Nee de PC-Piet zou al eerder langs komen. Maar is nog niet geweestquote:
da's ook niet aardig voor Sandmanquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's ook niet aardig voor Sandman
Waar voorquote:
Heerenveen - Braga - ik voel me niet fit genoeg en het sneeuwt en het komt op tv en ik moet morgen vroeg op en ik ben een successupporterquote:
Ok dan ga ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen - Braga - ik voel me niet fit genoeg en het sneeuwt en het komt op tv en ik moet morgen vroeg op en ik ben een successupporter
Is goed, het kaartje krijg je van me - ik wil het geld voor de postzegel wel graag terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan ga ik.
Stuur je het kaartje op ?
Dealquote:Op donderdag 4 december 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed, het kaartje krijg je van me - ik wil het geld voor de postzegel wel graag terug
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Bloem en ik hebben vanmiddag de fokstok wéér verplaatst.
Zal wel weer jaquote:Op donderdag 4 december 2008 18:52 schreef Suijk het volgende:
Je gaat niet? Laten ze er dan maar een legendarische wedstrijd van maken!
Ik kan dan nooit kiezenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:54 schreef Breach het volgende:
Er zijn vast wel mensen hier die een top-zoveel lijstje willen insturen hier: FOK! singles top 100 allertijden 2008
'Rot op' 'Nep Piet'quote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik schrok me net een ongeluk. Belt iemand aan, komt daar ineens een zwarte Piet van naast de deur op de deurmat springen. Tadaaaa! Ik schrok me een ongeluk.Bleek een zieltjeswinner voor SOS Kinderdorpen, z'n aanhoudende Pietenaccent maakte het ernaar dat ik de deur snel weer sloot.
Ook niet als je een top 10 of top 20 moet maken? Ik kan ze ook niet alle 100 nauwkeurig rangschikken. Maar er zijn er altijd wel die er bovenuit springen.quote:
Het lijkt me juist makkelijker een lijst van 100 te maken dan van 10 of 20 haha, maar zelfs dan weet ik het niet...quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Ook niet als je een top 10 of top 20 moet maken? Ik kan ze ook niet alle 100 nauwkeurig rangschikken. Maar er zijn er altijd wel die er bovenuit springen.
En Tong, jij hebt toch ook wel tijd voor een lijstje..
Als dat jou dwars zit, heb ik toch weer een goed humeurquote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels niet meer hoor.
Elke Nederlandse club wint, maar wat doet SCH weer. Die verpesten het.
oi, sterktequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
oi
vanavond met mn team gedegradeerd
Bier dus graag
Nee, hij glijd uit op het dak en hij komt 13 december pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Zijn jullie nog een beetje zenuwachtig voor vanavond?
quote:
mooizoquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:11 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Niet te geloven, maar heb ineens weer internet zeg![]()
Mag ook wel na 25 dagen, pfffff, maar snap niet waarom nu ineens wel
Is goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje tegengewicht geven dan...
hoe gaat het met Stevens en Mendez en Salcido dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele PSV-clan zo'n beetje in Hools.
tja en dan moet ik weer tegengas gevenquote:
Ze leven nogquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef sezten het volgende:
[..]
hoe gaat het met Stevens en Mendez en Salcido dan?
SCH is er niet, gaat niet werken zo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje tegengewicht geven dan...
Mooi, dan wordt pee-es-vee geen kampioenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Zijn jullie nog een beetje zenuwachtig voor vanavond?
en toen kwam eendje binnenquote:
Moet je even aan Messenga vragen hoe je een goede backhand het racket af kan laten glijden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga straks voor het eerst in mn leven squashen.
Het ging wel aardig hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je even aan Messenga vragen hoe je een goede backhand het racket af kan laten glijden.
Hulp nodig ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Suijk het volgende:
Sinterklaas kadootjes gekocht. Nu even wat dichten.
gadaanquote:
Ik zag het. Coolquote:
Mocht het echt niet meer lukken met rijmen,quote:
Hoeveel gaten moet je nog?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:37 schreef Suijk het volgende:
Sinterklaas kadootjes gekocht. Nu even wat dichten.
De kpn had wat veranderd, daar zou het aan liggen. Toen nog geen internet. Gisteren belden ze me dat ze me een nieuw modem zouden sturen en gisteravond had ik om 10 uur ineens internet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:30 schreef sezten het volgende:
[..]
mooizoweet je wel waarom je het niet had eerst dan?
Maak me gekquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |