Dat heb ik heul niet gedaan!quote:Op donderdag 4 december 2008 06:00 schreef HighLander het volgende:
spammen om het topic vol te krijgen
Ik nietquote:Op donderdag 4 december 2008 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
Op naar het werk. Boh boh!
Jawel hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:46 schreef dagdag het volgende:
volgens mij zie ik boswachter hier nooit
Ik heb natuurlijk al lang al gestemdquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zo de promotiecampagne is gestart. Nu is het tijd dat jullie voor 2 dagen jullie bek ook eens buiten KLB laten zien. Anders winnen we de wedstrijd natuurlijk nooit
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zo de promotiecampagne is gestart. Nu is het tijd dat jullie voor 2 dagen jullie bek ook eens buiten KLB laten zien. Anders winnen we de wedstrijd natuurlijk nooit
Ik zag blanken, negers en chinezen !
IK vind het eng buiten KLBquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag blanken, negers en chinezen !
Wat is dat nou telkens met die OP?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Wat was er mis met de OP trouwens? Weer iemand lopen baggeren?
Hey, m'n ex.quote:
Naam: Anita. 'Nuff saidquote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/212392193
Ben je gek in je hoofd ofzo?
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:49 schreef behangplakker het volgende:
Levensbeschouwing op school is tof !
Nou idd, die laatste fotoquote:Op donderdag 4 december 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
Niet om het een of ander, maar plat is ze wel.
Niet veul tiet inderdaad. Maar ach, beter iets dan helemaal nietsquote:Op donderdag 4 december 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
Niet om het een of ander, maar plat is ze wel.
En klein is beter dan die overdreven opgeblazen siliconendingenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet veul tiet inderdaad. Maar ach, beter iets dan helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
Boeiend, ik zou d'r doenquote:
Eens! En gadverquote:Op donderdag 4 december 2008 10:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En klein is beter dan die overdreven opgeblazen siliconendingen![]()
[ afbeelding ]
Ja, zo'n standpunt moet je goed onderbouwen hequote:
Denk je dat jij de eerste bentquote:Op donderdag 4 december 2008 10:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als jullie er net overheen zijn gegaan
Helaas voor jou is Peter White je al voorgegaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als jullie er net overheen zijn gegaan
vertel isquote:Op donderdag 4 december 2008 10:23 schreef behangplakker het volgende:
Maar de bagger sc is meer dan alleen baggeren
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Net er over heen, als in 3 minuten geleden zeg maar
Niet echt, jij wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?
Ik eigenlijk ook niet neequote:
Ligt er trouwens aan wiens kwakje het is, en waar het zich in bevindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Vind je dat zelf wel fris dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?
Ah, dat is nog niks. Wacht maar tot de rest er isquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik dacht, laat ik eens in de SC gaan kijken of het hier gezellig is, gaat het over in andermans kwakje roeren
quote:
quote:
Zo dan ben je al snel afgeschriktquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik dacht, laat ik eens in de SC gaan kijken of het hier gezellig is, gaat het over in andermans kwakje roeren
Ik ben niet afgeschrokken, was alleen een moment van verbazingquote:
Dan ga je nog veel verbazings tegen komenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben niet afgeschrokken, was alleen een moment van verbazing
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 december 2008 10:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan ga je nog veel verbazings tegen komen
Vast niemand van het vrouwelijke geslacht?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Hoogstaande het volgende:
^ Hoogstaande, aangenaam
[..]
Ik ben benieuwd
quote:
hij heeft gelijk?quote:
Hallo!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef gers het volgende:
halo!@!!
*woeeeisjj*quote:
Ja, hij kwam al om half 9quote:
ja logischquote:Op donderdag 4 december 2008 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hij kwam al om half 9![]()
En dat er teer naar beneden kwam, was heel normaal![]()
Maar goed....
Zo ben ik ook begonnen vorige maandquote:Op donderdag 4 december 2008 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop dat ik voor zondag mn 250ste heb gepost
En baas dat je bent nuquote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen vorige maand
Wacht maar tot het vakantie isquote:Op donderdag 4 december 2008 12:19 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen vorige maand
Jij denkt dat je de enige bent die dan z`n best doet?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wacht maar tot het vakantie is
f5 FAIL!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik constant te F5-en, zitten we al op pag. 3...
Nee, maar dan haal ik de 10000 nog welquote:Op donderdag 4 december 2008 12:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij denkt dat je de enige bent die dan z`n best doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik constant te F5-en, zitten we al op pag. 3...
jaquote:
Bij mij staat ie op 3quote:
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Care, post dan iets normaals dan heb je ook een tvp
hoogst waarschijnlijk, sorryquote:Op donderdag 4 december 2008 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op 3![]()
Ik heb een andere instelling, wellicht...
Geeft niets... newbies mogen hier fouten makenquote:
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 4 december 2008 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, waar komen die newbies vandaan
"waterkraan, waterkraan... "quote:Op donderdag 4 december 2008 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan
die heeft ze nietquote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef gers het volgende:
fout maken is tieten posten van je zusje
Geniale film datquote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Vanavond Kiss Kiss Bang Bang op tv met Michelle Monaghan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zender?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Vanavond Kiss Kiss Bang Bang op tv met Michelle Monaghan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
extra lekker is ze danquote:
12 is toch niet strafbaarquote:
forget itquote:
?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"waterkraan, waterkraan... "
Volgens mij thailand juist wel !quote:Op donderdag 4 december 2008 12:58 schreef gers het volgende:
[..]
12 is toch niet strafbaar?
iig in thailand niet
Bent u verkracht / abused ?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerlast van mn rib, neus, mond, keel en hoofd
Jezelf proberen te pijpen schiet ook niet opquote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerlast van mn rib, neus, mond, keel en hoofd
ghb dat haalt het genot weg dat ze tegenstribbeltquote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Volgens mij thailand juist wel !
Haar gewoon een GHB-tje laten slikken. Yum
heeft ze dan nog profijt van ook, gratis stuffquote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Volgens mij thailand juist wel !
Haar gewoon een GHB-tje laten slikken. Yum
Ik ben er gelukkig nog !11quote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, wie zijn al die nieuwe mensen? Ik vind ze eng.
hoerenloperquote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
heeeeeeeeeeey jos, hoerenloper
"Waar komen jullie toch vandaan?quote:
wel stylo he zodat je de smaatjes kan playenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig nog !11
Straks naar de kapper, ff een mooiboy kapsel aanmeten
Ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef McFearless het volgende:
Haha ik snapte m wel hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Waar komen jullie toch vandaan?
- Uit de waterkraan. "
Ehm.. dat is een liedje... ik wist wel dat niemand dat zou snappen...
Jweettochquote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef gers het volgende:
[..]
wel stylo he zodat je de smaatjes kan playen
Mn meet-verslag gelezen?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jos, blij dat je weer terug bent na ja banIk verheug me al op je weekendtopics
Jij bent vrijdag toch ook naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef gers het volgende:
[..]
wel stylo he zodat je de smaatjes kan playen
Veronicaquote:
Hij is wel vrij lang, maar de moeite waard.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik snapte m wel hoor!
helleuw.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef McFearless het volgende:
Wees open minded, zo eng ben ik niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef McFearless het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef McFearless het volgende:
Stel je eens netjes voor dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wees open minded, zo eng ben ik niet?
Jos, m'n beeld van jou, wat doe je??!??!?!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig nog !11
Straks naar de kapper, ff een mooiboy kapsel aanmeten
Hij is weer goedquote:Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is wel vrij lang, maar de moeite waard.
*Wham opzet met Last Christmasquote:
Je vergeet pincode en inkomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor dan.
Naam/leeftijd/opleiding/werk/pics.
Eng.quote:
Heel erg eng.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wees open minded, zo eng ben ik niet?
Ze zijn gewoon eng Bobby.quote:
Oh, wat jammer nou.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb echt fuckin pijn in m'n rugkon vanochtend niet eens fatsoenlijk autorijden
aangezien je het ook wel tegen mij zal hebben.. :quote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, nee ik heb geen mooiboy kapsel. Het moet gewoon weer ff allemaal wat korter zodat ik gelikt de feestdagen kan vieren.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jos, m'n beeld van jou, wat doe je??!??!?! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:19 schreef sezten het volgende:
[..]
aangezien je het ook wel tegen mij zal hebben.. :
Ik ben Tim, 17 jaar, uit bergambacht, en ik doe aan ICT-beheerder nivo 4, geen werk, pic @ fobo (meer volgen)
tjaa en verder?
Lul, je hebt mijn foto zelfs gezien. Edit: in me fobo.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken je niet.
Dus ik wacht tot iedereen die vragen heeft ingevuld!
Hoogstaande/begin 20/UvA/bijbaan/nahquote:Op donderdag 4 december 2008 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik mijn haren kort laat knippen zie ik eruit alsof ik een kankerpatiënt ben.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hihi, nee ik heb geen mooiboy kapsel. Het moet gewoon weer ff allemaal wat korter zodat ik gelikt de feestdagen kan vieren.
Okay. Waarom heb je zulke kleine voeten? Ben je klein?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:19 schreef sezten het volgende:
[..]
aangezien je het ook wel tegen mij zal hebben.. :
Ik ben Tim, 17 jaar, uit bergambacht, en ik doe aan ICT-beheerder nivo 4, geen werk, pic @ fobo (meer volgen)
tjaa en verder?
Bt een lul noemen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Lul, je hebt mijn foto zelfs gezien. Edit: in me fobo.
En je wilde die van jou niet laten zien.![]()
Minder blowen jij !
Nou toch heb ik geen idee hoe je heet en hoe oud je bent enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Lul, je hebt mijn foto zelfs gezien. Edit: in me fobo.
En je wilde die van jou niet laten zien.![]()
Minder blowen jij !
Moet je niet aan de vitaminepillen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als ik mijn haren kort laat knippen zie ik eruit alsof ik een kankerpatiënt ben.
Goh, dit had ik praktisch nog kunnen raden.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoogstaande/begin 20/UvA/bijbaan/nah
^^
Wie noemde jou lulquote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nieuw en dan al meteen met beledigingen gaan strooien!
1.83m ongeveerquote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay. Waarom heb je zulke kleine voeten? Ben je klein?
Hey! Ik ben gewoon een dunne hond.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je niet aan de vitaminepillen ?
Sowieso een vrouwelijk iemand een lul noemen....quote:Op donderdag 4 december 2008 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, nieuw en dan al meteen met beledigingen gaan strooien!
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als ik mijn haren kort laat knippen zie ik eruit alsof ik een kankerpatiënt ben.
Hahaha oké.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef sezten het volgende:
[..]
1.83m ongeveerweetniet, gewoon normale voeten
Milimeter haar isquote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet millimeteren hoor. Dat heb ik wel eens gedaan trouwens, maar dan durft er niemand naast je te zitten in de bus
Zeker toen ik nog dagelijks mijn afcavest aanhad naar school
Ik moest heel hard lachenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso een vrouwelijk iemand een lul noemen....
Dat is net zoiets als je moeder een klootzak noemen..
Ga je eigenlijk naar Ajax - Slavia Praag? Ik wil wel eens een biertje drinken met de Josselaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet millimeteren hoor. Dat heb ik wel eens gedaan trouwens, maar dan durft er niemand naast je te zitten in de bus
Zeker toen ik nog dagelijks mijn afcavest aanhad naar school
Fipoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Milimeter haar ismaar heb het zelf ook altijd vrij kort, ik haat lang haar
Jep met 7 vrienden. En ik ben de bobquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk naar Ajax - Slavia Praag? Ik wil wel eens een biertje drinken met de Josselaar.
Maar met feitjes ken je iemand nog niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, dit had ik praktisch nog kunnen raden.
Ik ben er ookquote:Op donderdag 4 december 2008 13:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk naar Ajax - Slavia Praag? Ik wil wel eens een biertje drinken met de Josselaar.
Hmm ok, Ajax - NAC moeten we effe gaan zuipen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep met 7 vrienden. En ik ben de bob
En naar ajax - nac met mn pa
Kom je er nu achterquote:Op donderdag 4 december 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap hoe mensen in de dagcijfers komen
Welk vak zit je?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jep met 7 vrienden. En ik ben de bob
En naar ajax - nac met mn pa
Naam:quote:Op donderdag 4 december 2008 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar met feitjes ken je iemand nog niet.
Stel eens betere vragen
tegen slavia in 401 en tegen nac in 422quote:
Haha inderdaad, dat waren tijdenquote:
Verquote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
tegen slavia in 401 en tegen nac in 422
zit jij dan?quote:
Van gister staan er alquote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er alweer dagcijfers trouwens?
Wat heeft meneer in gedachte?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doen we dat toch in een ander café
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
En die lijst heb ik pas nog helemaal ingevuld voor iemand!
Ja, ze lult het hele topic vol.quote:
DIe biertent bij de arena waar een biertje 5 euro isquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heeft meneer in gedachte?
Hoewel ik al bij aan het leren ben, ik zei het met een hoofdletterquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Oei, het gaat over Ajax, laat ik dan maar discreet het topic verlaten... Voor ik valse dingen zeg
Zou je me kussenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als die vragenlijsten van "Hoe ken jij mij?" "Zou je me kussen?"
"oP d3 wAnG hihihi"quote:
Dat zit er naast mangzzzquote:
Kom er niet zo vaakquote:Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat heeft meneer in gedachte?
Ik zal je een hint geven: We hebben 0 punten in de UEFA, en staan niet in het linkerrijtjequote:
amstelcornertje of het vervolg inquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
DIe biertent bij de arena waar een biertje 5 euro is
lataaahquote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Slavia 425, competitie 404. Volgend jaar alles 425.
Ik ga pleite.
Hoe spel je Ajaxied juist?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoewel ik al bij aan het leren ben, ik zei het met een hoofdletter
Gewoon op station duivendrecht 20 blikken bier halen en die op een grasveldje bij de arena opzuipenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kom er niet zo vaakdus weet er weinig goede café's alleen in Amsterdam zelf.
Ik volgend jaar ook zoeietsquote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
Slavia 425, competitie 404. Volgend jaar alles 425.
Ik ga pleite.
Voordat je dan dat pad afgelopen bent zijn die 20 blikken al opquote:Op donderdag 4 december 2008 13:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon op station duivendrecht 20 blikken bier halen en die op een grasveldje bij de arena opzuipen
410 dusquote:
En even voor de 020 ers die zich zoveel beter vinden dan feyenoord: De afgelopen 4 wedstrijden hebben wij meer punten gehaald dan de joden, én wij zitten nog wel in de bekerquote:
Ja dat weet ik ook wel! Maar het moet maar eens afgelopen zijn met seksistische opmerkingen naar BT toe.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een stevige fallus.
Dag McF!quote:
Die maten waar ik mee ga zijn de jongste op dat vak.. 20 jaar dus. Valt verder wel mee dus. Staan ook genoeg ouderen opquote:Op donderdag 4 december 2008 13:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
410 dusGemiddelde leeftijd is daar wel erg laag
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En even voor de 020 ers die zich zoveel beter vinden dan feyenoord: De afgelopen 4 wedstrijden hebben wij meer punten gehaald dan de joden, én wij zitten nog wel in de beker
Kan je tenminste ook nog een jointje rokenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon op station duivendrecht 20 blikken bier halen en die op een grasveldje bij de arena opzuipen
zal het goed komenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En even voor de 020 ers die zich zoveel beter vinden dan feyenoord: De afgelopen 4 wedstrijden hebben wij meer punten gehaald dan de joden, én wij zitten nog wel in de beker
Ja 428, 427 is ook nog een optie voor mij. Ook heerlijke vakken zijn dat. Moet je alleen wel geluk hebben want seizoenskaarten daar zijn zo uitverkocht.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef afcajos het volgende:
Ik hoop volgend jaar een seizoenskaart op 428 te hebben. Hopen dat die maat nog steeds mee wilgene zin om in mn eentje elke week af te reizen.
Oke, heb er wel es met een bekerwedstrijd gestaan en toen toch vrij veel jonge gasten. Maar dat zal ook wel komen omdat iedereen er toen een kaartje voor kon halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die maten waar ik mee ga zijn de jongste op dat vak.. 20 jaar dus. Valt verder wel mee dus. Staan ook genoeg ouderen op
Heerlijk met mooi weer voor het homequote:Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan je tenminste ook nog een jointje roken
GAAN WIJ SAMEN, JOSSJEEE, GAAN WE DAARNA NAAR DIE BEBRILDE HOER.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef afcajos het volgende:
Ik hoop volgend jaar een seizoenskaart op 428 te hebben. Hopen dat die maat nog steeds mee wilgene zin om in mn eentje elke week af te reizen.
Ik ben voor AZ voor kampioen! Want wij maken niet echt kans meerquote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
zal het goed komen
trouwens jodax word geen kampioen
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel! Maar het moet maar eens afgelopen zijn met seksistische opmerkingen naar BT toe.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GAAN WIJ SAMEN, JOSSJEEE, GAAN WE DAARNA NAAR DIE BEBRILDE HOER.
Ja bij dat soort wedstrijden komen er inderdaad ook jongere mensen en van die huilies die klagen dat ze willen zitten enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke, heb er wel es met een bekerwedstrijd gestaan en toen toch vrij veel jonge gasten. Maar dat zal ook wel komen omdat iedereen er toen een kaartje voor kon halen.
Vond het wel grappig om hem te quotenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Naam: Hoogstaande
Nickname: -
Geboortedatum: ??-??-1989
Lengte: Geen idee
Kleur ogen: Blauw
Schoenmaat: In de 40
School/werk: UvA
Rook je: nein
Hobby's: Muziek, dansen
Broers/zussen: 1tje
Heb je verkering/een relatie: Ja
Piercing: nee
Tattoo: nee
Vakantieland: Amerika
Is er iemand die je niet zal terugschrijven: de belastingdienst
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: mn vriendin
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: dunno
Wie zou je graag ontmoeten: corey taylor
Wie bewonder je enorm: corey taylor
Meest sexy personen: nicole kidman
Favoriete slaapkledij: nakend
Favoriete auto: lambo gallardo
Favoriete film: sin city
Favoriete muziek: als het maar goed is
Favoriete stad: damsko
Favoriete knuffel: =/
Favoriete geurtje: harley davidson
Favoriete week/maandblad: autoweek
Favoriete geluid: wtf?
Favoriete TV-series: srcubs
Favoriete schrijver: -
Favoriete troetelnaam: =/
Wat staat er op je mouse pad: mousepad?
Wat ligt er onder je bed: kankerveel stof, wich reminds me
Lievelingskleur: rood
Lievelingslied allertijden: pulse of the maggots
Lievelingslied op dit moment: the comedown
Lievelingseten: pizza
Lievelingsvak op school: -
Lievelingsdrank: bier
Lievelingscijfer: 5,5
Wat vind je het mooist aan jezelf: alles
Welke deodorant gebruik je: axe
Welke schoenen draag je het liefst: degene die van mij zijn =/
Hoe laat ga je slapen doordeweeks: depends
Welk woord of welke zin gebruik je vaak: de, het, een
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: grapjas
Het meest beschamende moment van je leven: ik ken geen schaamte
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: beide
Wat doe je in het weekend: werken, slapen, drinken
Welk vak doe/deed je niet graag op school: alle
Je Ontbijt: niet
Wat eet je absoluut niet graag: ik eet alles
Huisdieren: nein
Lachen of dromen: lachen
Serieus of grappig: grappig
Snel of traag: traag
Alleenstaand of relatie: relatie
Simpel of ingewikkeld: ingewikkeld
Cremeren of begraven: cremeren
Sex of alcohol: sex
Lang opblijven of vroeg naar bed: slapen wanneer je moe bent
Licht of donker?: donker
Spreken of zwijgen: spreken
Grote of kleine vrouwen/mannen: even groot als ik
Krant of weekblad: krant
Knuffel of een kus: knuffelend kussen
Gelukkig of triestig: gelukkig, ben geen emo
Leven of dood: leven, tering, tuurlijk leven
Fuif of discotheek: discotheek
Links of rechts: extreem rechts
Saus erop of ernaast?: naast
Bruin of blond: blond
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: of ie het geloof de wereld uit kan helpen
Geloof je in reïncarnatie: neuh
Bestaan buitenaardse wezens: obi wan kenobi wel
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft: kanker, ik ga dood
Bestaat de ware: ja
Hoeveel kinderen wil je: minimaal 2
Waar kan je niet tegen: veel te lange vragenlijsten
Het beste gevoel ter wereld: na iemand vet lang gemist te hebben, lekker komen in diegene
Het slechtste gevoel ter wereld: iemand vet lang missen
Waar ben je bang voor: nergens
Word je soms emotioneel: ja
Huil je tijdens films: nee
Droombezigheid als je ouder bent: genieten
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: sporten
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: kanker wat vroeg
Als welk dier zou je terug willen keren? niet
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: juiste verhoudingen
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: dunno
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt: douche, niet echt comfortabel ook
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen: overal
Wat vind je van CU2: kut
Wat mis je nog aan CU2: betere layout
Waar heb je deze vragenlijst vandaan: BreathTaking
Hoevaak up-date je je vriendenlijst: dagelijks
Wat doe je nog meer op de pc naast CU2: porno downloaden
Mis je een vraag: ja
Zoiets?
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel! Maar het moet maar eens afgelopen zijn met seksistische opmerkingen naar BT toe.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja bij dat soort wedstrijden komen er inderdaad ook jongere mensen en van die huilies die klagen dat ze willen zitten enzo
aight, probeer die dame je goede kant laten zien !quote:Op donderdag 4 december 2008 13:51 schreef afcajos het volgende:
Maargoed, ik ben naar de kapper !! straks pics van mn stylo kapels jweetzz
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vond het wel grappig om hem te quoten
Het beste gevoel ter wereld: na iemand vet lang gemist te hebben, lekker komen in diegenequote:
Jij gebruikt Axequote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: of ie het geloof de wereld uit kan helpen
Het beste gevoel ter wereld: na iemand vet lang gemist te hebben, lekker komen in diegene
Zoiets?
Ik vul m niet voor niets inquote:Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vond het wel grappig om hem te quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
hahaha je zei kutquote:Op donderdag 4 december 2008 13:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Zoiets?
Omdat ik het vroeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef Jenglejack het volgende:
Dude, waarom heb je nou echt die vragenlijst ingevuld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |