Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, komt weer een orkaan KLB in het stemtopic opzetten
Boefjes.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
JALALALA JALALALALALALA KLB HOOLIGANS
CarO is al ingelopenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
Ja, ik ben de telpietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
pak van mijn hartquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
ik wil jullie niet teleurstellen, maar jullie gaan naar GC hoor, niet naar KLB
Jaja, zie OP. Maar we hebben blijkbaar een onderonsje (quote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
hoezo laatste avondquote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef pullup het volgende:
Wat een gezelligheid zo op de laatste avond hierAllemaal KLB luitjes
Ja en daar wordt het heul gezelligquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
Morgen bestaat het subforum niet meerquote:
Ga je volgende week naar Liverpool dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het hier een beetje leuk, heb nog geen naakte sletjes enzulks gezien, geen jailbait en geen voetbalpraat.
Groot gelijk. Jullie hebben zeker ook big brother,de bus, dgk enzo gekeken?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen bestaat het subforum niet meer
ow wist ik niet enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen bestaat het subforum niet meer
Nee, als het nu een andere tegenstander was (waar we niet veel tegen gespeeld hebben in de afgelopen tijd) ging ik wel. Jij?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je volgende week naar Liverpool dan?
Terwijl jullie de Gieter uitgemikt werdenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groot gelijk. Jullie hebben zeker ook big brother,de bus, dgk enzo gekeken?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, als het nu een andere tegenstander was (waar we niet veel tegen gespeeld hebben in de afgelopen tijd) ging ik wel. Jij?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef dagdag het volgende:
die gasten klonen met die stem caroline
Natte_Greet_40-45 is net 3 minuten aangemaakt
quote:
Nee, de waterhole.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Terwijl jullie de Gieter uitgemikt werden
Kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]Vind het wel jammer dat het Liverpool is en had misschien liever meegegaan naar de uitwedstrijd, maar niet alles zit mee
ik ben nog net niet zo domquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
morgen verhuist deze SC naar GC
GC is General Chat
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we geen aanklacht indienen, omdat ze vals spelen.
Dat is iets stoerder, geef ik toequote:
was wel mooi dat dat mafiavriendje kwam zeggen dat het niet mochtquote:
Waar?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptMoet ook geld sparen, want ga in januari 2 keer naar Oasis
Dit top 100 lijstje dus FOK! singles top 100 allertijden 2008quote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef Marrije het volgende:
Oh ja, dat was wel een goede LS, de SC verhuist morgenavond naar GC
dus dat
voor het top 100 lijstje is dit alvast de eerste voor op de lijst
Wij, van KLB-SC, zijn ook stoer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is iets stoerder, geef ik toe
quote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]er was van de week serieus hier iemand die niet wist wat GC was
daarom zette ik het er in subschrift maar even bij
Ja, dat probleem had ik dus, wilde naar Wembley en iemand in Engeland zou kaartjes regelen maar bleek niet gelukt te zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, Dusseldorf en Amsterdam. De rest, oa wembley was zo weg man
Heb al een top 10 neergezetquote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit top 100 lijstje dus FOK! singles top 100 allertijden 2008
Maar eigen lijstjes mogen ook
Daar waar ik ben uitgekotst [KLB Bagger SC #545] Waar Jenglejack homofoob is!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar haal jij die qoutes weg Marrije?
Die hebben geen kloons nodig. Ze zijn met véél meer en Caro is dus al ingelopen.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal ik alle klonen van KLB er dan ook maar uit laten filteren?
[KLB Bagger SC #545] Waar Jenglejack homofoob is!quote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar haal jij die qoutes weg Marrije?
Goed werk Manuquote:
Idd, we zijn net onkruid.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hebben geen kloons nodig. Ze zijn met véél meer en Caro is dus al ingelopen.![]()
En dan nóg huilie doen over wat onschuldige kloontjes.
Voor jou wel het zijn allemaal jongensquote:Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Wat hoor ik? Is er jailbait gearriveerd?
Zal trouwens zo even oude pc aanzetten om te kijken welke nummers ik het vaakst gedraaid heb een aantal jaar geleden, misschien kan ik het dan wat aanvullenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goed werk Manuen het is echt geen onzinlijstje geworden
Zijn ze al wel uit de puistenperiode?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef pullup het volgende:
Voor jou wel het zijn allemaal jongens
Als dat niet het geval is ben je niet meer te houden zekerquote:Op donderdag 4 december 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze al wel uit de puistenperiode?
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:59 schreef pullup het volgende:
Als dat niet het geval is ben je niet meer te houden zeker
Ze zijn al weer wegquote:
Als wij als eervolle nummer 2-SC maar uitgenodigd worden op het zuip- en frikadellenfeest van snackboy.quote:
Ik heb ze weggejaagd.quote:
Hij is beter, maar komende weken enorm druk vanwege een plots versnelde cursus met flink wat consequenties. 't Is geloof ik een ambitieus typequote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Is hij eigenlijk al weer beter, en hebben jullie al een nieuwe date afgesproken?
Hoi!quote:
Wat ligt aan jou?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
Het ligt echt aan mij, hè?
Maar er komt dus nog wel een date?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
Hij is beter, maar komende weken enorm druk vanwege een plots versnelde cursus met flink wat consequenties. 't Is geloof ik een ambitieus type.
Ben bang dat dè date ergens begin 2009 wordt. Of op de valreep.
Zou 't?quote:
Ja. Maar dat duurt en dat duurt. Da's net zo erg als vanilleseksquote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar er komt dus nog wel een date?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Coos het volgende:
http://www.wecycle.nl/campagne/video.html
filmpje 2![]()
Nou hup! kleren uit, regenjas áan, flessie lekkers mee en gáán...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou 't?
Dat is onbewuste compensatie voor de tergend langzaam vorderende real life situatie. Denk ik.
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:27 schreef Coos het volgende:
http://www.wecycle.nl/campagne/video.html
filmpje 2![]()
Als je hem op tv ziet wordt het je wel duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou hup! kleren uit, regenjas áan, flessie lekkers mee en gáán...
O.a. Mart Smeets, dus dan kijk ik al niet.quote:
Mijn gutfeeling zegt van niet. Ik geloof dat ie wel genuine is en dat er wel iets in kan zitten. Gevalletje bad timingquote:Op donderdag 4 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
En Cc verdoe jij je tijd niet?![]()
Als die vogel maar 'iets' voelde had ie toch allang op je stoeppie gelegen?
Laat mij nu echt een trenchcoat bedoelenquote:
Ik ben niet van de spelletjes. Van die spelletjes, dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
dus volgende keer heb jij even geen tijd...lijkt me.
als hij echt wilt, komt hij wel.
dus,gewoon lekker wat anders gaan doen
Mag een parka ook?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Laat mij nu echt een trenchcoat bedoelenEn daarna pas die andere jas, Maar dat weet Cc vast zelf ook wel
Dat moet je zelf weten. Lijkt mij wat kort, zo in je blote kont over straat.quote:
Mijn kont hangt niet onder mijn knieën, hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat moet je zelf weten. Lijkt mij wat kort, zo in je blote kont over straat.
oh, ik dacht bij een parka meer aan een heupmodel.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn kont hangt niet onder mijn knieën, hoor.
Kunnen en doen...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:40 schreef hondjes het volgende:
het leven is een groot spel, die je best eerlijk kunt spelen..
Plus dat je het als playing hard2get moet herkennen, als iemand ongeïnteresseerd doet. Dat je dan niet denkt : BASTA.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kunnen en doen...Als ze allemaal nou eens eerlijk waren...
kan je wel vergeten, dat zit er niet in...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kunnen en doen...Als ze allemaal nou eens eerlijk waren...
Gewoon neuken en niet zeikenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
kan je wel vergeten, dat zit er niet in...
nu niet, vroeger niet en in de toekomst ook niet.
helaas, maar waar,
Halleluja!quote:
Ik geloof toch wel dat het CBML clubje een behoorlijk vingertje in de pap heeft gehad.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef nachtzuster het volgende:
[UITSLAG] DE MOOISTE FOK! SINT AVATAR IS GEKOZEN
Gefeficiteerd Fluitert, Blomst en PP007
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef nachtzuster het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef nachtzuster het volgende:
Anch'ioquote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alle 3 waar ik op heb gestemd staan in de top 3
ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker wetenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geloof toch wel dat het CBML clubje een behoorlijk vingertje in de pap heeft gehad.![]()
GEFILICITEERD !!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef nachtzuster het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
Lekkah, trek ik nog een biertje open, hoef morgen pas om acht uur op.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
GEFILICITEERD !!!!!!!!!!!!
NU nog effe Caro aan dat ding helpen![]()
wat een teringzooi is het hier.........
gezellieik ga d'r effe een roseetje bijpakken
![]()
enne dit dansje ken ik uit mijn hoofd.......![]()
dansje van die meneer dan hé............![]()
ga ik zo effe doen......... eerst een roseetje naar binnen gieten.........
ben zo terug
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekkah, trek ik nog een biertje open, hoef morgen pas om acht uur op.
(zit wel een beetje mijn les te verzaken maar kan nog een week kijken naar de herhaling)
Dan moeten er nog wel een paar punten binnenkomen, want ze ligt nu een beetje achterquote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NU nog effe Caro aan dat ding helpen![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel een paar punten binnenkomen, want ze ligt nu een beetje achter
Doe eens gauw een linkje LS, ik heb daar nog niet gestemd!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel een paar punten binnenkomen, want ze ligt nu een beetje achter
Oh, dat feest.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sinterklaas..........
ik hou daar niet van
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hier heeft daddy een baard
Ik ook niet Hier !!! dusquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sinterklaas..........
ik hou daar niet van
Dank je wel en bedankt voor je mooie ontwerp.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef nachtzuster het volgende:
hoeveel achter??quote:Op donderdag 4 december 2008 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij gaat dus gewoon zuipen ....... enzo.....
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je wel en bedankt voor je mooie ontwerp.
alle stemmers bedankt
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens gauw een linkje LS, ik heb daar nog niet gestemd!
Ja drie meter rood lint gekocht en daar wind ik mezelf mee opquote:
Ja, dat valt opquote:Op donderdag 4 december 2008 23:31 schreef blomst het volgende:
[..]
hoeveel achter??
en dubbel stemmen zou dat ook opvallen
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja drie meter rood lint gekocht en daar wind ik mezelf mee op
Als het tot zaterdag blijft plakkenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en dan mij hij je uitpakken zeker
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het tot zaterdag blijft plakken
hallo ik had een paar vraagjes gevraagd !!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus eh........effe voor de duidelijk heid.....morgen zitten we bij Brandy's cluppie
enne......die kloon was géén kloon ?
ja eh.... ik heb wel snel bijgelezen maar ja...... eh... linkerhersenshelft enzo....
Grazie. Fatto!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Huh???quote:Op donderdag 4 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hallo ik had een paar vraagjes gevraagd !!!!!!!!!!!!!
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 4 december 2008 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
simpeltje ik heb je Ava in het Koningstopic gezet maar Rieb is nog niet langsgeweest
Als je sommige teksten vertaalt....quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG wat heb ik nu weer achter mijn nick staan
Ja, nu wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zie je dat niet staan dan voor de datum? [telpiet]
Feest is morgenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat het hier nog wel gezellig druk zou zijn!
Tja, tis pas donderdag, zou het daar aan kunnen liggenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat het hier nog wel gezellig druk zou zijn!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, tis pas donderdag, zou het daar aan kunnen liggen
Zekers !!! Dat gaat me goed af .. Langzaam maar vet okquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel fijn hè, dat dat gewoon weer kan![]()
Ikke ookquote:
Ik duim voor je!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Heidi stemmen maar!![]()
En al je 25 klonen ook
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ff hondje uitlaten en alvast de stemmen van 48 uur en ouder controleren, die kunnen toch niet meer gewijzigd worden. Scheelt me morgen weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ik heb de rekenmachine er al bij gepakt
Hi liesquote:
Lijstje nog niet klaar?quote:
ikke ook niet effe koffie pauze....... die halve rose heb ik net maar effe terug in de koelkast gezetquote:
Ben je aan het schilderen? En zo ja, wat maak je?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ikke ook niet effe koffie pauze....... die halve rose heb ik net maar effe terug in de koelkast gezet![]()
was een feessie van niks![]()
nog effe een muziekkie
jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je aan het schilderen? En zo ja, wat maak je?
Die is leuker dan die aapquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wie heeft die ava gemaakt simpeltje?
Helaasch worden nieuw aangemaakte accounts niet meegerekend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Lijstje nog niet klaar?
Kunnen we niet allemaal 5 kloonen annmaken en Caro effe een zetje geven?
Wat had jij voor feessie?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was een feessie van niks![]()
Echt LS, ik moet zo lachen! Je neemt je taak heul serieus he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helaasch worden nieuw aangemaakte accounts niet meegerekend.
niks ik dacht dat we feessie gingen vieren, dit is toch de laatste avond hier?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat had jij voor feessie?
Kut!!! M'n pammetjes gaan uit het ziektekostenpakket.
Zal wel malversatie zijn!quote:
Dááromquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niks ik dacht dat we feessie gingen vieren, dit is toch de laatste avond hier?
ow........ pammetjes uit het ziekepakket........
dan heb ik ook een probeem![]()
grapje..........
slik jij pammetjes?
so ja, waarom en hoeveel?
Ja! CarO moet winnenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal wel malversatie zijn!![]()
Waar is de notaris?
Uhhh, dat ben ik, hahahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal wel malversatie zijn!![]()
Waar is de notaris?
Greet lijkt mij wel een betrouwbare notaris in dit soort kwesties.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Greet lijkt mij wel een betrouwbare notaris in dit soort kwesties.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat LS ook uiterst geschikt is hoor!
Maar Greet kan misschien wat rommelen in de stand als mod.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat LS ook uiterst geschikt is hoor!
Ik heb alles al uitgeprintquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Greet kan misschien wat rommelen in de stand als mod.
Ja! Waarom is Gert eigenlijk geen stemmenteller geworden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Me tooquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest af en toe best lachen:
Idioten op de achtergrond
Ze neuken niet maar knuffelen slechts?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:13 schreef Manu82 het volgende:
Waarom staan Juud en Dementor nog niet in het lijstje?
Zou Apeldoorn nog tot de Bible-Belt behoren en willen ze daarom wachten tot na het huwelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ze neuken niet maar knuffelen slechts?
Je hebt gewoon iets tegen Apeldoorn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou Apeldoorn nog tot de Bible-Belt behoren en willen ze daarom wachten tot na het huwelijk
Neuh, het is alleen natuurlijk wel zo dat Apeldoorn toch dichtbij de Gelderse Bible Belt licht...quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon iets tegen Apeldoorn.
Op dat plaatje is ook een enorme Rotterdamse Bible Belt te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, het is alleen natuurlijk wel zo dat Apeldoorn toch dichtbij de Gelderse Bible Belt licht...
[ afbeelding ]
En van waar gaat Dementor verhuizenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op dat plaatje is ook een enorme Rotterdamse Bible Belt te zien.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
ik moest ergens héél hard om lachen....... maar ik zal maar niet zeggen om wat.....
Goh, dat inkoppertje had ik niet voorzien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En van waar gaat Dementor verhuizen![]()
Ga over paar uur wel weer wat slaap inhalenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o jullie zijn nog wakkerik dacht dat iedereen al lag te pitten........
mwaaaa la maar ......quote:
Maar hij was wel mooiquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goh, dat inkoppertje had ik niet voorzien.
Ben onder voetbal in slaap gevallen en werd wakker dus tegen uur of 8 nog even paar uur slapen denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaa la maar ......![]()
ik kom nog effe chillen met muziekkies........ hard gewerkt......
heb jij al geslapen? of moet je nog?
ah..... jij hebt ook een lekker ritme.........quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben onder voetbal in slaap gevallen en werd wakker dus tegen uur of 8 nog even paar uur slapen denk ik
nee......... ga ik niet doen nu ook.... moet ik teveel bij nadenkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:45 schreef Manu82 het volgende:
Heb je dit al gedaan?
FOK! singles top 100 allertijden 2008
Als ik paar uur geslapen heb werk ik gewoon het best en dan als ik moe wordt ga ik wel weer slapenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah..... jij hebt ook een lekker ritme.........
quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Blijven jullie hier gewoon slowchatten tot de volgende serie begint?
Is niet heel veel werk, heb er in eerste instantie een top 10 van gemaakt, schijnt ook te mogenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee......... ga ik niet doen nu ook.... moet ik teveel bij nadenken![]()
zou het eigenlijk ook niet weten ik vindt bijna alle muziek wel leuk.....
behalve die kutplaatjes die jij altijd post dan
heb je die daar neergezet........ ga ik even kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is niet heel veel werk, heb er in eerste instantie een top 10 van gemaakt, schijnt ook te mogen
Neuh, vanavond gaan we naar BrandXquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, ik ga toch maar eerst slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is degene die open huis houdt met Oud & Nieuw las ik net, gastvrij persoon is het tochquote:
Ze ging toch bij al haar vrienden langs?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is degene die open huis houdt met Oud & Nieuw las ik net, gastvrij persoon is het toch
Ze zijn iig wel ergens mee bezig, aangezien Huub weer ergens mee bezig was, maar januari lijkt me iets te vroeg...quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
en wanneer komt die denk je, januari?
gevonden...........quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je die daar neergezet........ ga ik even kijken
precies wat ik dacht ...... kutmuziekquote:Op donderdag 4 december 2008 21:24 schreef Manu82 het volgende:
1. Dashboard Confessional - Hands Down
2. Acda en de Munnik - Mis ik jou
3. Counting Crows - Long December
4. Simon & Garfunkel - Cecilia
5. Beatles - Norwegian wood
6. Oasis - Don't look back in anger
7. Guus Meeuwis - Brabant
8. Greenday - Homecoming
9. Queen - Under Pressure
10. Paul de Leeuw - Vleugels van mijn vlucht
nee, ik heb geen flauw idee.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
en wanneer komt die denk je, januari?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
precies wat ik dacht ...... kutmuziek
In je eentje kerst en oud en nieuw "vieren"quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze ging toch bij al haar vrienden langs?
heb je alles integraal gekeken ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee, ik heb geen flauw idee.....ik moet nog even bijkomen van CBML eerlijk gezegd,,,,,,,,
quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
heb je alles integraal gekeken ofzo?
Lees nooit het hele topic doorquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In je eentje kerst en oud en nieuw "vieren"
ik neem dat ze dus zichzelf bedoelt met bx
Het is wel een leuk idee....... voor de mensen die dat willen......quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lees nooit het hele topic door
was bij deze post blijven steken
quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
...never gonna give...never gonna give...
Voordeel is wel dat je met BrandX ook meteen de uitsmijter hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Het is wel een leuk idee....... voor de mensen die dat willen......
Goed denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:40 schreef BrandX het volgende:
hoestie?
ja wel chill, en nee normaal ben ik er niet snachtsquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed denk ik![]()
En met jou?
Ben je er trouwens elke nacht straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |