Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:36 schreef fathank het volgende:
Laatst in de trein Arnhem-Amsterdam. Had een of ander tokkiewijf een vriendin aan de telefoon.
"Ja ik zit nu in die kankertrein naar Amsterdam, en dalijk komt die kankerlimburger in utrecht erbij. Hij moet niet denken dat ik naar buiten loop om te kijken waar ie staat, hij loopt maar lekker die kankertrein door. Ik heb er eigenlijk helemaal geen kankerzin in, maarja afgesproken is afgesproken kankerzooi. En vanochtend dan die kankerlijer van school. Kom ik daar aan, zegt die kankerlijer "heb je mijn mailtje niet gehad". Nee hoe dan? Ja we moeten de afspraak verzetten blablabla."
Zelfs ik zeg niet zo vaak kanker in 1 verhaal. Ze had trouwens een neuspiercing een een gouden naamplaat om de nek. En Nike Air Max classics
.
[ afbeelding ]
Eyo kankerdebiel. Niks mis met nike air max. Alleen met air max classics. Met je kankerhoofd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ey kankerlijer je gaat geen kankerlauwe air maxjes belachelijk maken he!!
Anders kom ik je hale met die kankerkop van je.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
Een of ander best lekker ding vroeg laatst toen we aangekomen waren in Den Bosch of het Den Bosch was, ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
db is dan ook Driebergen-Zeist.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:45 schreef Erotica_ het volgende:
ze wist niet dat 's-Hertogenbosch DB was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.
Prachtigquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat een Fries meisje met legertas huilend enkele vrienden belde om te vertellen dat ze toch maar niet bij het leger ging.
Ik liep eens door een trein op zoek naar een plekkie, met een blik bier in m'n vingers, tot ik op een goed moment op een balkon kwam waar eoa antilliaans kipje echt keihard aan het schreeuwen was in die foonquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:54 schreef Black_Tulip het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |