maar dat is ons zonnetje
Ik ga vragen of ik het masker mag houdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef Vivi het volgende:
Oh dat klinkt eng zeg van dat masker! Ik vind het bewonderenswaardig hoe je ermee omgaat!
En Le canard sauvage geeft mij altijd "ik kom hier anoniem met mijn minnares"-vibes.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:08 schreef Muis006 het volgende:
Hoi![]()
Alles ging goed! Ik moest naar het VU en niet naar het AMC en wat is dat een lelijk ziekenhuis zeg! Ik kreeg niet echt de "kom binnen, dan maken wij je beter!" vibe maar dat doet er ook niet toe
Om een lang verhaal kort te houden:
- de kans op succes is 90%
- de kans dat mijn tumor gaat zwellen en ik dus aan de prednison moet is 5%
- aanstaande woensdag moet ik terug om een plastic masker van mijn gezicht te laten maken, waarmee ze me aan de tafel vastschroeven. Die dag wordt ook een CT scan gemaakt terwijl ik dat masker op heb,
- woensdag 17 november beginnen ze aan de bestraling! Ik moet 5 achtereenvolgende dagen bestraald worden en iedere bestraling duurt maar 2 minuten. Ik mag tussendoor gewoon naar huis dus dat wordt veel in de auto zitten. En ik heb vanmiddag voor pampus op de achterbank van de auto gelegen, van al die adrenaline.
Oh en verder heb ik bij le canard sauvage in de golden tulip bij vinkeveen gegetenDat was heerlijk! Ik had vooraf eend met een crostini van rozijnen en als hoofdgerecht lasagne met bospaddestoelen, truffel en parmezaanse kaas.
Vast niet SHE-verantwoord maar wel heel erg lekker!
Ok het is toch nog een verhaal geworden
Mijn hoge score komt volgens mij ook alleen maar door de slaapvragen. Ja, ik heb slecht geslapen de afgelopen weken, maar dat komt doordat ik eruit moest voor het kind. Maar dat kan je dan weer niet aangeven. Wel dat je je niet goed kan concentreren, maar dat komt weer door het slaapgebrek van het elke nacht 4 keer uit mijn remslaap getrapt te worden. Ja, zo kan ik het ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
Greys en cynisch? Dat is zoiets als pepernoten eten met Pasen!
Yep, het viel reuze mee! De arts was ook erg aardig en ik heb eigenlijk niets te horen gekregen dat me tegenstond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Muis, fijn dat het meeviel! Althans, zo komt het op mij over dan he?.
Suuuurrrrequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn hoge score komt volgens mij ook alleen maar door de slaapvragen. Ja, ik heb slecht geslapen de afgelopen weken, maar dat komt doordat ik eruit moest voor het kind. Maar dat kan je dan weer niet aangeven. Wel dat je je niet goed kan concentreren, maar dat komt weer door het slaapgebrek van het elke nacht 4 keer uit mijn remslaap getrapt te worden. Ja, zo kan ik het ook!.
Muis, fijn dat het meeviel! Althans, zo komt het op mij over dan he?.
Ja duh!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, het viel reuze mee! De arts was ook erg aardig en ik heb eigenlijk niets te horen gekregen dat me tegenstond.
Het grootste risico van de bestraling is gehoorverliesso I'm safe.
En ik heb lekker een kusje van SHE
Uit het eerste gedeelte kwam keurig dat ik stabiel was hoorquote:
Gelukkig heb je geen last van moodswings!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Uit het eerste gedeelte kwam keurig dat ik stabiel was hoor.
Slaap lekker muisje. Nog gefeliciteerd met het goede ziekenhuisnieuws. Dat masker klinkt wel een beetje eng. Maar alles for the cause nietwaar?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef Muis006 het volgende:
Enniewee, ik ga slapen. Ik ben doodop en morgenmiddag moeten er weer centjes verdiend worden.
Adios chicas
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Anosmie het volgende:
het meest ranzige schepsel ooit: een mozzarellafrikadel..
was jij mij vanmiddag niet aan t schoppen over mijn lijstje??quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Anosmie het volgende:
Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 6.918%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.
Valt me nog alles mee..
Mijn dinner: 2 hartige muffins (aka cupcakequiches), handje pepernoten (ze waren niet lekker!), 2 wijn down and 1 is onderweg, rauwkost, 1 vietnameze loempia uit de oven en het meest ranzige schepsel ooit: een mozzarellafrikadel.
.
Dat zijn ongeveer 3 miljoen calorieen. Moregen en overmorgen brintabalansen.
Ik was je aan het schoppen omdat je jezelf een faalhamster noemde.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was jij mij vanmiddag niet aan t schoppen over mijn lijstje??![]()
hihi, ik voel me nu echt heel ranzig en zoveel heb ik niet eens gesnoept. morgen eindelijk weer eens uitslapen, heerlijk...
Het is een misvormd hoopje mysterieus persvlees met een nog mysterieuzere ietwat zurige witte vulling.quote:
CUTE?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb trouwens van Zusterklaas een briljant cadeautje gekregen:
[ afbeelding ]
Unazukin beantwoord al je vragen door met haar hoofdje te schudden of te knikken. So cute..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |