abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2008 @ 19:22:40 #1
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_63762648
Mij komt het vaak voor dat ik in de trein zit met m'n mp3, maar soms vangt mijn oor dingen op en dan zat ik de muziek zachter...en luister ik stiekem mee

Zo ook vandaag, zaten 2 gasten langs me.
Komt er een vent door het gangpad lopen met een bos bloemen.

2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"

Nu jullie treingesprekken-ervaringen!!!
pi_63762718
Echt, dodelijke gesprekken zijn het. Zo niet interessant.

Mijn gesprekken zijn tenminste interessant om te horen voor andere treinreizigers.
ik hou van holland. jij?
  donderdag 4 december 2008 @ 19:26:14 #3
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63762727
quote:
2 gasten tegen hem: "Mooie bloemen jonge, daar ga je je vriendin flink mee verrassen."
Die vent kijkt hun aan met een vuile blik en roept: "HET IS EEN ROUWBOEKET HOORRR!!!"
Mag je eigenlijk niet om lachen maar hij is wel mooi .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_63762781
Laatst: Waar ligt Australie?

ik hou van holland. jij?
  donderdag 4 december 2008 @ 19:33:11 #5
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63762916
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:28 schreef Juvenalis het volgende:
Laatst: Waar ligt Australie?

Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.

Daarentegen weet ik wel waar Australië ligt.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:34:36 #6
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_63762951
"Ligt Arnhem nou ook in Overijssel, of begint Overijssel pas bij Nijmegen"?

Opgevangen in de trein tussen Nijmegen en Arnhem
pi_63762952
Niet in de trein maar in de metro.

Zaten 2 gasten zei de ene tegen de ander:
ken je je nog herinneren wat ik 2 jaar geleden aan je vroeg?
ander:
Dude, denk na 2 jaar terug NATUURLIJK NIET!!
pi_63763008
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik zou ook niet weten waar Australie ligt hoor.

Daarentegen weet ik wel waar Australië ligt.
Je voelt je nu ongelofelijk stoer?
ik hou van holland. jij?
  donderdag 4 december 2008 @ 19:39:05 #9
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63763061
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef Juvenalis het volgende:

[..]

Je voelt je nu ongelofelijk stoer?
Niet alleen stoer..
pi_63763096
"Hij is een rauwe diamant"
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63763216
Ik ga ook heel vaak doen alsof ik bel, maar eigenlijk bel ik niet en dan maak ik er een stand-up (sit-down eigenlijk) comedy van.

Ik wacht op de eerste replies met passages van mij hier.
gr gr
  donderdag 4 december 2008 @ 19:45:46 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63763244
ik zat vorige week vrijdag tegenover 2 meisjes, waarvan de ene een rijke oma had.
Die was zo rijk, dat ze teveel geld had op haar rekening. Dus had ze 2 nichten, en haar 3 kinderen 7000 euro gegeven. Dan kwam het iig niet bij de belastingdienst terecht als ze overleed!
Maar wat deed dus de moeder van 1 van die meisjes? die nam een vriendin en de vriend van die vriendin mee op vakantie, terwijl de scooter van het meisje al bijna kapot was!
het mooiste was nog dat dat meisje ook beweerd dat die vakantie 6000 euro had gekost .
Dat is het duurste 5 sterren hotel ooit denk ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_63763789
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
ik zat vorige week vrijdag tegenover 2 meisjes, waarvan de ene een rijke oma had.
Die was zo rijk, dat ze teveel geld had op haar rekening. Dus had ze 2 nichten, en haar 3 kinderen 7000 euro gegeven. Dan kwam het iig niet bij de belastingdienst terecht als ze overleed!
Maar wat deed dus de moeder van 1 van die meisjes? die nam een vriendin en de vriend van die vriendin mee op vakantie, terwijl de scooter van het meisje al bijna kapot was!
het mooiste was nog dat dat meisje ook beweerd dat die vakantie 6000 euro had gekost .
Dat is het duurste 5 sterren hotel ooit denk ik.
Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 4 december 2008 @ 20:12:14 #14
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_63764034
Een of ander wijf aan de telefoon.
"Ik heb je gister 50 euro voor een treinkaartje gegeven...Echt wel! Ik heb het echt gegeven. Je liegt! Je bent echt een leugenaar! JE LIEGT, LEUGENAAR, LEUGENAAR, LEUGENAAR!"

Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:13:45 #15
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_63764089
dubbel
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:45:01 #16
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_63765047
Meisje dat haar vriendje "lekker" aan het maken was via de telefoon

"Ja ik heb dat geruite rokje aan, en m'n pumps"

Ik wilde eigenlijk roepen dat ze gewoon in een spijkerbroek en dikke winterjas in de trein zat..
Toch maar niet gedaan.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_63765145
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef Sgele het volgende:
Meisje dat haar vriendje "lekker" aan het maken was via de telefoon

"Ja ik heb dat geruite rokje aan, en m'n pumps"

Ik wilde eigenlijk roepen dat ze gewoon in een spijkerbroek en dikke winterjas in de trein zat..
Toch maar niet gedaan.
Waarom niet?
  donderdag 4 december 2008 @ 20:49:58 #18
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_63765171
quote:
valt me nog mee dat er niet verassen staat
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 4 december 2008 @ 23:59:33 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_63771429
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Paar honderd euro per persoon per nacht zit je zo aan hoor, wat is je punt?
in turkije?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_63771564
Mensen die doen alsof ze ergens mee bezig zijn in openbare gelegenheden (en bv in de trein), maar wel stiekem meeluisteren met het gesprek van anderen. Van die mensen die een boek of krant voor zich hebben, maar al een uur lang op dezelfde pagina zitten en eigenlijk constant van het boek opkijken... sommigen lachen zelfs geniepig mee als er een grappig moment zich in het gesprek voordoet.

pi_63771614
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

pi_63771778
Heeeeel veel raki drinken.
pi_63772183
Ben niet echt geïnteresseerd in andermans roddels en/of ervaringen...
pi_63772261
Oh, heerlijk gesprekken afluisteren in de trein

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2008 00:41:23 ]
pi_63776307
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

valt me nog mee dat er niet verassen staat
krijgen we nu ook al spellingsnazi's die gaan zeuren als het wel goed is....
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:37:40 #26
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63776312
Ook altijd mooi zijn de 'waarom' kinderen die een heleboel vragen stellen aan hun ouders. Vaak weten de ouders daar dan ook geen antwoord op en verzinnen dan maar iets wat echt totaal niet klopt. Dat krijgen ze vast nog wel terug als die kinderen er achter komen dat het niet klopt. Ik weet zo geen voorbeeld helaas.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:44:30 #27
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63776460
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die doen alsof ze ergens mee bezig zijn in openbare gelegenheden (en bv in de trein), maar wel stiekem meeluisteren met het gesprek van anderen. Van die mensen die een boek of krant voor zich hebben, maar al een uur lang op dezelfde pagina zitten en eigenlijk constant van het boek opkijken... sommigen lachen zelfs geniepig mee als er een grappig moment zich in het gesprek voordoet.

Guilty. Maar komop zeg hoe kan ik me concentreren op een boek met zulke gigantisch rare mensen die je altijd tegenkomt in de trein.

Auto is zoveel beter dan met ranzige mensen in een muf stinkhok als vee vervoert te worden.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:44:30 #28
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63776461
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef maok het volgende:
Ook altijd mooi zijn de 'waarom' kinderen die een heleboel vragen stellen aan hun ouders. Vaak weten de ouders daar dan ook geen antwoord op en verzinnen dan maar iets wat echt totaal niet klopt. Dat krijgen ze vast nog wel terug als die kinderen er achter komen dat het niet klopt. Ik weet zo geen voorbeeld helaas.
Jij hebt nog nooit geen kinderen gehad dus?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:49:53 #29
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63776572
nooit geen?

Nee, Ik zie op het moment geen kinderen in mijn buurt
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:55:30 #30
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_63776688
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:49 schreef maok het volgende:
nooit geen?

Wat een genot !
Je weet..
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:55:30 #31
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63776689
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:49 schreef maok het volgende:
nooit geen?

Nee. Deze zogeheten dubbele ontkenning komt alleen voor in de spreektaal en heeft dan een versterkende functie. Wij raden dit gebruik af, omdat het niet voor iedereen aanvaardbaar is.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:59:16 #32
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63776764
Maar ik heb inderdaad zelf geen kinderen, maar ik weet niet wat dat er mee te maken heeft? Je kunt als ouder toch gewoon zeggen dat je het niet weet inplaats van iets onzinnig te verzinnen? Alhoewel, dan hebben wij niets meer in de trein om naar te luisteren/ om te lachen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:00:55 #33
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63776794
Ik heb zelf ook geen kinderen maar je kunt je natuurlijk bedenken dat als je zegt: Dat weet papa niet. Dat ze dan gewoon nogmaals vragen: waarom niet?

Zo!

Mod mag wel baggeren.
pi_63777008
quote:

herkenbaar
pi_63777379
Ik heb pas een half uur zitten luisteren hoe iemand via zijn mobiel, vervanging probeerde te regelen voor zijn Hockey wedstrijd. Want hij had zijn ouders beloofd dat hij met hun ging eten, en hij had wel gezegd dat ie kon hockeyen maar toen was het opeens een late wedstrijd... Toen het eindelijk gelukt was (na 8 telefeoontjes) had ik hem bijna gefeliciteerd.

Oh ja en ook een heel verhaal over hoe iemand (student) een muis in zijn keuken ging vangen. Het eindige met een theedoek over de muis gooien en toen had hij een mes er op laten vallen en was dat beestje half door midden.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:56:48 #36
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63777976
"Ja godverdomme man ik heb het zwaar verkloot. Mijn vriendin weet ervan dat ik met haar gegaan ben. Waarom moest ik mijn pik achternalopen godver nu is ze pissed man. Ik met mijn domme kop, waarom moest ik mijn pik achterna lopen, godverdegodver. Ik ben zo dom geweest weet je. Ze is niet eens mooi. klote man ik ben zwaar de lul. Waarom moest ik mijn pik achterna lopen, jezus ik snap mezelf niet man. Mn vriendin is boos jonguh dat wil je niet horen. godver."

(en dat zo de hele reis lang, 40 minuten).
Lack of common cents
pi_63780150
Sommige mensen vragen er ook gewoon om om mee te luisteren. Altijd wel vermakelijk, maar ik ben na afloop altijd wel benieuwd hoe diegene er uitziet. Aan de hand van zo'n gesprek ga je toch een bepaald beeld van zo iemand vormen. Laatst nog iemand die zijn hele echtscheiding tot in detail uit de doeken deed. Eigenlijk verbazingwekkend wat voor persoonlijke dingen men vertelt waar iedereen bij mee kan luisteren.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_63780206
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef Yozzz het volgende:
"Ligt Arnhem nou ook in Overijssel, of begint Overijssel pas bij Nijmegen"?

Opgevangen in de trein tussen Nijmegen en Arnhem
In de intercity Arnhem-Breda vroeg iemand ter hoogte van Elst al of ze inmiddels al voorbij Tilburg waren, want het duurde al zo lang.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:07:55 #39
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63782791
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef maok het volgende:
- papa, welk water is dit?
+ de schelde...

Het was het Hollands Diep (bij Moerdijk)
pi_63782816
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:07 schreef CasB het volgende:
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

Laatst in de nachttrein van Delft richting Leiden, toen we weer wegreden uit Den Haag CS. Twee van die meisjes helemaal in paniek: Kut kut we rijden weer terug richting Rotterdam. Ik toch maar even uitgelegd dat DH CS een kopstation is. Dus zij zo van owja wat dom van ons.......
Maar gaan we dan echt niet naar Rotterdam? Want we rijden weer terug toch?
Nee we hebben een bocht gemaakt en rijden nu naar het noorden, eerst langs Leiden en dan naar Amsterdam.
Kerel die ergens anders in dat treinstel zat: Huh ligt Leiden dan boven DH?

En toen ik bevestigend antwoordde: hoe weet je dat allemaal
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:12:04 #41
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63782907
quote:

Dat komt me heel bekend voor idd
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:15:03 #42
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63783006
Ik heb 1 keer in de trein gezien dat een moeder een kind een ongelovelijke drukker/duw gaf en dat het kind met haar hoofdje echt HARD tegen het raam klapte. Ik luisterde muziek omdat 't lawaai van die kant sowieso al hard was en ze was verbaasd dat ik er wat van zei.... Dat kind ging van janken om aandacht naar janken dat ze haar hoofd gestoten had (en dat was nog harder)
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:16:49 #43
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63783064
Oja ik heb ook wel 's een sudoku zitten maken, dan zet ik 't boekje op het tafeltje. Dan gaan mensen geheid meedoen, en dan zitten ze in 1 houding maar met de ogen naar dat boekje en dan zien ze een getal en dan ineens 'Daar moet 8 denk ik'
pi_63783479
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef Marmex het volgende:

[..]

Dat komt me heel bekend voor idd
Zeer herkenbaar, maar dan meer in de zin van dat je probeert een krant/tijdschrift/boek te lezen en dat mensen om je heen hele gesprekken voeren waardoor je continu afgeleid wordt en gaat meeluisteren.

Ik vind het allemaal wel vermakelijk, zolang er niet van onwijs luidruchtige tokkies naar elkaar zitten te schreeuwen (zo'n jong stelletje, Sjonnie en Anitaaa), of van die extreem hard pratende Antillianen met 16 kleine kinderen en voor een heel weeshuis aan vies vet eten. Het ergste is echter zo'n stelletje boeren in de trein wat voor het eerst sinds de eeuwwisseling hun eigen dorp uitkomt, van dat opgeschoten schuurfeestpubliek wat een dagje Amsterdam gaat doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:59:21 #45
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63784161
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar, maar dan meer in de zin van dat je probeert een krant/tijdschrift/boek te lezen en dat mensen om je heen hele gesprekken voeren waardoor je continu afgeleid wordt en gaat meeluisteren.

Ik vind het allemaal wel vermakelijk, zolang er niet van onwijs luidruchtige tokkies naar elkaar zitten te schreeuwen (zo'n jong stelletje, Sjonnie en Anitaaa), of van die extreem hard pratende Antillianen met 16 kleine kinderen en voor een heel weeshuis aan vies vet eten. Het ergste is echter zo'n stelletje boeren in de trein wat voor het eerst sinds de eeuwwisseling hun eigen dorp uitkomt, van dat opgeschoten schuurfeestpubliek wat een dagje Amsterdam gaat doen.
Yep. En dan op heel hard niveau foto's gaan bekijken en commentaar geven (met allerlei anderen die gehurkt op hun stoel over de leuning kijken naar diegene met de camera)
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:36:58 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63784986
Laatst in de trein Arnhem-Amsterdam. Had een of ander tokkiewijf een vriendin aan de telefoon.

"Ja ik zit nu in die kankertrein naar Amsterdam, en dalijk komt die kankerlimburger in utrecht erbij. Hij moet niet denken dat ik naar buiten loop om te kijken waar ie staat, hij loopt maar lekker die kankertrein door. Ik heb er eigenlijk helemaal geen kankerzin in, maarja afgesproken is afgesproken kankerzooi. En vanochtend dan die kankerlijer van school. Kom ik daar aan, zegt die kankerlijer "heb je mijn mailtje niet gehad". Nee hoe dan? Ja we moeten de afspraak verzetten blablabla."

Zelfs ik zeg niet zo vaak kanker in 1 verhaal . Ze had trouwens een neuspiercing een een gouden naamplaat om de nek. En Nike Air Max classics .

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63785017
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef fathank het volgende:
Laatst in de trein Arnhem-Amsterdam. Had een of ander tokkiewijf een vriendin aan de telefoon.

"Ja ik zit nu in die kankertrein naar Amsterdam, en dalijk komt die kankerlimburger in utrecht erbij. Hij moet niet denken dat ik naar buiten loop om te kijken waar ie staat, hij loopt maar lekker die kankertrein door. Ik heb er eigenlijk helemaal geen kankerzin in, maarja afgesproken is afgesproken kankerzooi. En vanochtend dan die kankerlijer van school. Kom ik daar aan, zegt die kankerlijer "heb je mijn mailtje niet gehad". Nee hoe dan? Ja we moeten de afspraak verzetten blablabla."

Zelfs ik zeg niet zo vaak kanker in 1 verhaal . Ze had trouwens een neuspiercing een een gouden naamplaat om de nek. En Nike Air Max classics .

[ afbeelding ]
Vrouwen die schelden met kanker.
  vrijdag 5 december 2008 @ 15:40:37 #48
157922 fathank
pi_63785060
Je had er moeten horen. Dit was slechts een kleine samenvatting. Ze heeft in een kwartier tijd zeker 100 keer kanker gezegd .
pi_63785562
Mijn hoogtepunt is van 1 of ander hippiewijf wat erg hard praatte, tegen haar baas volgens mij die tegenover haar zat, dat ze eindelijk een kamer had gevonden in nijmegen. Maar dat er nu een enorme zwarte schimmelplek in haar kamer zat door een lekkende douche aan de andere kant v/d muur, maar dat was niet erg zei ze .
pi_63785721
ik had dat laats tussen roermond en eindhoven volgens mij.
stel jongens van een jaar of 15 die wat hadden gedaan wat niet mocht blijkbaar want ze moesten een smoes hebben voor hun ouders.
dus er zijn verschillende senario's gepasseerd maar heb me werkelijk prima vermaakt.
ze wilde eerst zeggen dat er een bommelding op endhoven was en dat ze daarom zo laat waren.
maar toen bedachten ze dat die smoes te overdreven was.
uiteindelijk is het zoiets geworden dat ze opgepakt waren door de politie omdat ze zwart reden.
ze hebben serieus alles afgewogen en hebben zo n geloofwaardig verhaal mogelijk bedacht
ach ja ze hadden ook uren omdat ze helemaal naar delft moesten
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:21:01 #51
157922 fathank
pi_63785921
Vrienden van mij zijn een keer opgepakt door een AT op Utrecht Centraal omdat 1 van die wijsneuzen met zo'n balletjespistool dat net echt lijkt had lopen zwaaien. Heel het perron 30 minuten afgesloten geweest voor een paar jochies van 15 toendertijd
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:39:00 #52
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_63786377
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef fathank het volgende:

[ afbeelding ]
Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!
Anders kom ik je hale met die kankerkop van je.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:40:52 #53
157922 fathank
pi_63786434
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!
Anders kom ik je hale met die kankerkop van je.
Eyo kankerdebiel. Niks mis met nike air max. Alleen met air max classics. Met je kankerhoofd.
pi_63787062
Vandeweek zat er een kind van een jaar of 4 in de trein.
In driekwartier heb ik zo'n beetje alle sinterklaasliedjes meerdere keren voorbij horen komen.
pi_63791961
Een of ander best lekker ding vroeg laatst toen we aangekomen waren in Den Bosch of het Den Bosch was, ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
pi_63792163
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
Een of ander best lekker ding vroeg laatst toen we aangekomen waren in Den Bosch of het Den Bosch was, ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
pi_63792183
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
db is dan ook Driebergen-Zeist.

ht is Den Bosch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63792195
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.
pi_63792284
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.

Dan zou ik me wel krom lachen denk ik
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:01:25 #60
157922 fathank
pi_63792339
quote:
Prachtig
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:09:21 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_63792521
Ik vind ruzies altijd het leukst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_63792659
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ruzies altijd het leukst
Ik liep eens door een trein op zoek naar een plekkie, met een blik bier in m'n vingers, tot ik op een goed moment op een balkon kwam waar eoa antilliaans kipje echt keihard aan het schreeuwen was in die foon Needless to say, er was nog plaats

Maar als je denkt dat op zo'n moment de redelijkheid toeslaat, heb je 't mis
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:19:36 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_63792732
"Maar, dan is het toch opgelost?" ... "Wat doe je nou moeilijk man, wat is het probleem?!" ... "Nee, jij bent een zeikerd"... "Lul"... tuut tuut tuut
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_63792750
NEE!!! JE LIEGT!! LEUGENAAR!! Wat?? NEE!!
pi_63793105
quote:
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_63793210
Ik zit zo met m'n broer op weg naar mijn vader in de trein. Komt zo'n dom wijf uit Limburg dat voor het eerst in A'dam was ofzo van: GOH IK WIST NIET DAT DE TRAMS OP DE TREINSPOREN REDEN . Was gewoon de tram die naast een trein reed.. En toen ze die tram zag echt zo van ooh is dat een tram ?! wat mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')