Ik winquote:- Mobiel mag niet op een gemotoriseerd voertuig, maar (nog) wel op de fiets.
- Met losse handen rijden op de fiets was vroeger verboden, maar dit mag tegenwoordig wel mits de verkeerssituatie het toelaat.
Dat zie je toch niet aankomenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:34 schreef TNA het volgende:
Je had een filmpje moeten maken voor dumpert.
Artikel?quote:
quote:Ik al van
"Ik heb toch licht "
-Ja je fietst met losse handen
" ja? "
-Dat mag niet dat is onverantwoord!!!
" "
-Zo kan je niet remmen voor aankomend gevaar!
"Ik heb een achteruittraprem "
En jij zou stoer doorfietsenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Stoppen voor agenten te voet.
Ik reed een keer, in mijn jeugd,heel lang geleden, op de brommer zonder helm even naar de patatzaak om de hoek. Natuurlijk kom je dan een politieauto tegenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:10 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Stoppen voor agenten te voet.
Hij niet, ik welquote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Roi het volgende:
Kijken of je nog zo lacht als je met je gebit op een stoeprandje valt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reed een keer, in mijn jeugd,heel lang geleden, op de brommer zonder helm even naar de patatzaak om de hoek. Natuurlijk kom je dan een politieauto tegen![]()
Ik dacht toen slim te zijn, door met de brommer een steegje in te schieten. Uiteraard kon ik de buurt als mijn broekzak.
Maar tot mijn stomme verbazing sprong er toen een agent uit die politieauto en die rende achter mij aan die steeg in.
Ik was ontzettend melig en minderde wat gas, zodat hij bijna de achterkant van mijn brommer kon vastpakken.
Maar net als die het bijna had, gaf ik er wat gas bij zodat hij in het luchtledige greep.
Dit vond ik zo ontzettend grappig, dat ik echt met de slappe lach over mijn stuur heen hing.
En aangezien het een vrij lange steeg was, die overging in andere steegjes, kon ik dit trucje verschillende keren herhalen.![]()
Alleen door de hilariteit vergat ik dat er nog ergens een politiewagen rond reed.
Resultaat: ik klapte bijna tegen die politieauto op toen ik gierend van de lach de steeg uit kwam rijden.
De agenten konden niet meelachen
Vooral niet degene die hijgend, puffend en vloekend de steeg uit kwam.
Je komt helaas net zo geloofwaardig over als dit topicquote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik reed een keer, in mijn jeugd,heel lang geleden, op de brommer zonder helm even naar de patatzaak om de hoek. Natuurlijk kom je dan een politieauto tegen![]()
Ik dacht toen slim te zijn, door met de brommer een steegje in te schieten. Uiteraard kon ik de buurt als mijn broekzak.
Maar tot mijn stomme verbazing sprong er toen een agent uit die politieauto en die rende achter mij aan die steeg in.
Ik was ontzettend melig en minderde wat gas, zodat hij bijna de achterkant van mijn brommer kon vastpakken.
Maar net als die het bijna had, gaf ik er wat gas bij zodat hij in het luchtledige greep.
Dit vond ik zo ontzettend grappig, dat ik echt met de slappe lach over mijn stuur heen hing.
En aangezien het een vrij lange steeg was, die overging in andere steegjes, kon ik dit trucje verschillende keren herhalen.![]()
Alleen door de hilariteit vergat ik dat er nog ergens een politiewagen rond reed.
Resultaat: ik klapte bijna tegen die politieauto op toen ik gierend van de lach de steeg uit kwam rijden.
Truequote:
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar dit is echt gebeurd.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Je komt helaas net zo geloofwaardig over als dit topic
quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..] Uiteraard kon ik de buurt [..]
Als dit waar is.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt waar gebeurd.quote:
De zin is prima, alleen de woorden niet.quote:
Wrom nie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De zin is prima, alleen de woorden niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wrom nie?
Ik kon die buurt als mijn broekzak.
Ik woonde daar.
Ben je nou echt zo geestelijk beperkt of doe je alsof?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wrom nie?
Ik woonde daar.
Waar zit de verborgen cameraquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je nou echt maar zo geestelijk beperkt of doe je alsof?![]()
Laat ik maar zeggen dat ik doe alsof. Ik vind mezelf vrij intelligent.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je nou echt maar zo geestelijk beperkt of doe je alsof?![]()
NOOOquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wrom nie?
Ik woonde daar.
Sinterklaas sinterklaas, wie kont hem nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik doe alsof. Ik vind mezelf vrij intelligent.
Die illusie hou ik graag
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinterklaas sinterklaas, wie kont hem niet
quote:
Dat is níét iets om trots op te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelukkig niet de enige die het verkeerd doet
Leuk? Leuk?!? Ik huil mezelf altijd in slaap als ik op Fok! afgezeken wordt om een reactiequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:41 schreef mcDavid het volgende:
altijd leuk om de volgende dag te zien wat je met één reactie hebt aangericht
mensen die geen evenwichtsorgaan hebben en denken dat anderen die ook missenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef Roi het volgende:
Kijken of je nog zo lacht als je met je gebit op een stoeprandje valt.
Dat deed ik ook een keer, maar toen gingen ze mijn verlichting meteen controlerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef DSS24 het volgende:
Een motoragent stopte mij op de fiets omdat ik ook geen licht aanhad.
Hij vraagt waarom ik geen licht aanhad. Ik zeg niets en klik mijn dynamo op mijn band.
Zegt ie: Okay in het vervolg niet vergeten he! En die Sjaak rijdt weg.
Ik had niet eens spatborden, laat staan een achterlamp en een koplamp
pfff..ahahahahaha gastquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef piekartz87 het volgende:
achjah agenten snappen soms niet helemaal dat we in een vrij land leven
Wat wou die agent doen dan? Je band lek schieten?quote:
Iets met het opklik lampje voor zijn neus kapot stampen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:52 schreef Catch_me het volgende:
ik weet trouwens nog een leuke (matige) grap die je kan uithalen met een agentrofls
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef fathank het volgende:
Fietsen. Zeker te arm om een taxi naar huis te pakken als je dronken bent.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Het is dan ook een vrij saai verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn verhaal is trouwens geen neppert ..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
EN TERECHT VUILE TERRORIST DIE JE BENT !!!!
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True
Vriend van me pasWordt hij bovenop de Erasmusbrug aangehouden door de politie, ja gaan licht rij maar mee naar beneden daar wachten we op je we kunnen hier de bekeuring niet utischrijven.
Nouja omdraaien en wegfietsen was neit echt een optie beetje hopeloze actie, dus maar accepteren en naar beneden fietsen![]()
Maarja naast z'n licht was ook z'n rem kapot. Hij dus hard naar beneden. Maar wat doet die agentzet z'n auto dwars op het fietspad
Hij met 2 poten op de grond remmen op vervoglens vol die auto te rammen
![]()
mja, had ze liever aangereden dan had ik ook nog eens wat te vertellen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrij saai verhaal.
We zochten een gevoel voor humor, we wisten in ieder geval dat jij het niet had dus we hadden zoeits van, we moeten toch érgens zoeken hequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf moesten je vriend en de politie bovenop de Erasmusbrug?
Da's nog moeilijk evenwicht houden op zo'n staalkabel, wel mad respect op zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |