quote:Ten Cate meldt zich officieel voor Alex
Henk ten Cate heeft zich bij Chelsea gemeld voor oud-PSV'er Alex. De trainer van de Griekse topclub wil de Braziliaan, die in Londen lang niet altijd zeker is van een basisplaats, graag aan zijn selectie toevoegen.
Panathinaikos wil zijn defensie versterken en ziet in Alex de ideale laatste man. De ploeg van Ten Cate zou de Braziliaan eerst op huurbasis over willen nemen en hem vervolgens in de zomer definitief willen vastleggen.
De zaakwaarnemer van Alex, Giuliano Bertolluci, heeft inmiddels bevestigd dat Panathinaikos voor 'zijn' speler in de markt is. "Het klopt dat Panathinaikos mij gebeld heeft", zo zegt Bertolucci in de Griekse krant Derby. "We hebben een gesprek gevoerd over een mogelijke overgang van Alex naar Panathinaikos."
Probeer maar eens zou ik zeggen. Zou de naam Alex ooit besproken zijn binnen Ajax vraag ik me dan af.quote:GERUCHTEN: ALEX OP DE SCHOPSTOEL, DROGBA WEET VAN NIKS, UITVERKOOP BIJ ‘THE HAMMERS’
Oud-PSV'er Alex lijkt zijn langste tijd bij Chelsea te hebben gehad. De club uit Londen wil de Braziliaanse verdediger verkopen om op die manier ruimte te maken voor de aankoop van Karim Benzema van Olympique Lyon. Ook Wayne Bridge en Florent Malouda mogen naar een andere club uitzien. (The Independent)
3x niks idd. Jammer.quote:
Dario sowieso aangezien van Basten vrijdag nog zei dat ie met Dario wil beginnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Waarom is de hele selectie nog niet bekend, zitten dario, aissati en sarpong er ook bij?
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.quote:Yoann Gourcuff was sent out on loan to Girondins Bordeaux this seaon to gain more experience after continually struggling to break into AC Milan's talent-packed first-team midfield.
The player has flourished in France under coach Laurent Blanc and is attracting plenty of interest from clubs all over Europe including Bayern Munich, according to tuttomercatoweb.
The Bavarian outfit will send scouts to watch the French international when Bordeaux face Valenciennes at the Stadium Jacques Chaban-Delmas to determine if he would be a good fit for Jurgen Klinsmann's side.
However, Bayern will have to negotiate with Milan if they want to sign the 22-year-old, as the Rossoneri still own the player. According to reports, there is currently a provision in the loan agreement that would allow Bordeaux to sign Gourcuff for ¤13.5 million at the end of the campaign.
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:04 schreef MaxC het volgende:
Bansheeboy is verreweg de meest irritante Fokker ooit
Ik vind ze maar saai.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind zijn meeste posts wel vermakelijk.
Te laat, Gourcuff is doorgebroken dit seizoen. Hij gaat eerder naar Arsenal dan naar Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Milan hem zal laten gaan, maar ik had hem toch graag naar Ajax zien komen... 13,5 miljoen zou Ajax zelfs kunnen betalen voor zon topspeler.
Edit: las op een andere site dat de fee 15 miljoen is en dat hij niet terug wilt als Ancelotti nog steeds aan het bewind is volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |