Nee de PC-Piet zou al eerder langs komen. Maar is nog niet geweestquote:
da's ook niet aardig voor Sandmanquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's ook niet aardig voor Sandman
Waar voorquote:
Heerenveen - Braga - ik voel me niet fit genoeg en het sneeuwt en het komt op tv en ik moet morgen vroeg op en ik ben een successupporterquote:
Ok dan ga ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen - Braga - ik voel me niet fit genoeg en het sneeuwt en het komt op tv en ik moet morgen vroeg op en ik ben een successupporter
Is goed, het kaartje krijg je van me - ik wil het geld voor de postzegel wel graag terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik.
Stuur je het kaartje op ?
Dealquote:Op donderdag 4 december 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, het kaartje krijg je van me - ik wil het geld voor de postzegel wel graag terug
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Bloem en ik hebben vanmiddag de fokstok wéér verplaatst.
Zal wel weer jaquote:Op donderdag 4 december 2008 18:52 schreef Suijk het volgende:
Je gaat niet? Laten ze er dan maar een legendarische wedstrijd van maken!
Ik kan dan nooit kiezenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:54 schreef Breach het volgende:
Er zijn vast wel mensen hier die een top-zoveel lijstje willen insturen hier: FOK! singles top 100 allertijden 2008
'Rot op' 'Nep Piet'quote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrok me net een ongeluk. Belt iemand aan, komt daar ineens een zwarte Piet van naast de deur op de deurmat springen. Tadaaaa! Ik schrok me een ongeluk.Bleek een zieltjeswinner voor SOS Kinderdorpen, z'n aanhoudende Pietenaccent maakte het ernaar dat ik de deur snel weer sloot.
Ook niet als je een top 10 of top 20 moet maken? Ik kan ze ook niet alle 100 nauwkeurig rangschikken. Maar er zijn er altijd wel die er bovenuit springen.quote:
Het lijkt me juist makkelijker een lijst van 100 te maken dan van 10 of 20 haha, maar zelfs dan weet ik het niet...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Ook niet als je een top 10 of top 20 moet maken? Ik kan ze ook niet alle 100 nauwkeurig rangschikken. Maar er zijn er altijd wel die er bovenuit springen.
En Tong, jij hebt toch ook wel tijd voor een lijstje..
Als dat jou dwars zit, heb ik toch weer een goed humeurquote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels niet meer hoor.
Elke Nederlandse club wint, maar wat doet SCH weer. Die verpesten het.
oi, sterktequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond met mn team gedegradeerd
Bier dus graag
Nee, hij glijd uit op het dak en hij komt 13 december pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Zijn jullie nog een beetje zenuwachtig voor vanavond?
quote:
mooizoquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:11 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Niet te geloven, maar heb ineens weer internet zeg![]()
Mag ook wel na 25 dagen, pfffff, maar snap niet waarom nu ineens wel
Is goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje tegengewicht geven dan...
hoe gaat het met Stevens en Mendez en Salcido dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele PSV-clan zo'n beetje in Hools.
tja en dan moet ik weer tegengas gevenquote:
Ze leven nogquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef sezten het volgende:
[..]
hoe gaat het met Stevens en Mendez en Salcido dan?
SCH is er niet, gaat niet werken zo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje tegengewicht geven dan...
Mooi, dan wordt pee-es-vee geen kampioenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Zijn jullie nog een beetje zenuwachtig voor vanavond?
en toen kwam eendje binnenquote:
Moet je even aan Messenga vragen hoe je een goede backhand het racket af kan laten glijden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga straks voor het eerst in mn leven squashen.
Het ging wel aardig hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even aan Messenga vragen hoe je een goede backhand het racket af kan laten glijden.
Hulp nodig ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Suijk het volgende:
Sinterklaas kadootjes gekocht. Nu even wat dichten.
gadaanquote:
Ik zag het. Coolquote:
Mocht het echt niet meer lukken met rijmen,quote:
Hoeveel gaten moet je nog?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Suijk het volgende:
Sinterklaas kadootjes gekocht. Nu even wat dichten.
De kpn had wat veranderd, daar zou het aan liggen. Toen nog geen internet. Gisteren belden ze me dat ze me een nieuw modem zouden sturen en gisteravond had ik om 10 uur ineens internet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:30 schreef sezten het volgende:
[..]
mooizoweet je wel waarom je het niet had eerst dan?
Maak me gekquote:
quote:
De Sint je vergeten ?quote:
quote:'Máxima is Ajacied'
Twee geloven op één kussen in Villa Eikenhorst. Prinses Máxima is namelijk voor Ajax en Willem-Alexander voor Feyenoord. Dat zegt de Argentijnse voetballer Leopoldo Luque in een Argentijnse krant. Luque presenteerde vorig week het boek 'Voetbal in een vuile oorlog'. Máxima nam het boek in ontvangst. In het Argentijnse voetbal is de prinses op de hand van Boca Juniors, terwijl haar man River Plate steunt.
Luque veroverde in 1978 in eigen land ten koste van het grote Oranje de wereldtitel. Hij vertelde niet veel over zijn gesprek met het Koninklijk paar. "We hebben haar aangesproken bij haar voornaam", vertelt hij. "Verder zijn we gevraagd niet te veel te vertellen", aldus Luque.
Wel onthulde hij dat nadat Willem-Alexander zich met het gesprek bemoeide, er voornamelijk over voetbal werd gesproken. Dit meldt het Parool.
en weer dichtquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was je voor
Er zijn grenzen aan de goede smaak.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:37 schreef Suijk het volgende:
Ik wou dat er een baan was waar je de hele dag dilemma's kon verzinnen. Dan zou je binnenlopen!
kosten? dat zijn verdienstenquote:
ben je gek? strafslapen?quote:
Geweldig jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef tong80 het volgende:
Paul de Leeuw is geweldig met de Sint.
Vraag maar aan Eric van Muiswinkel
Ik kan niet slapen en even Fokken.quote:
maar niet omdat ik niet kan slapenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
ik doe voorzichtig bij het rukken om mijn ouders niet wakker te maken
wat is daaaaaat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef rubbereend het volgende:
oi
terug van het optreden van Lykke Lihet was erg tof Y
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:43 schreef sezten het volgende:
[..]
maar niet omdat ik niet kan slapen
het gezelschap ook toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van het optreden van Lykke Lihet was erg tof Y
Het wonderschone Lykke Li topicquote:
Little Bit was een 3FM hitjequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Die naam zegt me vaag wat Eend, vast eens in 3 voor 12 gehoord op 3FM.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:49 schreef SCH het volgende:
Wat nou een miljoen
Ik heb weer 65 euro met yahtzee gewonnen
zeker tofquote:
mooi meissiequote:
voorzichtig hè met mn neefquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik ben ook erg blij met de wc-eend
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:26 schreef sezten het volgende:
[..]
mooi meissiesnap gelijk waarom je geweest ben..
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ze is wel n beetje arrogant maar moest wel lachen om het briefje bij de merchandise, iets in de trant van:
Buy my t shirt, sell it on ebay over 10 years and it will make a fortune. Youre my fans and you all deserve a sportscar. And so do I...
kzal het is gaan luisterenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:56 schreef rubbereend het volgende:
omg bij Giel in de Freaknacht is nu een gast bezig een wipje te maken op zo'n realdoll
nou tis vrij hilarisch, het leek nergens opquote:
wat denk je............quote:Op zaterdag 6 december 2008 02:33 schreef Grulez het volgende:
heheh wat gaat die kerel met die pop doen?
Doe je wel aan sport ?quote:
neequote:
Ga Dammen man.quote:
dan nog liever voetballenquote:
ze zullen vast winnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goedenavond hier. En het is weer gedaan met mijn internet. Word er zo moe van. Gelukkig gaat het met Psv stukken beter. Nu maar wachten op een nieuw modem . En dinsdag naar Psv - Liverpool. Heb er zin in.
Ik gun je het allerbeste als Ajacied.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goedenavond hier. En het is weer gedaan met mijn internet. Word er zo moe van. Gelukkig gaat het met Psv stukken beter. Nu maar wachten op een nieuw modem . En dinsdag naar Psv - Liverpool. Heb er zin in.
dus je hebt zin om hard op je bek te gaanquote:
Nog ziek ? en noem me geen moppiesquote:
SCHoonheidquote:
Je weet dat ik eerder voor FC Groningen juich dan voor Heerenveen.quote:
anti-psv eerder lijkt mequote:
Jij hebt overal verstand van behalve van voetbalquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet dat ik eerder voor FC Groningen juich dan voor Heerenveen.
Net als jij altijd hoopt dat Ajax verliest
Sinds vorige week.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
Sindswanneer ben jij Groningen fan dan?
Heb ik geen mensenkennisquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt overal verstand van behalve van voetbal
Hte klone is dat ik oke kolte Blidn bilnde typequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, je hebt overal van verstand van behalve van voetbal en van posts goed lezen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hte klone is dat ik oke kolte Blidn bilnde type
Je bent ook heel goe din Blidnquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hte klone is dat ik oke kolte Blidn bilnde type
helemaal omgeploegd?quote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben vanavond voor niets verstandig thuis gebleven want m'n voetbalmatch van morgenvroeg is al afgelast omdat de A-junioren vanmiddag wat te enthousiast op het veld rondgehobbeld hebben.
Mogguh.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gun je het allerbeste als Ajacied.
Mis je slappe kwats wel op MSN
Het wordt nog ergerquote:
Waarschijnlijk is er iemand rijk geworden vandaag als ie van gokken houdtquote:Op zondag 7 december 2008 16:33 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig geen geld op de wedstrijden geplaatst vandaag.
Gefeliciteerd mien jongquote:
Maar wel gewoon gewonnen en het zoontje van Danny Blind die debuteerde.quote:Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank, mocht wel weer eens. Jullie hebben een beetje last van palingangst, mooi woord.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel gewoon gewonnen en het zoontje van Danny Blind die debuteerde.
van gister?quote:
en dan denk ik aan een 4 en een 2,quote:
Die laatste was mooi iddquote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een beetje leedvermaak op z'n tijd.
Lekkere goals van Den Ouden!
Ja mooi om te zienquote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef sezten het volgende:
feyenoord heeft wel tich kansen verprutst zeg :S
En Volendam was gewoon beter dan Ajaxquote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef sezten het volgende:
feyenoord heeft wel tich kansen verprutst zeg :S
Ohjee, spannend!quote:
Gert Jan Verbeek ?quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef Suijk het volgende:
Madrid aan het verliezen? Dan is de trainer straks weg, Nederlanders op de bank.
hiddink zekerquote:
Hij bleef staanquote:
lekker kopje thee gedronken?quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
Terug van een weekendje bij de vriendin.
Soort vanquote:
Ga maar naar het keldertjequote:
Wablief?quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga maar naar het keldertje
Sevilla
Bleef nog even op om het te zien
Wil je niet naar het keldertje ?quote:
Welke keldertje?quote:Op zondag 7 december 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil je niet naar het keldertje ?
Iedereen heeft dat moeten doorstaan
Het HeerlijkSCHte keldertje!quote:
Goedzoquote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sevilla
Bleef nog even op om het te zien
Je moetquote:
terugkomen jijquote:
En ik van jouw spelling!quote:Op zondag 7 december 2008 23:51 schreef sezten het volgende:
[..]
terugkomen jijik zal SCH is even op de hoogte stellen van jou foutieve gedrag
quote:
Vergelijk onze posts maar.quote:
bleg snap em al, sorryquote:Op maandag 8 december 2008 00:18 schreef sezten het volgende:
ik zie geen verschillaptop batterij is leeg
tot morgen!
Vergeet de is niet.quote:
Riep je mij?quote:Op maandag 8 december 2008 07:23 schreef sezten het volgende:
jouw s Catjuh?
inmiddels wel frits denk ik
goeiemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
preciesquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een slotfase! De kansen voor Real bij 3-3...
Dank jequote:Op maandag 8 december 2008 09:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen. Nog gefeliciteerd met zaterdag.
quote:
Jawel, ik zag gister al mijn fout in jouw postquote:Op maandag 8 december 2008 11:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh!
setzen, zie je de 2e fout nog steeds niet?
ik ben vanavond niet thuis dus medoen wordt lastigquote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef Messenga het volgende:
Doe je mee rubber? Als ze vanavond net zo makkelijk zijn als deze win je ez
FOK! Pokertoernooien #2 Elke zondag om 20.30.op Pokerstars
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Messje [As Qc]
Messje: raiset 200 naar 300
XxMikeyJxX: callt 300
hoppekee: foldt
diiiego10: foldt
*** FLOP *** [5h 6d 4s]
Messje: bet 300
XxMikeyJxX: raiset 400 naar 700
Messje: raiset 1605 naar 2305 en is all-in