quote:
Ohja, je gaat vanavond naar dEUS he? Wat onzettend leuk!! Ik ben ook al jaren fan van de band, maar heb de laatste tijd minder zin/tijd/geld voor concerten. Heb ze wel een aantal keer live gezien, o.a. op Lowlands en in Paradiso. ZULKE heerlijke muziekquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
het gaatben nog niet de gezelligste ever, maargoed
![]()
vanavond concert en ben nog aan het ontbrakken van gisteravond
maar mag over half uurtje weg hier
Heb de helft van mn geld vandaag verdiend met wachten op installaties....
Thanks for asking![]()
en ik denk dat ik DaD wel begrijp...maar weet ook dat ik moet zeggen ' maak het jezelf niet zo moeilijk ' want dat is 't beste, maargoed, adviezen geven is makkelijk, ook als je ze zelf niet nakomt
Het zijn futiliteiten uiteraard, helemaal vergeleken met wat jij meemaakt. Ik bén ook gelukkig verder, echt, ik heb zoveel om dankbaar voor te zijn. Maar dat lijf moet onder mijn controle blijven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Aan de ene kant wind ik me erover op, omdat je het nu leuk hebt en het ontzettend stom is dat je daar niet gewoon van kunt genieten. Als je een of andere klotecrisis meemaakt dan kun je alleen nog maar verlangen naar die tijd waarin alles gewoon was en je ergste zorg je paar kilo te veel of te weinig was. Aan de andere kant is dat natuurlijk een ontzettend groot cliché waar ik eigenlijk niemand mee zou willen vervelen. Je druk maken om kleine dingen hoort erbij. Er gaat alleen zoveel energie zitten in dat voortdurende gevoel van ontevredenheid.
Nu invullen zou bij mij nogal een scheef beeld geven, aangezien ik zowat de hele week op bed heb gelegen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
Willen jullie als er tijd voor is deze test even doen? ( kost je 5 min )
http://www.ucl.ac.uk/predict-depression/demograph.php
Dank je. Nu heb ik weer een mental image van PF van een paar topics geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:ben geen smokkelaar, gewoon een grote faalhamster. ik probéérde het niet eens...
Your responses indicate that you are already somewhat depressed at present.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
tsja, duidelijk niet een goed moment om dit in te vullen, met de afgelopen weken die ik gehad heb:quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
* Kwakkie knetterhard onder dr bevallige kontje schopt*quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:ben geen smokkelaar, gewoon een grote faalhamster. ik probéérde het niet eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |