Mag je eigenlijk niet om lachen maar hij is wel mooiquote:2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.quote:
Je voelt je nu ongelofelijk stoer?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.
Daarentegen weet ik wel waar Australië ligt.
Niet alleen stoer..quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Je voelt je nu ongelofelijk stoer?
Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
ik zat vorige week vrijdag tegenover 2 meisjes, waarvan de ene een rijke oma had.
Die was zo rijk, dat ze teveel geld had op haar rekening. Dus had ze 2 nichten, en haar 3 kinderen 7000 euro gegeven. Dan kwam het iig niet bij de belastingdienst terecht als ze overleed!
Maar wat deed dus de moeder van 1 van die meisjes? die nam een vriendin en de vriend van die vriendin mee op vakantie, terwijl de scooter van het meisje al bijna kapot was!
het mooiste was nog dat dat meisje ook beweerd dat die vakantie 6000 euro had gekost.
Dat is het duurste 5 sterren hotel ooit denk ik.
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef Sgele het volgende:
Meisje dat haar vriendje "lekker" aan het maken was via de telefoon
"Ja ik heb dat geruite rokje aan, en m'n pumps"
Ik wilde eigenlijk roepen dat ze gewoon in een spijkerbroek en dikke winterjas in de trein zat..![]()
Toch maar niet gedaan.
valt me nog mee dat er niet verassen staatquote:2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"
in turkije?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?
krijgen we nu ook al spellingsnazi's die gaan zeuren als het wel goed is....quote:Op donderdag 4 december 2008 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt me nog mee dat er niet verassen staat
Guilty. Maar komop zeg hoe kan ik me concentreren op een boek met zulke gigantisch rare mensen die je altijd tegenkomt in de trein.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die doen alsof ze ergens mee bezig zijn in openbare gelegenheden (en bv in de trein), maar wel stiekem meeluisteren met het gesprek van anderen. Van die mensen die een boek of krant voor zich hebben, maar al een uur lang op dezelfde pagina zitten en eigenlijk constant van het boek opkijken... sommigen lachen zelfs geniepig mee als er een grappig moment zich in het gesprek voordoet.
Jij hebt nog nooit geen kinderen gehad dus?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef maok het volgende:
Ook altijd mooi zijn de 'waarom' kinderen die een heleboel vragen stellen aan hun ouders. Vaak weten de ouders daar dan ook geen antwoord op en verzinnen dan maar iets wat echt totaal niet klopt. Dat krijgen ze vast nog wel terug als die kinderen er achter komen dat het niet klopt. Ik weet zo geen voorbeeld helaas.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:49 schreef maok het volgende:
nooit geen?
Nee, Ik zie op het moment geen kinderen in mijn buurt
Nee. Deze zogeheten dubbele ontkenning komt alleen voor in de spreektaal en heeft dan een versterkende functie. Wij raden dit gebruik af, omdat het niet voor iedereen aanvaardbaar is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:49 schreef maok het volgende:
nooit geen?
Nee, Ik zie op het moment geen kinderen in mijn buurt
herkenbaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die doen alsof ze ergens mee bezig zijn in openbare gelegenheden (en bv in de trein), maar wel stiekem meeluisteren met het gesprek van anderen. Van die mensen die een boek of krant voor zich hebben, maar al een uur lang op dezelfde pagina zitten en eigenlijk constant van het boek opkijken... sommigen lachen zelfs geniepig mee als er een grappig moment zich in het gesprek voordoet.
In de intercity Arnhem-Breda vroeg iemand ter hoogte van Elst al of ze inmiddels al voorbij Tilburg waren, want het duurde al zo lang.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef Yozzz het volgende:
"Ligt Arnhem nou ook in Overijssel, of begint Overijssel pas bij Nijmegen"?
Opgevangen in de trein tussen Nijmegen en Arnhem
- papa, welk water is dit?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef maok het volgende:
Ook altijd mooi zijn de 'waarom' kinderen die een heleboel vragen stellen aan hun ouders. Vaak weten de ouders daar dan ook geen antwoord op en verzinnen dan maar iets wat echt totaal niet klopt. Dat krijgen ze vast nog wel terug als die kinderen er achter komen dat het niet klopt. Ik weet zo geen voorbeeld helaas.
Laatst in de nachttrein van Delft richting Leiden, toen we weer wegreden uit Den Haag CS. Twee van die meisjes helemaal in paniek: Kut kut we rijden weer terug richting Rotterdam. Ik toch maar even uitgelegd dat DH CS een kopstation is. Dus zij zo van owja wat dom van ons.......quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:07 schreef CasB het volgende:
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."
Dat komt me heel bekend voor iddquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Zeer herkenbaar, maar dan meer in de zin van dat je probeert een krant/tijdschrift/boek te lezen en dat mensen om je heen hele gesprekken voeren waardoor je continu afgeleid wordt en gaat meeluisteren.quote:
Yep. En dan op heel hard niveau foto's gaan bekijken en commentaar geven (met allerlei anderen die gehurkt op hun stoel over de leuning kijken naar diegene met de camera)quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, maar dan meer in de zin van dat je probeert een krant/tijdschrift/boek te lezen en dat mensen om je heen hele gesprekken voeren waardoor je continu afgeleid wordt en gaat meeluisteren.
Ik vind het allemaal wel vermakelijk, zolang er niet van onwijs luidruchtige tokkies naar elkaar zitten te schreeuwen (zo'n jong stelletje, Sjonnie en Anitaaa), of van die extreem hard pratende Antillianen met 16 kleine kinderen en voor een heel weeshuis aan vies vet eten. Het ergste is echter zo'n stelletje boeren in de trein wat voor het eerst sinds de eeuwwisseling hun eigen dorp uitkomt, van dat opgeschoten schuurfeestpubliek wat een dagje Amsterdam gaat doen.
Vrouwen die schelden met kanker.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef fathank het volgende:
Laatst in de trein Arnhem-Amsterdam. Had een of ander tokkiewijf een vriendin aan de telefoon.
"Ja ik zit nu in die kankertrein naar Amsterdam, en dalijk komt die kankerlimburger in utrecht erbij. Hij moet niet denken dat ik naar buiten loop om te kijken waar ie staat, hij loopt maar lekker die kankertrein door. Ik heb er eigenlijk helemaal geen kankerzin in, maarja afgesproken is afgesproken kankerzooi. En vanochtend dan die kankerlijer van school. Kom ik daar aan, zegt die kankerlijer "heb je mijn mailtje niet gehad". Nee hoe dan? Ja we moeten de afspraak verzetten blablabla."
Zelfs ik zeg niet zo vaak kanker in 1 verhaal. Ze had trouwens een neuspiercing een een gouden naamplaat om de nek. En Nike Air Max classics
.
[ afbeelding ]
Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef fathank het volgende:
Laatst in de trein Arnhem-Amsterdam. Had een of ander tokkiewijf een vriendin aan de telefoon.
"Ja ik zit nu in die kankertrein naar Amsterdam, en dalijk komt die kankerlimburger in utrecht erbij. Hij moet niet denken dat ik naar buiten loop om te kijken waar ie staat, hij loopt maar lekker die kankertrein door. Ik heb er eigenlijk helemaal geen kankerzin in, maarja afgesproken is afgesproken kankerzooi. En vanochtend dan die kankerlijer van school. Kom ik daar aan, zegt die kankerlijer "heb je mijn mailtje niet gehad". Nee hoe dan? Ja we moeten de afspraak verzetten blablabla."
Zelfs ik zeg niet zo vaak kanker in 1 verhaal. Ze had trouwens een neuspiercing een een gouden naamplaat om de nek. En Nike Air Max classics
.
[ afbeelding ]
Eyo kankerdebiel. Niks mis met nike air max. Alleen met air max classics. Met je kankerhoofd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!
Anders kom ik je hale met die kankerkop van je.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
Een of ander best lekker ding vroeg laatst toen we aangekomen waren in Den Bosch of het Den Bosch was, ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
db is dan ook Driebergen-Zeist.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.
Prachtigquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.
Ik liep eens door een trein op zoek naar een plekkie, met een blik bier in m'n vingers, tot ik op een goed moment op een balkon kwam waar eoa antilliaans kipje echt keihard aan het schreeuwen was in die foonquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |