Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjee, komt weer een orkaan KLB in het stemtopic opzetten
Boefjes.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
JALALALA JALALALALALALA KLB HOOLIGANS
CarO is al ingelopenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
Ja, ik ben de telpietquote:Op donderdag 4 december 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het hoogtepunt van DGK hadden we ze van de mat geveegd, nu wordt dat lastig.
Hoe staat het er voor dan LS, houd je het nog bij? Want Caro had een forse voorsprong.
Is die al helemaal weg? I'm ouf of clones.
pak van mijn hartquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
ik wil jullie niet teleurstellen, maar jullie gaan naar GC hoor, niet naar KLB
Jaja, zie OP. Maar we hebben blijkbaar een onderonsje (quote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
hoezo laatste avondquote:Op donderdag 4 december 2008 21:35 schreef pullup het volgende:
Wat een gezelligheid zo op de laatste avond hierAllemaal KLB luitjes
Ja en daar wordt het heul gezelligquote:Op donderdag 4 december 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
Morgen bestaat het subforum niet meerquote:
Ga je volgende week naar Liverpool dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het hier een beetje leuk, heb nog geen naakte sletjes enzulks gezien, geen jailbait en geen voetbalpraat.
Groot gelijk. Jullie hebben zeker ook big brother,de bus, dgk enzo gekeken?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen bestaat het subforum niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |