abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63800891
quote:
Ten Cate meldt zich officieel voor Alex

Henk ten Cate heeft zich bij Chelsea gemeld voor oud-PSV'er Alex. De trainer van de Griekse topclub wil de Braziliaan, die in Londen lang niet altijd zeker is van een basisplaats, graag aan zijn selectie toevoegen.

Panathinaikos wil zijn defensie versterken en ziet in Alex de ideale laatste man. De ploeg van Ten Cate zou de Braziliaan eerst op huurbasis over willen nemen en hem vervolgens in de zomer definitief willen vastleggen.

De zaakwaarnemer van Alex, Giuliano Bertolluci, heeft inmiddels bevestigd dat Panathinaikos voor 'zijn' speler in de markt is. "Het klopt dat Panathinaikos mij gebeld heeft", zo zegt Bertolucci in de Griekse krant Derby. "We hebben een gesprek gevoerd over een mogelijke overgang van Alex naar Panathinaikos."
quote:
GERUCHTEN: ALEX OP DE SCHOPSTOEL, DROGBA WEET VAN NIKS, UITVERKOOP BIJ ‘THE HAMMERS’

Oud-PSV'er Alex lijkt zijn langste tijd bij Chelsea te hebben gehad. De club uit Londen wil de Braziliaanse verdediger verkopen om op die manier ruimte te maken voor de aankoop van Karim Benzema van Olympique Lyon. Ook Wayne Bridge en Florent Malouda mogen naar een andere club uitzien. (The Independent)
Probeer maar eens zou ik zeggen. Zou de naam Alex ooit besproken zijn binnen Ajax vraag ik me dan af.
  zaterdag 6 december 2008 @ 09:59:07 #277
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63800903
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
hopelijk heb ik vandaag geluk
Inderdaad
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:01:35 #278
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63800927
0 Volendam - Ajax 3

Alex? Hm ... zou die dan niet eerder voor Eindhoven kiezen? Zou 'm wel in Ajax-shirt willen zien. Hij is vele malen beter dan onze verdedigers. Oleguer is gewoon een kneus.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:01:51 #279
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63800933
-edit- internetverkoop

[ Bericht 4% gewijzigd door sjimz op 06-12-2008 10:05:21 (niet doen) ]
pi_63800941
Als iemand een kaart te koop heeft ofzo ...PM maar dan.
pi_63800967
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 10:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
-edit- internetverkoop
3x niks idd. Jammer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63800990
Kutzooi, deze wedstrijd wilde ik echt graag gaan. Naja dan maar ff op 410-forum kijken of iemand een kaartje over heeft
pi_63801390
Jaa, kaartjes voor De Graafschap uit! Volgend jaar dus voorrang, kan niet meer mis gaan.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  zaterdag 6 december 2008 @ 10:51:59 #285
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_63801415
ik snap gewoon niet dat ik weer geen kaarten heb. Begin het een beetje Zat te worden
pi_63801453
Leuk Blind bij de selectie!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:15:53 #287
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63801653
Alex.. hmm.. als Ajax de mogelijkheid zou hebben zou ik zeker proberen hem binnen te halen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63801677
Waarom is de hele selectie nog niet bekend, zitten dario, aissati en sarpong er ook bij?
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:21:38 #289
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63801721
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is de hele selectie nog niet bekend, zitten dario, aissati en sarpong er ook bij?
Dario sowieso aangezien van Basten vrijdag nog zei dat ie met Dario wil beginnen
Jawel, je keek.
pi_63801722
Sno zit er in ieder geval niet bij.
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:28:03 #291
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63801777
Blind
pi_63801875
Tof dat Blind erbij zit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63801884
quote:
Yoann Gourcuff was sent out on loan to Girondins Bordeaux this seaon to gain more experience after continually struggling to break into AC Milan's talent-packed first-team midfield.

The player has flourished in France under coach Laurent Blanc and is attracting plenty of interest from clubs all over Europe including Bayern Munich, according to tuttomercatoweb.

The Bavarian outfit will send scouts to watch the French international when Bordeaux face Valenciennes at the Stadium Jacques Chaban-Delmas to determine if he would be a good fit for Jurgen Klinsmann's side.

However, Bayern will have to negotiate with Milan if they want to sign the 22-year-old, as the Rossoneri still own the player. According to reports, there is currently a provision in the loan agreement that would allow Bordeaux to sign Gourcuff for ¤13.5 million at the end of the campaign.
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.

Edit: las op een andere site dat de fee 15 miljoen is en dat hij niet terug wilt als Ancelotti nog steeds aan het bewind is volgend seizoen.
pi_63801902
Maar we hebben mits iedereen fit is al zo'n overvol middenveld.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:39:12 #295
82589 S-Two
barba macacu
pi_63801920
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijk .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_63801930
Sinds wanneer is Gentenaar weer fit? Heb ik dan gemist. Lekker dat die ziekenboeg leegloopt. Met slechts 3 punten achterstand op AZ hebben we het toch nog redeloijk gedaan met al die blessures.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63801931
Goeie zet van MvB om de kleine blind erbij te halen.. laat het jonge talent maar komen!!
pi_63801936
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijk .
Ik vind ze maar saai.
pi_63802010
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik vind ze maar saai.
pi_63802031
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.

Edit: las op een andere site dat de fee 15 miljoen is en dat hij niet terug wilt als Ancelotti nog steeds aan het bewind is volgend seizoen.
Te laat, Gourcuff is doorgebroken dit seizoen. Hij gaat eerder naar Arsenal dan naar Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')