nog LANG nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef RvLaak het volgende:
hmm... ID, zullen we het over recepten gaan hebben?
Zo rond de 0-lijn wordt het inderdaad spannend...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:39 schreef Tokamak het volgende:
k vind t maar n slap dagje vandaag... tot nu toe dan
Ik wacht rustig af... Alleen lijkt mij het wel handig als je voorbereid aan je maaltijd begintquote:Op donderdag 4 december 2008 20:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
nog LANG niet
wacht nou maar af
Wacht daar nog maar ff mee... We gaan weer omhoog...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
zeg, ik berg de hoed maar weer op he.
wat zei je, ik verstond het niet goedquote:Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wacht daar nog maar ff mee... We gaan weer omhoog...
1) we hebben nog een uurtje....quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wat zei je, ik verstond het niet goed
ook de eerste keer dat je baalt dat het omlaag gaatquote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef RvLaak het volgende:
Ben bang dat ID zijn hoedje mag houden![]()
1) inderdaad, gaan we de 8000 houden?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) we hebben nog een uurtje....
2) moet jij als modje niet lief spelen?
Waarom morgen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:05 schreef pberends het volgende:
Ah toch omlaag. Ik hoop dat ie in de plus eindigt, zodat het morgen dik omlaag kan.
Khad graag gezien dat jij je hoedje op zou eten..., dus een tijdelijke stijging had ik er wel voor over jaquote:Op donderdag 4 december 2008 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ook de eerste keer dat je baalt dat het omlaag gaat![]()
1) denkut wel, blijft nu redelijk rond de 8400 hangenquote:[..]
1) inderdaad, gaan we de 8000 houden?
2) waar moet ik mee spelen?
Ja, da's waar... Je doet ook wel lief spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik speel toch ook met jou?![]()
WS is even aan het opladen voor de volgende daling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |