Juistem! ff lekker winnen met een nulletje tegen 6 oid. Met een hattrick van Dario.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:38 schreef sagagiuh het volgende:
Hopen dat Cvitanich gaat vlammen zondag. Volendam lijkt me een mooie tegenstander om wat vertrouwen op te doen.
(En niet beginnen over de bekerwedstrijd aub)
Hij heeft maandag met Jong Ajax meegespeeld, 60 minuten uit mijn hoofd meen ik. Hij start dus in de basis en zal doorspelen zo lang het verantwoord is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:39 schreef MaxC het volgende:
Hoe kan Cvitanich nou in de basis beginnen? Hij heeft 2 maanden niet gespeeld
Super goed nieuws, heb de zin in! Hoop echt zo dat hij speel minuten gaat maken en Dario in de basisquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef Rumille het volgende:
Dario in de basis. Aissati in de selectie
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus Suárez op rechts en Dario in de spits?
Ach, gewoon een tutti frutti van maken voorin.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Mickey op links?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby op links natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
En Mickey op links?De droomvoorhoede van vele mensen als je rekening hield met het vertrek van Klaas.
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb liever Sulejmani op linksvoor en Urby op linkshalf naast Aissati.
Natuurlijk, maar we hebben het over Volendam, dan mag je best aanvallend spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo zal er alleen niet gespeeld worden helaas. Verder ben ik het wel met je eens hoor. Gabri op rechtshalf. Dan heb je tegen Volendam een prima team staan. In de UEFA Cup zou ik toch maar wat behoudender spelen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Urby - Dario - Suarez
Sulejmani
Wat een aanval
0-6
kort samengevat?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
Nu nog de verstandige dingen op het veld graag. Beginnend met bijvoorbeeld Gabri in de basis opstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Marco zei verstandige dingen op de persconferentie.
vanuit welke inrichting post jij in vredesnaamquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik raak alleen onder de indruk van romige Suarez, de rest is mij te mooi wererig.˛
KJH is verkocht aan Real.quote:
Dat filmpje is al bijna drie jaar oudquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Jasza het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)006/06/200602098.xml
Ik vond hem al een mafkees, nu vind ik hem helemaal kansloos haha.
Maatje kwam er ineens mee haha, als ik op me 48e nog bij me moeder woon mag je me een kogel gevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat filmpje is al bijna drie jaar oud
Het is inderdaad wel een aparte verschijning ja
Voor minder dan de helft kopen ze die (koppige) néger uit Denemarken. Berg is niet zo spectaculair.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Berg is geen optie voor 15 miljoen.
"Als je voor Ajax bent heb je helemáál geen opvoeding genoten."quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef fathank het volgende:
Wat een mafkees die Benno, maar hij spreekt wel de waarheid.
Ik citeer:
"Als je voor Feyenoord bent heb je een verkeerde opvoeding gehad."![]()
Berg is overschat. Als we iemand halen, dan graag die neger jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor minder dan de helft kopen ze die (koppige) néger uit Denemarken. Berg is niet zo spectaculair.˛
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=998007quote:Van Basten: "Mindere fase Huntelaar speelde mee bij transfer"
Ajax zal het vanaf nu zonder spits Klaas Jan Huntelaar moeten doen. Trainer Marco van Basten zegt in Ajax Life dat de mindere vorm waarin de aanvaller verkeerde een van de redenen was om hem naar Real Madrid te laten vertrekken.
"Het speelde mee dat Klaas een mindere fase had. Hij scoorde niet zoveel als voorheen. Daarbij komt dat er in de zomer nooit concrete interesse voor hem was, zoals dat nu wél het geval was," aldus Van Basten over de transfer van Huntelaar.
"We hebben alles gedaan om hem te behouden, maar hij gaf aan: ik wil naar Madrid toe. Eerder tekende hij niet bij en dus is dit voor beide partijen de meest verstandige oplossing."
De oefenmeester is er overigens niet 100 procent van overtuigd dat Huntelaar gaat slagen in Spanje. "Doelpunten maken in Spanje is wat anders dan in Nederland. Maar hij heeft veel kwaliteiten. Hij moet zorgen dat hij geen gekke dingen doet en eerst fit worden."
Ja dat wel. Maar waaaaaaaaaaaaaaaarom zegt hij dit????quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon een feitelijke constatering.
sukkeltjequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Misschien omdat het hem gevraagd werd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar waaaaaaaaaaaaaaaarom zegt hij dit????˛
quote:Twee Ajacieden kunnen aanstaande zondag na langdurig blessureleed hun rentree maken in Ajax 1. Namelijk Aissati en Sarpong.
Zelfs Grijze Gijs junior zit erin!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die kerel staat nog in z'n t-shirt als we in januari uit tegen FC Hammerfest spelen, dus respect voor Benno Ajax.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Jasza het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)006/06/200602098.xml
Ik vond hem al een mafkees, nu vind ik hem helemaal kansloos haha.
Klopt, dat moet je hem nageven, hij loopt al-tijd in zijn Ajax-shirtje. Niet mijn favoriete kledingkeuze als ik naar Ajax ga, maar toch heb ik daar wel respect voor. Zelfs in Londen (Arsenal-uit) zag ik hem in zijn Ajax-shirtje lopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel staat nog in z'n t-shirt als we in januari uit tegen FC Hammerfest spelen, dus respect voor Benno Ajax.
Het is maar een gerucht, maar wel heerlijk gerucht.quote:'Ajax jaagt op ongelukkige Łukasz Podolski'
Bron: Ajaxinside.nl
Ajax heeft interesse om Bayern München-aanvaller Łukasz Podolski te kopen. De Duitse Pool is ongelukkig in Beieren en zou de club graag willen verlaten. Ajax zou de mogelijkheden bestuderen om de aanvaller te huren of te kopen. Het flinke salaris van Prinz Poldi zou een struikelblok zijn om hem te kopen. Eerder had Feyenoord al interesse om Podolski te huren.
Eerder deze maand informeerde 1. FC Köln, VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina naar de aanvaller. Podolski zou een terugkeer naar Keulen wel zien zitten, aangezien de ploeg van Christoph Daum enkel via Milivoje Novakovič goals produceert. Daarnaast zou Ajax het meest concreet zijn en zou zich een dezer dagen in München melden.
http://elfyourself.jibjab.com/view/yJlS027S55IBUkKzyxCiquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef Fiskus het volgende:
Wow... alleen al het feit dat er serieus interesse wordt getoond..
Wel eerlijk maar niet sympathiek. Hij moet beter leren wat hij wanneer moet zeggen denk ik. En vooral ook wat hij wanneer niet moet zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef versteegrob het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=998007
Is het eerlijk wat van Basten zegt en is het geen steek in de rug van Huntelaar?
Omdat het geen stabiele neger is me dunkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?˛
Als ze al een spits van Bordeaux zouden moeten halen dan zou het Cavenaghi moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom halen ze Chamakh van Bordeaux niet?˛
Zijn zijn chassis en onderstel ook in orde?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik koester al jaren de droom dat Jaouad Zairi naar de eredivisie wordt gehaald, toevallig ook een Marokkaanse voetballer, maar wat een klasbak!
Paar jaar geleden speelden ze tegen Argentinië en ze hadden het echt moeilijk met hem. In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!˛
Huh? Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
In de avondschemering kun je goed zien wat voor dijwerken hij heeft. Krachtig!
Na een seizoen champions league voor de jackpot verkopen. Suarez is een echte topper die niet langer dan nog een seizoen houdbaar zal zijn.quote:AMSTERDAM - Luis Suarez hoeft er niet op te rekenen dat hij mag vertrekken, indien zich in januari een club meldt voor de Uruguyaan. "De situatie is anders dan bij Huntelaar en een verkoop in principe onbespreekbaar", aldus Marco van Basten. "Klaas-Jan lag maar tot 2010 vast. Luis staat nog lang onder contract. Het was overigens niet zo dat Klaas-Jan naar Real wilde en dat dus ook gebeurde", legde de trainer uit.
quote:Ten Cate meldt zich officieel voor Alex
Henk ten Cate heeft zich bij Chelsea gemeld voor oud-PSV'er Alex. De trainer van de Griekse topclub wil de Braziliaan, die in Londen lang niet altijd zeker is van een basisplaats, graag aan zijn selectie toevoegen.
Panathinaikos wil zijn defensie versterken en ziet in Alex de ideale laatste man. De ploeg van Ten Cate zou de Braziliaan eerst op huurbasis over willen nemen en hem vervolgens in de zomer definitief willen vastleggen.
De zaakwaarnemer van Alex, Giuliano Bertolluci, heeft inmiddels bevestigd dat Panathinaikos voor 'zijn' speler in de markt is. "Het klopt dat Panathinaikos mij gebeld heeft", zo zegt Bertolucci in de Griekse krant Derby. "We hebben een gesprek gevoerd over een mogelijke overgang van Alex naar Panathinaikos."
Probeer maar eens zou ik zeggen. Zou de naam Alex ooit besproken zijn binnen Ajax vraag ik me dan af.quote:GERUCHTEN: ALEX OP DE SCHOPSTOEL, DROGBA WEET VAN NIKS, UITVERKOOP BIJ ‘THE HAMMERS’
Oud-PSV'er Alex lijkt zijn langste tijd bij Chelsea te hebben gehad. De club uit Londen wil de Braziliaanse verdediger verkopen om op die manier ruimte te maken voor de aankoop van Karim Benzema van Olympique Lyon. Ook Wayne Bridge en Florent Malouda mogen naar een andere club uitzien. (The Independent)
3x niks idd. Jammer.quote:
Dario sowieso aangezien van Basten vrijdag nog zei dat ie met Dario wil beginnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is de hele selectie nog niet bekend, zitten dario, aissati en sarpong er ook bij?
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.quote:Yoann Gourcuff was sent out on loan to Girondins Bordeaux this seaon to gain more experience after continually struggling to break into AC Milan's talent-packed first-team midfield.
The player has flourished in France under coach Laurent Blanc and is attracting plenty of interest from clubs all over Europe including Bayern Munich, according to tuttomercatoweb.
The Bavarian outfit will send scouts to watch the French international when Bordeaux face Valenciennes at the Stadium Jacques Chaban-Delmas to determine if he would be a good fit for Jurgen Klinsmann's side.
However, Bayern will have to negotiate with Milan if they want to sign the 22-year-old, as the Rossoneri still own the player. According to reports, there is currently a provision in the loan agreement that would allow Bordeaux to sign Gourcuff for ¤13.5 million at the end of the campaign.
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
Ik vind ze maar saai.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijk.
Te laat, Gourcuff is doorgebroken dit seizoen. Hij gaat eerder naar Arsenal dan naar Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.
Edit: las op een andere site dat de fee 15 miljoen is en dat hij niet terug wilt als Ancelotti nog steeds aan het bewind is volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |