abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63775338
HSV-fans: sing when you're winning. En Ajax afzeiken om hetzelfde. Matig.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:02:51 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63775655
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 08:04 schreef DeTolk het volgende:

[..]

[..]
Dank je wel, echter wil ik het audio bestand. Ik kan het nergens vinden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63775836
Zou leuk zijn als we eerste in de poule worden, maar met grote cijfers van Volendam winnen vind ik toch even belangrijker.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:30:02 #104
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63776163
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:12 schreef Devz het volgende:
Zou leuk zijn als we eerste in de poule worden, maar met grote cijfers van Volendam winnen vind ik toch even belangrijker.
idd. Uefacup zijn we toch al door, doelsaldo in de competitie kan doorslaggevend zijn.
pi_63776221
Nog iets goed te maken tegen Volendam en nog iets goed te maken tegen Slavia.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:55:06 #106
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63776680

[ Bericht 50% gewijzigd door Outpost76 op 05-12-2008 10:06:29 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63776738
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Outpost76 het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-opvolger-huntelaar
En ik maar denken dat blind pas zei dat ze al een opvolger hadden voor Huntelaar en berg zowiezo niet een optie zou zijn.
Ja kijk anders eerst even naar de datum van het stuk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:59:23 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63776766

[ Bericht 54% gewijzigd door Outpost76 op 05-12-2008 10:06:45 ]
pi_63776803
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:59 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

dus?
Toen was de transfer nog niet rond.
Daarna kwam de transfer wel rond en zei Blind dat Cvitanich de opvolger was.
Sowieso snap ik het nut van je post niet want dat bericht was al op dezelfde dag als dat het uitkwam nog gepost.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:06:04 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63776884
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toen was de transfer nog niet rond.
Daarna kwam de transfer wel rond en zei Blind dat Cvitanich de opvolger was.
Sowieso snap ik het nut van je post niet want dat bericht was al op dezelfde dag als dat het uitkwam nog gepost.
Hey weet ik veel. Ik heb nog wel meer te doen dan 24u p\d dit topic te volgen en ga zeker niet met 1 topic per dag alles door lezen. Zo kan ik ook niet alle stukken lezen op bv Goal en andere sites. Ik heb ook nog een leven naast Fok hoor. Maar ik zal t wel weg halen
pi_63777828

Klaas Jan wil dus nog graag tegen zijn oude ploeg spelen. Maar dat lijkt mij valse hoop.
pi_63777908
Ik zie het ook niet gebeuren dat Klaas nog speelt een afscheid zal hij sowieso wel krijgen in de Arena.
pi_63778058
Is dit al lang zo?
quote:
Ajax krijgt van de UEFA bijna een half miljoen euro overgemaakt voor het afstaan van de internationals tijdens het Europees kampioenschap. De vergoedingen waren bedongen door de G14 als compensatie voor het afstaan van de spelers en is gebaseerd op het aantal spelers en het aantal dagen dat de spelers afgestaan moesten worden. Ajax krijgt veruit het hoogste bedrag van alle Nederlandse clubs, om precies te zijn 481.746 euro.
Toch lekker.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63778160
Volgens mij pas sindskort. Anders was het denk ik ook niet zulk 'groot' nieuws geweest.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63778213
Huntelaar in De Telegraaf:
quote:
„Ik ga Ajax missen”, zei hij vervolgens stellig. „Door de buitenwereld wordt een beeld geschetst van een koude, kille club, maar als je daar hebt gevoetbald, weet je wel beter. De sfeer tussen de jongens onderling én de staf is geweldig.”
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63778224
Wat een kutdag. Als ik in NL ben weer ff wat nieuwe Ajax-doekjes maken om me op te vrolijken. Had gisteren 2 nieuwe sjaals gekocht voor m'n verzameling en heb er maar een paar uurtjes van kunnen genieten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:30:46 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63778821
Ik baal er nog steeds van. Zondag maar winnen met grote cijfers.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:33:44 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63780378
quote:
Sociale warmte

Huntelaar weg. Het zat eraan te komen. Immers: hij en Marco van Basten hadden ‘het’ niet. ‘Het’ slaat in dit geval op chemie - het toverwoord in de voetballerij.

Huntelaar had ‘het’ onder Foppe en Gert-Jan wel: de ene na de andere bal joeg hij bij Heerenveen tegen de touwen. Het kwakkelende Ajax van Danny Blind haalde hem destijds in de winterstop naar Amsterdam, en Huntelaar deed wat hij het hele seizoen al deed: scoren. Hij eindigde dat jaar op 33 goals.

Nadat de nuchtere Zeeuw Blind was weggebonjourd (die mede dankzij Huntelaar wél aan Ajax’ doelstellingen, voorronde Champions League halen, had voldaan), werd de extraverte Henk ten Cate aangesteld. Plotseling leek Huntelaar het scoren helemaal verleerd. Al op de eerste training bij Ajax ging het mis. Terwijl de spelers zich opmaakten voor het eerste rondootje van het seizoen, brieste Ten Cate: "Rondo? Dat is voetbal uit stilstand - daar stoppen we hier als eerste mee!"

Nadat Ajax en Ten Cate door Chelsea uit hun lijden waren verlost, nam tussenpaus Adrie Koster het roer over. Eerder een goedlachse oom dan een voetbaltrainer eigenlijk - deze tussenkoster. Nadat Ajax’ voormalige derde keeper Erik Heijblok hem - verwijzend naar diens enigszins oubollige coupe - ‘de zesde Beatle’ had genoemd, lachte Ome Adrie zelf om het hardst.

Maar Huntelaar deed onder de gemoedelijke Koster wel weer waar’ie zo goed in is: scoren.

En toen kwam Van Basten dus, die al voor het EK had aangegeven Huntelaar er in Amsterdam graag bij te willen houden. Maar weer viel de sfeergevoelige Huntelaar ‘droog’. Want Van Basten is toch een wat kille, welhaast onderkoelde coach gebleken. Hem hautain noemen, voert allicht te ver, maar de sociale warmte die Huntelaar onder De Haan / Verbeek, Blind en Koster voelde, is heden ten dage ver te zoeken in de toch al zo kille en futuristische Amsterdam Arena.

Eerder, tijdens het WK in 2006, ging het al mis tussen Van Basten en Van Nistelrooij. Hoe het duel in de achtste finale tegen Portugal zou zijn verlopen als Van the Man niet was gepasseerd? We zullen het nooit weten, maar ondertussen begint Co Adriaanse wel steeds meer zijn gelijk te halen: een topvoetballer is inderdaad niet per definitie een topcoach.

Zie het huidige Ajax: een kleur - en zielloos elftal. In Hamburg werd nog gewonnen (met ordinair vechtvoetbal), maar in de reguliere competitie is het allemaal niet om aan te zien. Kenneth Perez moest per se weg, maar wie moet nu de listige passjes verzorgen? Jan Verthongen, een supersobere Belg. En ene Lindgren, een oerdegelijke Deen. Laatst ging Luis Suarez de bal zelf maar eens in de middenlinie ophalen, om even te laten zien hoe je dat doet, een steekpass geven.

Armoede troef is het al met al - daar in Amsterdam. Maar wees gerust, binnenkort keert hij alsnog terug: De Verlosser. Hopelijk dat de leerling weer eens naar zijn oude meester luistert.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:39:49 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63780569
Goed stuk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63780580
Ik vind het stuk nergens op slaan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63780590
Lekker dat we al door zijn!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:41:24 #122
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63780613
Zondag gewoon winnen!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:46:15 #123
52871 Blight
Supersized.
pi_63780746
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Koster de zesde Beatle? Wie is de vijfde dan?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_63780816
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het stuk nergens op slaan.
Ik ook niet. Slechte journalistiek van waarschijnlijk een huis tuin en keuken schrijvertje. Stuk staat vol met aannames en andersoortige onzin.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:48:53 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63780817
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:46 schreef Blight het volgende:

[..]

Koster de zesde Beatle? Wie is de vijfde dan?
Siem de Jong. Duh.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')