Het is me toch wat naar het so called 'buiten' mogenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik mag straks voor het eerst sinds maandag naar buiten, van m'n vriend.. Zit zowat te hippen op m'n stoel.
.
Kappen jij, iedereen heeft recht op zijn eigen zorgen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ja,succes muis!!
zie, je ik ben niet alleen vadsig en blut, maar ook nog eens egocentrisch
*vertrekt even want beter wordt t niet vandaag*
quote:
okejquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Kappen jij, iedereen heeft recht op zijn eigen zorgen!
En dan nog iets..ziet u de rode draad? Je laat je idd verrassen..door vriendjes, door eten, door geld.
Pak die kennis en doe er wat mee.
Jezelf afmatten is dan ook niet de manier, doe maar precies het tegenovergestelde.
We gaan alleen maar naar de Leen Bakker (om de hoek) om voor kussentjes voor onze nieuwe bank te kijken, maar ik zit me een partij hysterisch te doen.quote:
welke heb je gebeld?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb naar de fietskoeriers gebeld, maar ze werken met een vennootschap (of zoiets?) en hebben sowieso nog geen nieuwe mensen nodig de komende maandenJammurrr daar gaat m'n droombaan...
Ga m'n huis maar eens poetsen want de stofwolken vliegen me om de oren
lekker toch, gewoon ff naar buiten, frisse neus halen!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gaan alleen maar naar de Leen Bakker (om de hoek) om voor kussentjes voor onze nieuwe bank te kijken, maar ik zit me een partij hysterisch te doen..
dat leek mij ook een leuke bijbaan, ware het niet dat het ook wel slim is om naast mn studie te werken in de sector waar ik terecht wil komenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb naar de fietskoeriers gebeld, maar ze werken met een vennootschap (of zoiets?) en hebben sowieso nog geen nieuwe mensen nodig de komende maandenJammurrr daar gaat m'n droombaan...
Ga m'n huis maar eens poetsen want de stofwolken vliegen me om de oren
Ik ken er maar 1: de fietskoerier Utrecht..quote:
Ja, ik grapte ook al: heb ik straks 4 jaar gestudeerd en dan ga ik fietskoerier wordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat leek mij ook een leuke bijbaan, ware het niet dat het ook wel slim is om naast mn studie te werken in de sector waar ik terecht wil komen
maar heb er wel eens op gegoogled en wat bedrijven gevonden hier in Nijmegen
Thx.. Voor jou ook balen, dat je je verteld/verkeken hebt op je rekening (ik ken het trouwens, ik zag gister tot mijn grote schrik dat ik nog 90 euro had, en heb er gister noodgedwongen 70 uitgegeven en het duurt nog zo lang voordat het weer de 20e is en we geld krijgen :-Squote:
Gebroken neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef vamperotica het volgende:
We hádden er 1 met glasplaat.....
De versnelling doet ook utrecht. Bel ze!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ken er maar 1: de fietskoerier Utrecht..
Vampie, ik weet niet wat er met jullie is dit jaar, maar volgens mij heb jij gewoon recht op een toffe sinterklaas, fijne kerst en een ongevalloos 2009!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef vamperotica het volgende:
Wij moeten op pad voor een nieuw tafeltje...
We hádden er 1 met glasplaat.....
Great! thanks!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:44 schreef SHE het volgende:
[..]
De versnelling doet ook utrecht. Bel ze!
We maken alle ongeluk gewoon nog even dit jaar op en gaan dan een geweldig 2009 in....quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Vampie, ik weet niet wat er met jullie is dit jaar, maar volgens mij heb jij gewoon recht op een toffe sinterklaas, fijne kerst en een ongevalloos 2009!
Nou, de salie van Vivi heeft niet geholpen... Knoflook hebben we hier genoeg en eik ook best veel kruisjes...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Ik zou ff met knoflook en salie wapperen Vamp ( kan je meteen pastasaus maken! )
Misschien zelfs een kruis ophangen ergens?
Ik ben heel bijgelovig, ik heb een kruis in de keuken hangen en op mijn lijf zitten wel 5 klavertjes vier
*klopt nog eens af*
Per 100 gr bereid product ongeveer 150-200 kcal. Het valt best mee!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik maak een stoofpot vandaag
Wat zal dat gemiddeld voor calorien bevatten?? met riblappen en rode wijn.
Daar heb je het al! Zit teveel energie in je huis. Ik had de boel allang uitgerookt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou, de salie van Vivi heeft niet geholpen... Knoflook hebben we hier genoeg en eik ook best veel kruisjes...
Maar er moet hier sowieso een keer "goed schoongemaakt" worden....
Hangt hier veel rond in het huis....
mama is hier ( ook al is het lang geleden) erg ziek geweest, papa heeft hier opgebaard gelegen... Er zit een kerkhof om de hoek....
Of wordt het nou te Trutherig?
Ik vind Beyonce een vervelende troela, ze wil altijd ringen, is een survivor en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je met dit liedje mee MOET hupsen?
Wat enorm bizar ontzettend aanstekelijk!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar heb je het al! Zit teveel energie in je huis. Ik had de boel allang uitgerookt.
Ik doe dat sowieso eens per jaar, zeker hier. Wij wonen in een oud klooster waar ook een hospitaal in zat en dat is goed merkbaar. Tebminste, onze katten deden altijd vreemd en sinds we het uitgerookt hebben niet meer. ( dat of ze zijn er gewoon stoned van geworden )
Goed schrobben en uitroken
Nee ik niet. Ik ben momenteel helemaal into dit nummer om op te hupsenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je met dit liedje mee MOET hupsen?
Wat enorm bizar ontzettend aanstekelijk!
Dat is zo lekker high school achtig haha. Inderdaad ook erg meeblèr en -hups materiaal!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee ik niet. Ik ben momenteel helemaal into dit nummer om op te hupsen
FASCINATION IT'S JUST THE WAY WE FEEEEEELL!
Daar hups ik ook op. En de Sugababesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind Beyonce een vervelende troela, ze wil altijd ringen, is een survivor en weet ik veel wat.
Ik hups alleen op nrs van pussycat poppetjes
Volgens mij heb je alle pech voor 2008, 2009 en 2010 al op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef vamperotica het volgende:
We maken alle ongeluk gewoon nog even dit jaar op en gaan dan een geweldig 2009 in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |