Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, komt weer een orkaan KLB in het stemtopic opzetten
Boefjes.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
JALALALA JALALALALALALA KLB HOOLIGANS
CarO is al ingelopenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
Ja, ik ben de telpietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
pak van mijn hartquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
ik wil jullie niet teleurstellen, maar jullie gaan naar GC hoor, niet naar KLB
Jaja, zie OP. Maar we hebben blijkbaar een onderonsje (quote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
hoezo laatste avondquote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef pullup het volgende:
Wat een gezelligheid zo op de laatste avond hierAllemaal KLB luitjes
Ja en daar wordt het heul gezelligquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
Morgen bestaat het subforum niet meerquote:
Ga je volgende week naar Liverpool dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het hier een beetje leuk, heb nog geen naakte sletjes enzulks gezien, geen jailbait en geen voetbalpraat.
Groot gelijk. Jullie hebben zeker ook big brother,de bus, dgk enzo gekeken?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen bestaat het subforum niet meer
ow wist ik niet enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen bestaat het subforum niet meer
Nee, als het nu een andere tegenstander was (waar we niet veel tegen gespeeld hebben in de afgelopen tijd) ging ik wel. Jij?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je volgende week naar Liverpool dan?
Terwijl jullie de Gieter uitgemikt werdenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groot gelijk. Jullie hebben zeker ook big brother,de bus, dgk enzo gekeken?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, als het nu een andere tegenstander was (waar we niet veel tegen gespeeld hebben in de afgelopen tijd) ging ik wel. Jij?
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef dagdag het volgende:
die gasten klonen met die stem caroline
Natte_Greet_40-45 is net 3 minuten aangemaakt
quote:
Nee, de waterhole.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Terwijl jullie de Gieter uitgemikt werden
Kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]Vind het wel jammer dat het Liverpool is en had misschien liever meegegaan naar de uitwedstrijd, maar niet alles zit mee
ik ben nog net niet zo domquote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
morgen verhuist deze SC naar GC
GC is General Chat
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen we geen aanklacht indienen, omdat ze vals spelen.
Dat is iets stoerder, geef ik toequote:
was wel mooi dat dat mafiavriendje kwam zeggen dat het niet mochtquote:
Waar?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptMoet ook geld sparen, want ga in januari 2 keer naar Oasis
Dit top 100 lijstje dus FOK! singles top 100 allertijden 2008quote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef Marrije het volgende:
Oh ja, dat was wel een goede LS, de SC verhuist morgenavond naar GC
dus dat
voor het top 100 lijstje is dit alvast de eerste voor op de lijst
Wij, van KLB-SC, zijn ook stoer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is iets stoerder, geef ik toe
quote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 4 december 2008 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]er was van de week serieus hier iemand die niet wist wat GC was
daarom zette ik het er in subschrift maar even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |