abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63783820
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:41 schreef Greys het volgende:
Deeeeeeee zak van Sinterklaaaaaaaas Sinterklaaaaaaaaas Sinterklaaaaaaaas

Ik ben helemaal in tha mood. Pepernoten en chocolademelk, ik kom er bijna aan! [ afbeelding ]
Sinterklaas
Ik heb een nieuw gedicht gemaakt vanmorgen. En ik kreeg een banketletter van de zaak. En overal staan pepernoten. Ik heb zo'n zin in vanavond! Mn neefje is helemaal hyperdepyper want vanochtend kwam de brandweer én de politie én de ambulance een Pietje redden van het schooldak. Vet spannend

* Inhaakt met Greys*

Deeeeeeeeeeeeeeeeeeee zak van Sinterklaas, o jongens, jongens 't is zo'n baaaaaaaaaas
Fok!bejaarde
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:46:28 #47
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63783835
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:41 schreef Phaidra het volgende:
Iran was echt heel bijzonder. Als je ooit de mogelijkheid hebt, ga!! Ik ben 3 jaar geleden geweest, toen was de politieke situatie wel wat beter dan nu, hoewel de oorlog in Irak nog wel redelijk recent was. Maar daar hebben we echt niets van gemerkt. De mensen zijn echt ontzettend aardig en geïnteresseerd, iedereen wilde zijn/haar Engels op ons oefenen en moskeeën zijn daar zo mooi! Het is wel even wennen om met een hoofddoek te lopen, maar ik heb het niet als vervelend ervaren. Ik liep er zelfs redelijk conservatief bij volgens de Iranezen. En de archeologische resten zijn fabulous!
Geweldig, zeg . Het staat al lang op m'n lijstje, maar ik denk niet dat het slim is om daar als vrouw alleen heen te gaan? Via de studie zal waarschijnlijk niet gaan en mijn vriend is helaas minder geinteresseerd in cultuur dan ik . Dus misschien, ooit. Maar ik ben wel jaloers!
pi_63783900
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben er even uitgeweest om in bad te gaan en haren te wassen en dat was zo vermoeiend dat ik er nu weer in lig. Wel gaat het beter dan gisteren, dus ik denk dat ik er nog wel een paar uurtjes uitga zo direct. Heb echt enorm geslapen niet normaal, wel 12 uur achter elkaar of zo!!
Oh Cootje. .

Beterschap!!
Fok!bejaarde
pi_63783929
Doei.
pi_63783963
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je helemaal gelijk. Ik zei toevallig van de week nog tegen Do2 dat ik werkelijk niet wist wat er nog aan m'n geluk ontbrak. Waarom maak ik het mezelf dan zo moeilijk? M'n lijf en uiterlijk hebben me altijd dwarsgezeten, ik weet niet of ik het zomaar los kan laten om me er druk over te maken.

Ik moet m'n lijf en mezelf gaan verwennen, niet straffen.
Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Aan de ene kant wind ik me erover op, omdat je het nu leuk hebt en het ontzettend stom is dat je daar niet gewoon van kunt genieten. Als je een of andere klotecrisis meemaakt dan kun je alleen nog maar verlangen naar die tijd waarin alles gewoon was en je ergste zorg je paar kilo te veel of te weinig was. Aan de andere kant is dat natuurlijk een ontzettend groot cliché waar ik eigenlijk niemand mee zou willen vervelen. Je druk maken om kleine dingen hoort erbij. Er gaat alleen zoveel energie zitten in dat voortdurende gevoel van ontevredenheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:51:49 #51
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63783973
Hey FaiBlo! Alles weer okay? .
pi_63783984
Als vrouw alleen is het idd niet aan te raden, niet omdat het niet veilig is, maar omdat het daar niet echt geaccepteerd is om als vrouw alleen te reizen. En alles moet van tevoren geregeld zijn. Zomaar wat rondreizen is ook niet mogelijk. Eventueel kan ik via PM wel de organisatie noemen die onze reis heeft georganiseerd, hij gaat vaker naar Iran, in groepsverband (wel een redelijk hoog 50+ gehalte, maar het zijn wel de leuke, actieve 50 plussers, met verassend veel kennis van zaken).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:55:09 #53
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63784053
Dat idee had ik al . Ik ben sowieso wel erg geinteresseerd in de Islam en het lijkt me ook geweldig om een tijdje in een streng-Islamitisch land te zijn. Gewoon om te ervaren hoe dat is. Maar zoals ik al zei zal het nog even op zich moeten laten wachten. De komende paar jaar zit het er sowieso niet in .
pi_63784121
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey FaiBlo! Alles weer okay? .

het gaat ben nog niet de gezelligste ever, maargoed
vanavond concert en ben nog aan het ontbrakken van gisteravond

maar mag over half uurtje weg hier

Heb de helft van mn geld vandaag verdiend met wachten op installaties....

Thanks for asking

en ik denk dat ik DaD wel begrijp... maar weet ook dat ik moet zeggen ' maak het jezelf niet zo moeilijk ' want dat is 't beste, maargoed, adviezen geven is makkelijk, ook als je ze zelf niet nakomt
Doei.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:58:26 #55
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63784134
Ik ken je gevoelens trouwens heel goed, DaD! Op de een of andere manier is geluk echt relatief. Het is, vind ik in elk geval, niet zo dat je daadwerkelijk gelukkiger bent als je ook meer elementen in je leven hebt die je geluk zouden moeten brengen. Of in elk geval, ik ben niet opeens dagelijks wereldgelukkig nu, terwijl ik alles heb dat mijn hartje begeert . Jaren geleden had ik het tegenovergestelde, maar was ik nog steeds meestal in een goede bui en kon ik intens genieten van bepaalde dingen. Naarmate je meer je doel nastreeft om gelukkig te worden, stel je ook andere eisen. Als ik nu in de situatie zou komen waar ik 5 jaar geleden in zat, zou ik diep ongelukkig zijn .

Mensen zijn ook zulke gewoontedieren.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:59:59 #56
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63784178
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:57 schreef Faithy het volgende:

[..]

het gaat ben nog niet de gezelligste ever, maargoed
vanavond concert en ben nog aan het ontbrakken van gisteravond

maar mag over half uurtje weg hier

Heb de helft van mn geld vandaag verdiend met wachten op installaties....

Thanks for asking

en ik denk dat ik DaD wel begrijp... maar weet ook dat ik moet zeggen ' maak het jezelf niet zo moeilijk ' want dat is 't beste, maargoed, adviezen geven is makkelijk, ook als je ze zelf niet nakomt
Ohja, je gaat vanavond naar dEUS he? Wat onzettend leuk!! Ik ben ook al jaren fan van de band, maar heb de laatste tijd minder zin/tijd/geld voor concerten. Heb ze wel een aantal keer live gezien, o.a. op Lowlands en in Paradiso. ZULKE heerlijke muziek .

Ken je Magnus dan ook?
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:02:46 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63784252
geen tijd om bij te lezen, maar ik wil iedereen wel even een hele fijne sinterklaasavond toewensen.

Ik heb vandaag toch nog voor iedereen kado's gehaald en net allemaal ingepakt. en voor vanavond een lekkere speculaasvlaai gekocht
zin in een gezellig avondje.

Ga het vieren bij mijn zus (dus met zus, zwager, 3 kids, mijn ouders en vriendlief en me) en we gaan eerst gezellig samen eten en dan die kids verrassen

zin in! en nu ga ik nog even mijn haar bijkleuren, want ik heb een beetje last van uitgroei....

tossow
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63784338
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Aan de ene kant wind ik me erover op, omdat je het nu leuk hebt en het ontzettend stom is dat je daar niet gewoon van kunt genieten. Als je een of andere klotecrisis meemaakt dan kun je alleen nog maar verlangen naar die tijd waarin alles gewoon was en je ergste zorg je paar kilo te veel of te weinig was. Aan de andere kant is dat natuurlijk een ontzettend groot cliché waar ik eigenlijk niemand mee zou willen vervelen. Je druk maken om kleine dingen hoort erbij. Er gaat alleen zoveel energie zitten in dat voortdurende gevoel van ontevredenheid.
Het zijn futiliteiten uiteraard, helemaal vergeleken met wat jij meemaakt. Ik bén ook gelukkig verder, echt, ik heb zoveel om dankbaar voor te zijn. Maar dat lijf moet onder mijn controle blijven.

Ik heb in ieder geval wel m'n lelijke roze slaapshirt uit de koffer gehaald en m'n mooie rode nachthemdje erin gedaan. Kleine stapjes zijn ook stapjes. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:18:02 #59
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63784571
Ohja, lijstjes!

Gisteren:
O/L: Vegaburger met aardappelschijfjes en doperwtjes .
D: Broodjes kruidenboter, aardappelpartjes, salade en spinazieroulade met feta
T: 3 blokjes chocolade en een halve zak chips + dip

Vandaag:
O: Boterham met kaas, 2 ieniemienie croissantjes en een kwart Luikse Wafel
L: Bakje magere yoghurt met cruesli
T: Mandarijntjes
D: Geen idee .

Niet al te best allemaal, maar gisteren en vandaag mag het .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 december 2008 @ 15:19:50 #60
163650 Greys
pi_63784620
Lijstje:

O: bruin broodje met gekookt ei
L: meergranen pistolet met rosbief
D: wordt een... rapapaaaa... kapsalonnetje Ja sorry, mijn zus komt en die eist het

En dan vanavond al die marsepein, vlaai, toastjes met cranberry paté enzo nog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63784665
Lijstje:

O: Brinta (half bord)
T: appel
L: gekookt eitje, 1 Wasa lichtgewicht met kaas
T: klein stukje chocoladeletter, kwam Do2 mee thuis
D: gaat Burger King worden. . We moeten door een nogal strakke planning noodgedwongen op het station eten.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:24:51 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63784732
lijstje:

O-niets
T-niets
L-twee kampioentjes met niks
T-drie merci'tjes
D-tomatensoep met gehaktballetjes
T-marsepein, sinassnippers, speculaas, chips en saucijzenletter.

zogezegd géén voorbeeldig dagje.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63784866
BlaatschaaP, jammer dat het er voorlopig niet in zit, zo'n reis. Maar om de motivatie voor de toekomst aan te wakkeren, twee leuke foto's:

DaD, sterkte, ik ken die gevoelens ook wel. Het is zeker niet zeuren, hoor! Maar probeer wel af en toe te relativeren (maar dat doe je volgens mij ook wel)

Lijstje!
O: 2 crackers met boter en hagelslag (200) ( had even geen zin in brinta)
T: mandarijn (16)
L: 2 boterhammen met humus (197)
4 cherry tomaatjes (5)
T: mandarijn (16)
4 dadels met roomkaas (55)
D: falafel in 2 broodjes (540)

1029 kcal totaal. Nog wat weinig. Ideeën voor extra gezonde tussendoortjes??

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 05-12-2008 15:41:56 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:34:47 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63784949
Wat zijn dit voor lijstjes

Smokkelaars !

Hoe het wel moet:

O: spinazie
T: proteine reep
T: bak fruitsalade + grote schaal soja yoghurt
D: heel bruin stokbrood met groenten
T: hooguit een handje popcorn

Take that, Sinterklaas
pi_63784962
Lijstje!

O: Aldilinea (Vitalinea maar dan van de Aldi dus)
T: sinaasappel
L: 2 geroosterde bammetjes pindakaas + 1 hapje saucijzengebeuren (:r)
T: Appel
D: Piglet kookt, geen idee wat de pot schaft.
T: Pepernoten (daar zit ik me al 2 weken op te verheugen )
Fok!bejaarde
pi_63785055
ook maar een lijstje dan:

O: 2 mandarijnen, knackebrod met hummus
T: 2x minimueslireep (en warme chocolademelk)
L: 2x boterham met pindakaas en sambal
T: zo nog maar een mandarijn en misschien bouillon
D: kaasfondue bij paps en mams
T: sinterklaasmeuk, hopelijk niet TE veel, want die extra kilo van vorig weekend is er weer af.

Ik wil zooo graag nu eens onder de 61 komen, vanaf 61 voel ik me weer langzaamaan slank worden, kan ik zien dat ik misschien best een mooie buik heb, mits die grote laag vet wat minder wordt etc.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:46:29 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63785178
ben geen smokkelaar, gewoon een grote faalhamster. ik probéérde het niet eens...
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:50:21 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63785258
Willen jullie als er tijd voor is deze test even doen? ( kost je 5 min )

http://www.ucl.ac.uk/predict-depression/demograph.php
pi_63785308
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:

Nu invullen zou bij mij nogal een scheef beeld geven, aangezien ik zowat de hele week op bed heb gelegen. .
  Vis een optie? vrijdag 5 december 2008 @ 15:53:30 #70
70532 loveli
N
pi_63785316
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:
ben geen smokkelaar, gewoon een grote faalhamster. ik probéérde het niet eens...
Dank je. Nu heb ik weer een mental image van PF van een paar topics geleden.

Beter een hele dag verkloten dan het goed doen en de mist ingaan. Ik hoop dat je er in ieder geval van genoten hebt. Niets is stommer dan lekkere dingen eten zonder er plezier van te hebben.
crap in = crap out
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:53:43 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63785323
I am experiencing a normal mood.
pi_63785359
quote:

Your responses indicate that you are already somewhat depressed at present.

Fijn hoor, laatste loodjes van je scriptie.....

Edit: DaD, je mag dan dus van hen idd niet meedoen aan het onderzoek!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:57:27 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63785399
quote:

tsja, duidelijk niet een goed moment om dit in te vullen, met de afgelopen weken die ik gehad heb:
"Thank you for answering these questions. Your responses indicate that you are already somewhat depressed at present. This means that it does not make sense for you to go on and complete the predictD risk assessment for depression. We suggest that if you are concerned about your mood you should consult your family doctor or a therapist. Talking to your family or friends can also be of some help.

Thank you for taking part! "

maar ik voelde me júist weer wat beter!
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:57:57 #74
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63785406
Ik heb wel 7,297% kans om depressief te worden in de komende 12 maanden! Itt tot het gemiddelde in Nederland: 5,43%.
pi_63785415
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:
* Kwakkie knetterhard onder dr bevallige kontje schopt*

Kwak. . Je bent een miljoen gram afgevallen. In je eentje. Je hebt gofterredomme een ijzeren ruggegraat. Waar heb je die verstopt? Ik zou die weer heel snel gaan opzoeken want als ik em vind sla ik je ermee op je hoofdje.
Faalhamster, jij? Pfff.. laat me niet lachen.

Dus. Hup, vandaag geef ik je nog. Dat heb je aan SInterklaas te danken, maar morgen nokekn met dat gesnaai, suikervolle zooi en andere zoete koek. Je wordt er niet vrolijker van wiefke. Stoppen dus.
Fok!bejaarde
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:59:28 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63785437
ok.... ok.... morgen ga ik weer mn best doen. nieuwe ruggegraat kweken ook.

heb mn ijzeren ruggegraat namelijk denk ik ook opgegeten gedurende de afgelopen weken
pi_63785596
Ik heb een normale stemming en Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 2.336%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.

Whoohoo
pi_63785626
En m'n kamer is gestofzuigd. Eindeljik!
Nu de badkamer doen en morgen dan maar dweilen, dan kan ik eindelijk weer eens genieten van een schoon huissie, en dat geeft altijd frisse ruimte in m'n hoofd
pi_63785643
Ik had die test ook al gedaan en kwam op 16% kans uit.
pi_63785758
Ai..
Stemmingsstoornissen hebben een grote genetische component, dus als een van je directe familieleden een stemmingsstoornis heeft (depressie, bipolair etc) is de kans al gelijk een stuk verhoogd dat jij dat ook zult ontwikkelen. Maar naast genetische componenten, is het voor een heel groot deel ook belangrijk wat je voor karakter hebt/je copingstijlen om met tegenslagen om te gaan bijvoorbeeld, enz. Kortom: die 16 procent zou ik niet te letterlijk nemen, zeker niet aan de hand van zo'n klein testje.
pi_63785855
Nee hoor doe ik ook niet en ik heb idd een ouder met stoornissen, dus ik dacht al dat dat lekker zou aantikken.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:20:50 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63785914
Bij mij ook hetzelfde. Geen depressieve neigingen, maar wel een ouder en andere familieleden met wat erge stoornissen . Achja, voel me nog normaal!
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:23:01 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63785956
Ik zat op 14% hoor; en dat terwijl ik toch echt goed in mijn vel zit.
Nog niet zoals het ooit was, maar de stijgende lijn is daar.

Ik ben een piekeraar.
Volgens mij kan je ook alleen 0% scoren als je Down hebt ofzo
pi_63786031
Ik zit ook vrij goed in m'n vel. Heb wel soms het idee dat ik veuls teveel moet doen en dan komt er juist niks uit m'n vingers en dat voelt wel kut, maar ik heb nu niet het idee, dat ik daar zwaar depressief van ga worden.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:26:09 #85
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63786049
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...

gewoon content zijn in mijn eigen middelmatigheid of klinkt dat heel erg naar?
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:30:22 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63786159
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...

Nee, dat is niet raar.
Dat is zelfs aangetoond. Er is een relatie tussen intelligentie en depressie.
Denkers zijn eerder geneigd depressief te geraken.

Daarom ook mijn opmerking over Down

Dan klopt die test alsnog niet, want zoo snugger ben ik nu ook weer niet. Eerder een beetje gestoord.
Of de test is daarom juist heel goed.

Maar op 100 vind ik 14 een realistische weergave. Ik ben wat onzeker, overgevoelig, veeleisend, moeilijk. Dus ik weet wel dat ik mezelf goed onder controle moet houden wil ik niet verzanden in eeuwige klaagzang.

Daar tegenover staat dan weer humor en onvermoeibaar positivisme. Ik ben dan ook nooit echt depressief geweest.
Wel wil ik 10 keer per dag dood, maar dat is omdat ik een aansteller ben.
pi_63786189
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:

Ik heb het soms ook wel hoor. Bij ons is alles onzeker. Mijn inkomen, zijn inkomen, de uitgaven (ik leef nl. met een groot kind, die denkt dat hij alles kan uitgeven wat er binnenkomt) Al die huizen. Soms zou ik ook wel willen dat ik gewoon een wat normaler leven zou hebben. Wat meer orde en rust in de tent. Maar ik denk ook wel dat ik daar al heel snel genoeg van zou hebben gezien het feit dat dingen me nogal snel vervelen.....

O en ik heb eiks alleen een middelbare schooldiploma, dat was ik even vergeten (academie niet afgemaakt)
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:31:42 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63786193
quote:
Wel wil ik 10 keer per dag dood, maar dat is omdat ik een aansteller ben.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:32:40 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63786220
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb het soms ook wel hoor. Bij ons is alles onzeker. Mijn inkomen, zijn inkomen, de uitgaven (ik leef nl. met een groot kind, die denkt dat hij alles kan uitgeven wat er binnenkomt) Al die huizen. Soms zou ik ook wel willen dat ik gewoon een wat normaler leven zou hebben. Wat meer orde en rust in de tent. Maar ik denk ook wel dat ik daar al heel snel genoeg van zou hebben gezien het feit dat dingen me nogal snel vervelen.....

O en ik heb eiks alleen een middelbare schooldiploma, dat was ik even vergeten (academie niet afgemaakt)
ja maar jij bent KUNSTENAAR.
dat zit sowieso van binnen...
pi_63786254
quote:

RESULT

Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 1.951%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.

If you are worried about this, we advise you to see your family doctor who will be able to suggest ways to help.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')