Was het wel fijn? En romantisch en gheyl enzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!! Terug van mijn wellness-nachtje. Helaas niet helemaal fris, fruitig en zen. Meer licht brak, keelpijn en chago.
Maar vanavond Sinterklaas!
Succes vandaag, Muis!
Gewoon oprecht enthousiast doen in je brief! En vertellen dat je de stad van binnen en van buiten kent, want dat lijkt me wel handig als fietskoerier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet een sollicitatiebrief versturen naar de versnelling, maar help! dat is niet mijn sterkste punt... Hopen maar dat ze me in ieder geval bellen/uitnodigen voor een gesprek. Dan zal ik in mijn vette Tour-de france-shirtje komen solliciteren
Ik heb inderdaad vermeld dat ik de stad ken, dat het me geweldig lijkt om fietskoerier te worden en zo van mijn hobby m'n werk te kunnen gaan maken, en dat ik goed kan manouvreren tussen al het stadsverkeerquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gewoon oprecht enthousiast doen in je brief! En vertellen dat je de stad van binnen en van buiten kent, want dat lijkt me wel handig als fietskoerier.
Oh wat fijn, ook al is hij al net verstuurd, misschien wel even fijn om te horen of het een prut-brief is, of dat ik nog mag hopen op een uitnodiging.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je spellcheck nodig hebt hoor ik het wel cyclemeisje! Al ben ik wel over een half uurtje weg
Oe! Opties verbreden! Ik wil volgend jaar nog 2 aanvullende MA's doen maar twijfel of ik aan de UU zal blijven of dat ik mijn horizon zal verbreden en naar de UvA zal gaan. Daar was alleen wel de vraag of mijn programma zou passen bij wat zij als ingangseisen hebben. Maarrrr nu krijg ik net mail \o/ Dat ik een mooie, interessante cursuslijst heb en dat ik daar ook (als uitzondering) toegelaten zou kunnen worden tot één van de twee MA's die ik zou willen doen! En die andere kan ik denk ik sowieso doen daar![]()
Ik heb opties, jeweetsBinnenkort maar eens langs bij de studieadviseur.
Wauw, gefeliciteerd! Goed nieuws!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je spellcheck nodig hebt hoor ik het wel cyclemeisje! Al ben ik wel over een half uurtje weg
Oe! Opties verbreden! Ik wil volgend jaar nog 2 aanvullende MA's doen maar twijfel of ik aan de UU zal blijven of dat ik mijn horizon zal verbreden en naar de UvA zal gaan. Daar was alleen wel de vraag of mijn programma zou passen bij wat zij als ingangseisen hebben. Maarrrr nu krijg ik net mail \o/ Dat ik een mooie, interessante cursuslijst heb en dat ik daar ook (als uitzondering) toegelaten zou kunnen worden tot één van de twee MA's die ik zou willen doen! En die andere kan ik denk ik sowieso doen daar![]()
Ik heb opties, jeweetsBinnenkort maar eens langs bij de studieadviseur.
Het was zeker dat alles! Maar helaas hadden we eigenlijk wel te weinig tijd. Gisteravond maar 20 minuutjes nog in de thermen kunnen zitten, daarna sloten ze. En vanochtend moesten we na het ontbijt meteen weer wegquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het wel fijn? En romantisch en gheyl enzo?
Hehequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:45 schreef Laureline het volgende:
Wat geef je een stiefmoeder voor Sinterklaas? Een spiegel?
Wat recruit je dan? (oftewel wat is dat eigenlijk?)quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
PM ook eens naar mij als je wilt Cyclechick?Ik werk als recruiter op dit moment.
Wat studeer je MariaEtc.?En wat wil je gaan doen?
Helemaal los!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo lekker high school achtig haha. Inderdaad ook erg meeblèr en -hups materiaal!
Whoo ohhhh, who oh ohhhhhhhhhhhhhh!
Ik heb een Engels en een Literatuurwetenschaps BA, afgelopen zomer gehaald allebei (met een ruime minor Middeleeuwse Studies), en doe nu de MA Literatuurwetenschap (1-jarig, aan de UU). Ik zie een academische baan echter ook wel zitten, dus wil overstappen op de Research MA Literatuurwetenschap komend jaar. Omdat mijn secret vice echter nog steeds Middeleeuwse studies is, wil ik daar ook een een-jarige MA van volgen, maar ik was van plan na komend jaar klaar te zijn, dus wil ik proberen dat jaar research MA tegelijk met de Middeleeuwen-MA te doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
PM ook eens naar mij als je wilt Cyclechick?Ik werk als recruiter op dit moment.
Wat studeer je MariaEtc.?En wat wil je gaan doen?
Dat betaalt zeker goed, ik ben ook stuud-assistentquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben gisteren trouwens persoonlijk gevraagd door een van onze hoogleraren om student-assistent te worden! Het is niet niet 100% zeker, maar de kans is redelijk groot! Dan ben ik een beetje de schakel tussen de (eerstejaars) studenten en de docent en dan regel ik wat administratieve dingen. Lijkt me echt leuk werk en volgens mij betaalt het ook echt supergoed.
En natuurlijk voelde ik me wel vereerd dat 'ie me vroeg.
Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:57 schreef AKnynke het volgende:
Succes vandaag Muis!
Ik ga zo naar college, en dan vlieg ik vanavond naar Nederland!![]()
Jeetje wat ambitieus, twee masters tegeljik! Knap hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een Engels en een Literatuurwetenschaps BA, afgelopen zomer gehaald allebei (met een ruime minor Middeleeuwse Studies), en doe nu de MA Literatuurwetenschap (1-jarig, aan de UU). Ik zie een academische baan echter ook wel zitten, dus wil overstappen op de Research MA Literatuurwetenschap komend jaar. Omdat mijn secret vice echter nog steeds Middeleeuwse studies is, wil ik daar ook een een-jarige MA van volgen, maar ik was van plan na komend jaar klaar te zijn, dus wil ik proberen dat jaar research MA tegelijk met de Middeleeuwen-MA te doen![]()
Nu alleen kijken of het de UU wordt (op zich al 3,5 jaar heel tevreden over!) of de UvA (dichter bij huis, schijnt ook goed te zijn op Literatuurwetenschaps-gebied en kan daar nu dus ook de Middeleeuwen-MA doen als ik wil)
Keuzes keuzesDaar ben ik als weegschaal zo goed in
Kies alsjeblieft voor de UU! Ik heb nu Neerlandistiek, Taalwetenschap, Filosofie en Onderwijskunde bij de UvA gezien, en het is allemaal waardeloos geregeld (om over de begeleiding nog maar te zwijgen). Over de UU daarentegen heb ik niets dan goeds te vertellen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu alleen kijken of het de UU wordt (op zich al 3,5 jaar heel tevreden over!) of de UvA (dichter bij huis, schijnt ook goed te zijn op Literatuurwetenschaps-gebied en kan daar nu dus ook de Middeleeuwen-MA doen als ik wil)
Keuzes keuzesDaar ben ik als weegschaal zo goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |