Een liedje van hun komt ook in een reclame voorbij, maar vind Amatorski beetje te rustig, hoor dan liever Intergalactic Lovers - Greetings & Salutations.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:09 schreef Arn0 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44725025
De Belgische Sigur Ros
Mwah, vind dat album een beetje te wisselvallig, maar dat is ook zeker een uitstekende band ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Een liedje van hun komt ook in een reclame voorbij, maar vind Amatorski beetje te rustig, hoor dan liever Intergalactic Lovers - Greetings & Salutations.
Weet niet waarom het in België wel kan, hebben ze daar geen TROS? Zou dat het zijn!?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, vind dat album een beetje te wisselvallig, maar dat is ook zeker een uitstekende band ja!
Ach, dit topic kabbelt al bijna 3 jaar lekker door, zo nu en dan popt het weer eens op, gewoon lekker laten gaan..quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:44 schreef Nober het volgende:
Had wel wat meer berichten verwacht in dit topic, die The Horrible Crowes zijn erg goed!
Je kent RJD2 neem ik aan? En Aaron Livingston is een of andere hiphoppers/soulzanger die al eerder heeft meegedaan op albums van RJD2 en the Roots geloof ik.quote:
waaat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef Felagund het volgende:
RJD2 ken ik niet, ook maar eens opzoeken.
Wauw, klinkt goed inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
waaat?RJD2 meteen opzoeken, hele fijne electronica/instrumentale hiphop. Ook vrij toegankelijk,. Vooral Deadringer is geweldig.
dit is precies waarvoor het bedoeld is, nieuwe dingen ontdekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:11 schreef Norrage het volgende:
Haha, is dit topic ook nog ergens anders goed voor
Dit is echt facking goed!quote:
Waha, ben Fok!king happy met deze nieuwe aankoop die ik zojuist gedaan heb!..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net naar optreden cd release van hun in nijmegen geweest was wel goed.
Werkt wel, voor de aandacht. Ik had hem voor de hoes ook aangekliktquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:27 schreef ranja het volgende:
De muziek weet ik nog zo niet, maar met de hoes is niks mis.
[ afbeelding ]
Het is dan ook een kinderalbum. En toch (of misschien daarom) vind ik 'm wel leuk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Onnozelaar het volgende:
Wat viel dat nieuwe album van Laura Veirs wat er laatst op stond tegen zeg. Ik vraag me nog steeds af of dat serieus was. Echt jammer, omdat ik heel erg naar dat album uitkeek.
Leuk. Dat deden ze vorig jaar ook al eens. Tijdelijk inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 18:37 schreef ranja het volgende:
Er is naast de gewonen luisterpaal nu ook (tijdelijk?) een EP Luisterpaal.
zeker weten! staat nu al in mijn top drie van dit jaarquote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk. Dat deden ze vorig jaar ook al eens. Tijdelijk inderdaad.
Dit is trouwens nog een echte aanrader:
[ afbeelding ]
Ik heb een geupdate app op mijn ipod die werkte gisteren wel en nu niet meer. Zal wel ergens een vinkje fout staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef Stofje het volgende:
De Luisterpaal werkt bij mij mobiel niet meer sinds de nieuwe site? Kan geen verbinding meer maken. Klote, ik wil vanmiddag in de trein de nieuwe Le Peuple de l'Herbe nog even checken. Meer mensen last van?
Had er de afgelopen dagen ook al last van. Werkt inmiddels weer inderdaad, maar er missen nog wel wat albums.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:56 schreef Stofje het volgende:
Gek, heb 'm nu ook weggegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt ie wel weer.
Staat die echt nog op luisterpaal?? Album is er al een tijdje...quote:Op maandag 5 december 2011 19:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk. Dat deden ze vorig jaar ook al eens. Tijdelijk inderdaad.
Dit is trouwens nog een echte aanrader:
[ afbeelding ]
je reageert op een post van 5 decemberquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
Staat die echt nog op luisterpaal?? Album is er al een tijdje...
Nee, Israel Nash Gripka was de plaat.quote:Op maandag 5 december 2011 19:58 schreef wiwalean het volgende:
Geweldige plaat van The Black Keyes. Nummer 1 van dit jaar.
Ja zie het, had ondertussen al weer iemand anders gequote ook... lekker bezig ik!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
je reageert op een post van 5 december
Overigens, die van Big Deal klinkt ook wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |