quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kinderen die nog stellig er in geloven..
Ooit eens zei mijn nichtje tegen mij, dat haar ouders nooit liegen..
Ik: wacht maar tot je een jaartje of 9-10 bent.![]()
Tante:![]()
Familie?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar luc, je hebt geen kinderen, waarom praat je dan over kinderen, bedtijd en pakjesavond?
Dat zit niet in mijn automatische denkpatroonquote:
Was tijdens het kerstmaal.. toen we niet mochten zeggen dat we konijn aan het eten waren. Ik moest echt moeite doen om Flappie niet te neurien.quote:
Zo stellig is het nou ook weer nietquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was tijdens het kerstmaal.. toen we niet mochten zeggen dat we konijn aan het eten waren. Ik moest echt moeite doen om Flappie niet te neurien.
Oh ja, das waarquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gen familie waar je tijd mee door brengt/wil brengen
En je spelling gaat ineens een stuk slechterquote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ken ik je toch beter da ik dacht
Daarom ga ik ook maar naar bed. Want typen lukt niet meerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je spelling gaat ineens een stuk slechter
ik ben knapquote:Maar heel knap!
bij jou lukt het typen ook niet zo goed meerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:Truste
En dan kan ik ondertussen weer gneiten van reclameALWEER!!!
Och armequote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar naar bed. Want typen lukt niet meer![]()
[..]
ik ben knap![]()
Moet je maar Net5 kijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgnes mij is er letterlijk na een kwartier film elke keer reclame zeg!
Maar dat is bij mij oud nieuwsquote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij jou lukt het typen ook niet zo goed meer![]()
check mijn datingprofiel maarquote:
Je naam is trouwens een echte verenigingsnaam zegquote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
check mijn datingprofiel maarOf zoek gewoon ff op internet. Er staan er vast wel een aantal. Of je kijkt op de site van mijn broer en dan bij de vakantiefoto's
je weet mijn echte naam toch wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je naam is trouwens een echte verenigingsnaam zeg
Ik ben m ook vergetenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je weet mijn echte naam toch wel?Want volgens mij is het dan makkelijk om een foto van mij te vinden
gohquote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je weet mijn echte naam toch wel?Want volgens mij is het dan makkelijk om een foto van mij te vinden
Mêhquote:
Ja nog ff hoorquote:
Je hebt nog 1 dag om te bedenkenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou bij het magische aantal van 77777 posts zal stoppen en doorgaan met een tweede account (zoals dat zo mooi heet) of dat ik lekker met deze door zal gaan
Ja jeetje, dat zijn weer 11111 posts extraquote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 dag om te bedenken
En anders ga je nog ff door tot 88888 posts
Ik zie het nut van een 2e account niet echt in, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jeetje, dat zijn weer 11111 posts extraEn 7 is zo'n mooi heilig getal he
![]()
Simpel, dat je andere account op een tof getal blijft staanquote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een 2e account niet echt in, dus ik zou het niet weten
Ja, dat snap ik welquote:Op donderdag 4 december 2008 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Simpel, dat je andere account op een tof getal blijft staanNet zoals QyRoZ bijvoorbeeld
Okquote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel
Maar zo tof vind ik het niet
Sorryquote:
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Eigenlijk klopt het ook niet dat ik het niet tof vind, gezien de cijfertjes-geilerij van me
Ik dacht dat jij allang sliepquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik ga ook maar, schoolwerk komt na het slapen wel weer
Ik was op weg naar bed toen er nog even een noodkreet van een projectgenoot kwam, dus die heb ik nog even geholpenquote:
Mooie tijd, als je in de buurt woontquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was op weg naar bed toen er nog even een noodkreet van een projectgenoot kwam, dus die heb ik nog even geholpenAch, morgen toch pas half 10 naar college
Nou, welkom thuis dan maarquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:54 schreef HostiMeister het volgende:
koom ne thuis aanstrompelen, denk zeg ff hallo
Dan zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bijna, mijn meisje ligt al in bed
Trustequote:Tot morgen jongens
In SQL ben ik ook niet echt een kei,quote:
Bij mij gaat het eigenlijk best wel lekker,quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Puala het volgende:
Zozo nico, wat een rijm![]()
Hier gaat het beter als gisteren, al zit me kop nog steeds vol van woensdagavond. Bah. Hoe gaat het bij jou?
Dit is natuurlijk al een vervelend verhaal. Ik kan er niet over meepraten, maar sowieso lijkt me het echt klote als je ouders gaan scheiden. Ik weet niet of het helpt, maar van mijn krijg je in ieder geval een dikke sinterklaarknuffel, of pietenknuffel, wat jij wil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:28 schreef Puala het volgende:
Ow je mag het best weten hoor.
Volgens mij weet enkel hosti ongeveer wat er is gebeurt een woensdag. Mijn ouders zijn gescheiden, mijn oma heeft een huis gekocht voor mijn moeder (wat ze nu huurt). Maar mijn oma kan nu niet rond komen.. en dus moet mijn moeder het huis uit. Dit is volgens hun allemaal de schuld van mijn vader, want hij heeft niet netjes afgerekend na de scheiding enz enz. En daar kwam nog veel en veel en veel meer bij maar dat gooi ik liever niet hier neer.
Kan me trouwens wel voorstellen dat je zit te wachten op je huisje. Wanneer krijg je de sleutel?
PteVquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef PteV het volgende:
Ik zal m'n gezicht hier ook weer eens laten zien
Ja dat is wel het allermoeilijkste als je er tussenin zit. Daar is ook gewoon helemaal geen oplossing voor te vinden. Het enige is dan om echt met iedereen alle banden te verbreken, maar dat wil je gewoon niet. Elke andere keuze die je dan maakt, wordt natuurlijk verweten als een kant kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
Succes dan maar met je handtekening denk ik.
Het is ook lastig, maar ja ik zit eigenlijk als enige van de familie in dit pakket. Ik heb contact met mijn hele familie en voor de rest niemand. Dus je hoort van elke kant negatief over de andere kant praten enz. En dat valt niet altijd mee. Heb maanden gezocht naar een omschrijving hoe het voelt. Woensdag in al mijn woede schoot hij te binnen.
"Ik ben een brandweerman die staat tussen water en vuur, niet wetend hoe lang zijn pak het nog zal houden." Ineens snapte iedereen het. Maar dat neemt niet weg dat ik ontzettend boos ben om wat er allemaal naar mijn hoofd geslingerd is die dag, en morgen moet ik gewoon sinterklaas met ze vieren
.
Ow en knuffels zijn altijd welkom, hoe meer hoe beter![]()
heuj!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef PteV het volgende:
Ik zal m'n gezicht hier ook weer eens laten zien
Me loves knuffels.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat is wel het allermoeilijkste als je er tussenin zit. Daar is ook gewoon helemaal geen oplossing voor te vinden. Het enige is dan om echt met iedereen alle banden te verbreken, maar dat wil je gewoon niet. Elke andere keuze die je dan maakt, wordt natuurlijk verweten als een kant kiezen.
Die omschrijving slaat denk ik wel de spijker op zijn kop en dat blijkt ook wel als ze het dan allemaal begrijpen. Verder kan ik niet echt wijze raad geven, omdat ik daar ten eerste helemaal niet goed in ben en ten tweede ook geen ervaring mee heb. Dus dan gewoon nog een knuffel
ik ging op mezelf wonen toen ik 17 wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Me loves knuffels.
Ik zie wel wat er gebeurt de komende tijd. Dé oplossing is op mezelf gaan wonen, maar ik ben pas 17 dus ik wacht nog wel ff daar mee. Tot die tijd ruzieën we gewoon lekker verder vrees ik
Maar moest dat voor school of wat dat eigen keuze of iets? Ik moet er namelijk nog niet aan denken..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ging op mezelf wonen toen ik 17 was
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
* Knuffel voor Paula uit het niets
Wordt je laptop gratis gemaakt en nog vind je wat om te zeikenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef Californium het volgende:
oja....ze komen mijn laptop maandag ophalenmet verlengde garantie wordt hij gefixxed
Wel is die ophaling zo briljant ingedeelt.... Ze komen tussen 12 en 5..... dat is nog eens een duidelijk tijd aangeven zeg
dat zie ik dus wel gebeurenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
en dan zal je zien dat ze half 5 aan komen zetten
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond sinterklaas feestje met Catering van Hosti and friends, ben benieuwd
als duidelijk is dat jon een hosti eten maken is dat voor Einstein begrippen heel erg gepland jahquote:
Haha, dan wil ik vast niet weten hoe het er normaal aan toe gaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
als duidelijk is dat jon een hosti eten maken is dat voor Einstein begrippen heel erg gepland jah![]()
![]()
Grote kans dat het dat ook is, maar dan weet ik er weer niets vanquote:
Jon belt hosti: He Dikke! Vanavond party bij jou thuis man! wij koken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, dan wil ik vast niet weten hoe het er normaal aan toe gaat
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jon belt hosti: He Dikke! Vanavond party bij jou thuis man! wij koken!
Hosti: goeie shit doen we
Pisa? vandaag?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jon belt hosti: He Dikke! Vanavond party bij jou thuis man! wij koken!
Hosti: goeie shit doen we
edit: ik krijg nog pisa van jon![]()
![]()
Edit 2: dat dit al voor vandaag geregeld is![]()
quote:
LPD? ik dacht einsteinquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pisa? vandaag?
Maar we gaan met 15 man bij jon hangen, dus er is daadwerkelijk en sms en email conversatie vooraf gegaan
Jij zit in Schotland, dus tja, dan is een mail een beetje vreemd, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
LPD? ik dacht einstein
ik heb geen mail gehadwie komen er allemaal?
ja maar...dat bekent niet dat je me maar moet vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zit in Schotland, dus tja, dan is een mail een beetje vreemd, toch?
Maar het is veel volk van Jon's kant uit, Esters vrienden enzo
Tja, is Jons feessie, zal t m vanavond voor je zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar...dat bekent niet dat je me maar moet vergeten
Ik zal je nooit vergeten hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar...dat bekent niet dat je me maar moet vergeten
quote:
quote:Beste studenten,
Sint heeft lang lopen denken,
waaraan hij maandag aandacht moet schenken,
Sint put al jaren hoop,
uit een voor hem oneindige levensloop,
Sint's oudedagsvoorziening is hopeloos,
want hij koopt zich voor jullie helemaal wezenloos,
hij zou graag van jullie willen weten: kan hij er nog wat aan doen,
zodat hij nog tot in lengte van jaren kan genieten van een goed pensioen,
daarom zetten we maandag het mes
in hoofdstuk vijf en zes.
Veel plezier en hopelijk maak je zelf betere gedichten.
De Sint
Succesquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:38 schreef Puala het volgende:
nice![]()
ik mag om 4 uur gaan. Trouwens wel een shitgesprek gehad met mijn stagebegeleider hoor
het is niet alsof je heel veel op fok zit ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik communiceer niet goed en ik moet meer doorwerken
Kortom, meer ouwehoeren bij de koffie automaat, en minder op FOK!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik communiceer niet goed en ik moet meer doorwerken
Meer ouwehoeren in het kantoor (en mensen afleiden) en diepzinnigere vragen stellenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Kortom, meer ouwehoeren bij de koffie automaat, en minder op FOK!
Ssst, mond houdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
het is niet alsof je heel veel op fok zit ofzo
Ik zit zo veel op fok omdat ik gewoon geen ruk snap van mijn projectquote:
Alles vragen danquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit zo veel op fok omdat ik gewoon geen ruk snap van mijn project. Ik doe MBO maar heb een HBO project
Collegae lastig vallen, moet je zien hoe snel die tijd kan makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het probleem. Hij heeft nooit tijd
wel lastig ja, maar ik kan ook geen ander advies geven dan zoveel mogelijk vragen aan iedereen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit zo veel op fok omdat ik gewoon geen ruk snap van mijn project. Ik doe MBO maar heb een HBO project
Wish I couldquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Collegae lastig vallen, moet je zien hoe snel die tijd kan maken
Ja maar kijk daar zit hem de knik in de kabel. Zij kennen geen asp.net en SQL databasesquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
wel lastig ja, maar ik kan ook geen ander advies geven dan zoveel mogelijk vragen aan iedereen..
Niet bang zijn dat ze het niet willen of meteen zeggen dat ze geen tijd hebben. Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Blondquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
ik ben gisterochtend tegen een paal gelopen
Cool!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar kijk daar zit hem de knik in de kabel. Zij kennen geen asp.net en SQL databases. Enkel maar COBOL
Of geilquote:
Verstandskiezen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
M'n eerste Sinterklaascadeau: een doorverwijzing naar de kaakchirurg![]()
Zoiets ja. Het hele softwarepakket draait er opquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool!
Jouw collegae hebben nog levende dinosaurussen gezien.
blonD dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
niet blont....![]()
Ik liep gewoon relax te lopen en toen vond ik dat gebouw rechts van mij interessant.... en toen keek ik niet waar ik liep en toen stond daar een paalvond mijn neus niet zo leuk
[flauwe grap modus] Niet die van mij!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
ik ben gisterochtend tegen een paal gelopen
ah.. dan begrijp ik je probleemquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar kijk daar zit hem de knik in de kabel. Zij kennen geen asp.net en SQL databases. Enkel maar COBOL
Ik krijg net pas verstand, wil er nog niet over nadenken of ik ze ook alle 4 mag laten trekken ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, ik ben er niet zo bang voor, maar fijn is anders
Niemand wilt het kennen, dat is juist mijn probleem ook, ik moet het kennen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
[flauwe grap modus] Niet die van mij![/flauwe grap modus]
Maar hoe krijg je dat voor elkaar
[..]
ah.. dan begrijp ik je probleem
asp.net ken ik ook niet en wil ik ook eigenlijk niet kennen, dus daarbij kan ik je ook niet helpen
snapte hem wel, vind het gewoon leuk om te reageren, mag dat ook?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
ik weet dat het met een d is Paulaje snapte de grap niet
![]()
![]()
aaaaah.. aai over de bol!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Niemand wilt het kennen, dat is juist mijn probleem ook, ik moet het kennen.
Ik sta er tegenwoordig ook weer elke dag inquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:44 schreef Californium het volgende:
Dat doe ik ook echt al heel lang volgens mij....
Jup, je staat boven mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sta er tegenwoordig ook weer elke dag in![]()
Weetje he, dit is dan de eerste keer dat ik het ziequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
dat sta je wel vaker Paulaik begin eindelijk weer een beetje eruit te gaan... ik stond in de top 50 van de MAAND
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
Ik mis de goede ouwe tijd.... toen ik, piles en Cue de top 3 vormden![]()
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:49 schreef The_Dean het volgende:
Fuck pakjesavond, straks naar Pete Philly & Perquisite
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:58 schreef Puala het volgende:
Fijne avond dan Dean. De rest trouwens ook een fijne avond![]()
Tijd om naar huis te gaan
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
Ja, dag... kusjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:08 schreef MPG het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Dag lieve kijkbuiskinders
Klinkt te matig... Gezien "NS"quote:
Och armequote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
Oh was jij datquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:35 schreef Houniet het volgende:
Morgen namens FOK! naar een House feest.
Doe je dan ook een review maken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:35 schreef Houniet het volgende:
Morgen namens FOK! naar een House feest.
Dat had ik wel willen zienquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat gaan ze doen: De Sinterklaastest!!!![]()
Met als laatste onderdeel; SinterklaasTWISTER![]()
Was echt te grappig om te zien
Goed voor elkaarquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Weer even in het ouderlijk huis om de katten eten te geven. M'n pa is weg, dus mijn vriendin kan hier nu lekker studeren en ik lekker weer een dvd'tje reviewen
Het gaat Silk worden, met Scarlett Johanssonquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
Welke film ga je reviewen?
Wat moet je nou in Afrikaquote:
Nog ruim twee maandjes toch? Hoe lang ging je ook weer?quote:
Mwa, best een tijd nog. Hoe lang is het vliegen, en ga je alleen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
Ik vlieg 25/2 en ga dan 2 weken.
Wel wat kort, maar goed.
't is 20 uur vliegen, ga met de ouders en het zusje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwa, best een tijd nog. Hoe lang is het vliegen, en ga je alleen?
Klinkt als Zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is 20 uur vliegen, ga met de ouders en het zusje.
Ver zit in Portugal dan.
Goed voor elkaarquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:22 schreef eer-ik het volgende:
is ook.
heb een bruiloft daar, ga dan meteen nog maar even op vakantie.
Gewoon effe de meest touristische dingen bekijken en dan ooit nog een keer terug voor wat meer
Met je personal computerquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Koelerprobleem eindelijk opgelost
Yepquote:
Prima dusquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. Had maanden geleden een vervangende koeler opgestuurd gekregen van Asus en nu pas ingebouwd.
PC is ook meteen een stuk stiller en sneller
Heb ik ook gedaan meer niet omdat het iets boeit maar op die manier is je airflow wat beter in de kastquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
Alleen de eerste pc die ik kocht was kant en klaar.. de rest heb ik zelf gebouwd. Ik ben ook zo'n pietje precies die wil zorgen dat alle kabels netjes zijn weggewerkt.
Zo ga ik altijd te werkquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. Had maanden geleden een vervangende koeler opgestuurd gekregen van Asus en nu pas ingebouwd.
PC is ook meteen een stuk stiller en sneller.. Alleen de SLI-modus werkt helaas nog steeds niet..
Binnenkort toch een nieuwe pc kopen.
Precies.. Ik stond nog zelfs op een punt, de casemod-scene in te duiken... maar dat ging me toch ff net te ver.. om met een dremel een gat in een te dure computercase te gaan boren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan meer niet omdat het iets boeit maar op die manier is je airflow wat beter in de kast
20 uur vliegen naar Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is 20 uur vliegen, ga met de ouders en het zusje.
Ver zit in Portugal dan.
nou niet redelijk, maar gewoon leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben uit m'n ritme, het is zaterdag
@ hosti, mooi dat het redelijk was
Veel plezierquote:
En niet van kinderenquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat ik niet van irritante personen hou
Dat stond al vast, dus dacht, dat vermeld ik er niet bijquote:
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat stond al vast, dus dacht, dat vermeld ik er niet bij
Al gegeten, dus ik ben al helemaal klaar voor vanavondquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Same
Ga zo eten koken,dus dan zijn we wer een half uur verder
Ik vanavond ook, namens FOK!. Perskaarten met backstage toegangquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
Vanavond maar Sinterklaas doen.... Daarna pils en housemuziek..
*denkt aan legendarische quote:
Housemuziek maakt jongeren kapot!
Doe je goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vanavond ook, namens FOK!. Perskaarten met backstage toegang.
Was het wel vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij was het niet vergeten.. hij wees mij er daarvoor nog op
ach jij! najib begint toch nog nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het wel vergeten![]()
Zeg net tegen je dat ik Hou van Holland ging kijken
Nee, maar was het wel vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ach jij! najib begint toch nog niet
tis tenmisnte 1,5 uur dat scheeltquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tis tenmisnte 1,5 uur dat scheelt
Heyquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:06 schreef Puala het volgende:
Goedenavond![]()
Sinterklaas zit er ook weer op
Haha, ik heb wel hele leuke dingen gekregen, jij?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Hey
Godzijdank ja, klaar met die onzin
Helemaal niksquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, ik heb wel hele leuke dingen gekregen, jij?
pff, wat klaag je danquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal niks
Alleen van de tandarts dan, die doorverwijzing naar de kaakchirurg
quote:
Neequote:
Is hier in de buurt de dichtstbijzijnde discotheek, als ze geen zin hebben om meer als een uur te rijden gaan ze daarheenquote:
Eens, gelukkig hou ik niet van uitgaan, anders werd het onmogelijk hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff uitgaan en eerst een uur meoten rijden.. moet er niet aan denken
Ik wil naar huis kunnen als ik daar zin in heb en dan ook snel thuis zijn!
Dat klinkt als het Danspaleisquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:14 schreef Puala het volgende:
Ja, maar dat gaat nou eenmaal niet hier in de buurt. De discotheek hier in de buurt heeft zichzelf met een verbouwing in de schulden gewerkt en is er niet meer op tijd uitgekomen en dus gesloten. Nu moet je naar Arnhem, Nijmegen, Ede of Den Bosch toe ofzo als je uit wilt gaan.
lolquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef Houniet het volgende:
WTF ROSKAM!
Ook nog geweest vroeger.
quote:
Slet.quote:
Whehe, nou, zo als het nu gaat heb ik daar de rest van mijn leven wel genoeg aan. En houd ik ook nog overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |