En waarom is er nog geen Deerhunter topic...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:34 schreef pfaf het volgende:
Ik heb 'm vanmiddag bij Plato opgehaald, maar hij is voor Deerhunter doen nog niet zo geweldig als de vorigen. Maar ik gooi 'm dit weekend nog paar keer in de speler, en wie weet...
Ja wtf!? Maak dat topic dan..quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Merge het volgende:
Toch raar eigenlijk dat Deerhunter geen eigen topic heeft. Ik hoorde anderhalf uur terug 'Helicopter' voor t eerst, en ik ben al hooked.. Echt een prachtig nummer, straks de rest van t album nog luisteren
Ja, ik vind 'm beter dan Nouns, zelfs.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
De nieuwe No Age is wel relaxed
Too Much, Futile Devices en I Walked zijn het sterkste.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:22 schreef Gillingham het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe van Sufjan Stevens, The Age of Adz, is op het eerste gehoor best apart, maar ook sterk.
Hij heeft de banjo achter gelaten en is terecht gekomen in de wondere wereld van de electronica.
Nederlandse band, dit is hun 2e album na "In a Series of Long Days" uit 2008.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:57 schreef Klonk het volgende:
nooit van gehoord maar wat een fijne muziek
Kan mij totaal niet bekoren. Ja het begin is alleraardigst, maar het zakt al vrij snel naar een bedenkelijk niveau. Zelfde verhaal als bij OBTN helaasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:03 schreef Klonk het volgende:
De nieuwe Kings of Leon staat er ook op, fijn album
quote:
Gaat allen er naar toe! Gave Nederlandse bands verdienen support!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgenavond de albumpresentatie in Rotown
Wacht wel even tot ik binnen ben, heb geen zin om voor een 'uitverkochte' zaal te komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Gaat allen er naar toe! Gave Nederlandse bands verdienen support!
je kan ook vast voor de deur gaan liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Wacht wel even tot ik binnen ben, heb geen zin om voor een 'uitverkochte' zaal te komen
Wat is het toch een mooie plaat geworden!quote:
:-). Ik heb hem vanmorgen alweer twee keer geluisterd. Ga zsm een vinyl editie bestellen bij de Subroutines. Moest helaas de presentatie wel missen wegens Popronde hier in Groningen. Was 't gaaf?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:31 schreef wickie het volgende:
[..]
Wat is het toch een mooie plaat geworden!
Maar ik ben wel beetje bevooroordeeld(vriendlief is de drummert)
Zeker, alleen wat te kortquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
:-). Ik heb hem vanmorgen alweer twee keer geluisterd. Ga zsm een vinyl editie bestellen bij de Subroutines. Moest helaas de presentatie wel missen wegens Popronde hier in Groningen. Was 't gaaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |