Juistem! ff lekker winnen met een nulletje tegen 6 oid. Met een hattrick van Dario.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef sagagiuh het volgende:
Hopen dat Cvitanich gaat vlammen zondag. Volendam lijkt me een mooie tegenstander om wat vertrouwen op te doen.
(En niet beginnen over de bekerwedstrijd aub)
Hij heeft maandag met Jong Ajax meegespeeld, 60 minuten uit mijn hoofd meen ik. Hij start dus in de basis en zal doorspelen zo lang het verantwoord is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:39 schreef MaxC het volgende:
Hoe kan Cvitanich nou in de basis beginnen? Hij heeft 2 maanden niet gespeeld
Super goed nieuws, heb de zin in! Hoop echt zo dat hij speel minuten gaat maken en Dario in de basisquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef Rumille het volgende:
Dario in de basis. Aissati in de selectie
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus Suárez op rechts en Dario in de spits?
Ach, gewoon een tutti frutti van maken voorin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Mickey op links?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby op links natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Mickey op links?De droomvoorhoede van vele mensen als je rekening hield met het vertrek van Klaas.
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.
Natuurlijk, maar we hebben het over Volendam, dan mag je best aanvallend spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
kort samengevat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
Nu nog de verstandige dingen op het veld graag. Beginnend met bijvoorbeeld Gabri in de basis opstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |