abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63795559
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een Mr. Jummy '
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 23:00:11 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63795583
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 december 2008 @ 23:01:02 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63795610
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:02:56 #254
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63795663
En de post van Vivi staat ook nog eens op de vorige pagina Ik dacht al 'waar heeft die vent het over?'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:08 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795750
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je heel veel vragen moet beantwoorden als je om 23:00 op pakjes avond gearresteerd wordt bij een alarmloeiende dierenzaak met een coole pluiscavia fluitend in je handen.
Morgenochtend Swets.... mannen snappen ook niks he! heb je ook griep soms?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63795763
Hahaha Vief een pluiscavia
oh dat geluid dat die gekke dingen maken

Maar inderdaad aso dat met die peuk hoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?

Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!

@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:06:45 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795766
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
En die had leuker geweest als hij direct onder de post van viev stond
Ik snap het zo ook wel heur .
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:07:49 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63795798
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Vief een pluiscavia
oh dat geluid dat die gekke dingen maken

Maar inderdaad aso dat met die peuk hoewel het misschien niet opzettelijk op jouw buggy gericht was?

Ik ben inmiddels klaar met 7 gedichten. Nu inpakken en mn sateh marineren. woei!

@Ynske, fijn dat je een fijne avond hebt gehad
Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont .

En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
pi_63795949
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar zoiets kan je toch verwachten lijkt me, als je in een drukke winkelstraat woont .

En ben je een rijsttafel aan het maken? Gimme!
Dat is wel weer waar ja. waren ze uit het raam aan het roken?

ja nee nou... wij vieren sinterklaas bij mijn zusje. En normaal komen we om 3 uur smiddags en om 4 uur weer weg. En er zijn heul geen kleine kinderen ofzo. Dus ik heb dit jaar voorgesteld om om 6 uur te komen en allemaal wat te eten mee te brengen. Prima idee vonden ze...

mn moeder heeft taart gehaald bij de hema, mn broertje een zak kruidnoten, mn zusje een doos mini pizza's omdat ze niet kan koken, en ik? ik sta allemaal kleine hapjes te maken enzo omdat ik gewoon normaal en voor lekker eten wil

Ik heb nu:
-kipsateh
-varkenshaassateh
-sambal goreng telor (van die gekookte ei )
- empanadas/pasteitjes
- pedis gehaktballetjes

vind het wel genoeg nu denk ik

* huuphuup schuift een stokje sateh naar vivi. wil je varkenshaas of kip?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:15:55 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63796062
Oh Yum! Heb je geit? Vooral die kleine schattige malse .
pi_63796260
Haha nee geit niet.
dat eet verder niemand hier want das vieees
boeren...

In Rotterdam zit een CHinees die 24/7 open is, Hung Kei, die heeft zulke godsgruwelijke lekkere en malse sateh kambing.

Ah het water loopt me echt in mn mond nu zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:29:28 #262
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63796456
Maneki, jeetje!

En wat zijn sommigen snel klaar! Wij hebben rustig gepakt, maar met 1 klein kind is dat ook te sturen.
En Simon heeft echte patas gekregen Van mijn broer. Zwart-witte nikes met zilveren applicatie
Degenen die ons ook maar een beetje kennen, weten dat dat absoluut NIETS voor ons is, maar Simon vindt ze prachtig
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63797103
echte patas
Vief jees dat maak jij weer mee
Saartje
pi_63800479
Kim is al 3!
En volgens mij zijn er veel te veel muffins nu. Invriezen wil zeker niet he ...
Nou, bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd om ze op te komen eten.
Moet je wel naar Assen komen. (drenthe dus)

Iig straks glazuren, vind ik leuk om te doen! En de soesjes zijn gelukt hoor! Of ze lekker zijn, laat ik nog wel weten.
pi_63800501
Veel plezier Ingrid!

pff ik ben best wel kapot. Gisteravond hele gezellige pakjesavond gehad. Onwijs gelachen met de 5 eurocadeautjes en met de spelletjes die we gedaan hebben. We hebben veel cadeautjes gekregen
En vanmiddag gaan we weer in de herhaling.

Gister ook wel gelachen om Amber. Mijn neef zijn onderbeen is geamputeerd en hij heeft een prothese. Hij kwam binnen op 2 benen maar toen hij zat had hij ineens maar 1 been als hij gaat zitten doe hij de prothese af Amber wist even niet waar ze moest kijken want het was natuurlijk heel raar. Mijn neef ging helemaal aan Amber uitleggen hoe die prothese in elkaar zat. Dat de bovenkant hard was, de onderkant zacht en ze mocht overal aanzitten en op het knopje drukken. Vond ze heel interessant. Ze was er zo van onder de indruk, vanmorgen begon ze er weer over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 6 december 2008 @ 08:46:25 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63800511
Dat maakt ook heel veel indruk natuurlijk! Wat lief van je neef dat hij het zo uitlegde aan Amber!

Gefeliciteerd Ingrid. ALs je cakejes over hebt kan je ze altijd proberen in te vriezen, is het niets meer kan je ze daarna altijd nog weggooien, maar het kan wel.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63800934
BE, volgens mij heeft jou man die van mij aangestoken Hij ligt nu heeeeeeel zielig nog even in bed niet lekker te zijn. Terwijl ik al de hele week verkouden bent met alles erop en eraan maar ik zit hier dus gewoon nog hč!

En vanmiddag gaan we Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders. Hopelijk voelt hij zich dan wat beter
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63800960
ik hebn vanmiddag een verjaardag..de ellende
Saartje
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:06:25 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_63800976
ik heb toch wel geluk met mijn man geloof ik, die laat mij altijd lekker uitzieken

onze jongeste zoon zit hier: "koeka panna" te roepen
wat bedoeld hij?
Kung Fu Panda
stormy waters...
sailin'
pi_63800993
Nou ja, ik ben niet echt ziek maar gewoon flink verkouden. Maar hij dus ook dacht ik zo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63801001
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
Saartje
pi_63801447
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

er zijn er juistw eer heel veel beschikbaar op de postkantoren! Even de lijst nakijken die op sultana.nl staat, dan sta je er niet voor niets
voor jou! Hebbes!
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 december 2008 @ 11:03:12 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63801537
Mogge

Maneki, heb niet het hele verhaal meegekregen maar genoeg om te begrijpen dat het absoluut niet leuk was...

Ik lag er al vroeg in omdat ik de beruchte "hap te veel" heb gegeten bij de gourmet (= maagkramp, liggen helpt dan het beste). Maar dat is nu weer over en vanmiddag gaan we Nikolaus vieren met Christans voetbalteam Ze hebben hier een compleet andere Nikolaus dan de fraai uitgedoste die wij in NL kennen Ik neem de camera mee vandaag, als het dezelfde is als vorig jaar laat ik jullie vanmiddag ook eens lachen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:53:51 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63802096
Snoop! Heerlijk he!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 12:00:42 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_63802201
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
een hele schattige pluiscavia
Ja, gewoon halen, leuk voor Dean voor de volgende keer, meelwormen die giet je in de brievenbus, krioelen door de tent heen, worden daarna hele smerige stink torren.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')