Het is me toch wat naar het so called 'buiten' mogenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik mag straks voor het eerst sinds maandag naar buiten, van m'n vriend.. Zit zowat te hippen op m'n stoel.
.
Kappen jij, iedereen heeft recht op zijn eigen zorgen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:05 schreef kwakveense het volgende:
ja,succes muis!!
zie, je ik ben niet alleen vadsig en blut, maar ook nog eens egocentrisch
*vertrekt even want beter wordt t niet vandaag*
quote:
okejquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Kappen jij, iedereen heeft recht op zijn eigen zorgen!
En dan nog iets..ziet u de rode draad? Je laat je idd verrassen..door vriendjes, door eten, door geld.
Pak die kennis en doe er wat mee.
Jezelf afmatten is dan ook niet de manier, doe maar precies het tegenovergestelde.
We gaan alleen maar naar de Leen Bakker (om de hoek) om voor kussentjes voor onze nieuwe bank te kijken, maar ik zit me een partij hysterisch te doen.quote:
welke heb je gebeld?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb naar de fietskoeriers gebeld, maar ze werken met een vennootschap (of zoiets?) en hebben sowieso nog geen nieuwe mensen nodig de komende maandenJammurrr daar gaat m'n droombaan...
Ga m'n huis maar eens poetsen want de stofwolken vliegen me om de oren
lekker toch, gewoon ff naar buiten, frisse neus halen!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gaan alleen maar naar de Leen Bakker (om de hoek) om voor kussentjes voor onze nieuwe bank te kijken, maar ik zit me een partij hysterisch te doen..
dat leek mij ook een leuke bijbaan, ware het niet dat het ook wel slim is om naast mn studie te werken in de sector waar ik terecht wil komenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb naar de fietskoeriers gebeld, maar ze werken met een vennootschap (of zoiets?) en hebben sowieso nog geen nieuwe mensen nodig de komende maandenJammurrr daar gaat m'n droombaan...
Ga m'n huis maar eens poetsen want de stofwolken vliegen me om de oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |