Dat heb ik heul niet gedaan!quote:Op donderdag 4 december 2008 06:00 schreef HighLander het volgende:
spammen om het topic vol te krijgen
Ik nietquote:Op donderdag 4 december 2008 08:41 schreef Broekpaling het volgende:
Op naar het werk. Boh boh!
Jawel hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:46 schreef dagdag het volgende:
volgens mij zie ik boswachter hier nooit
Ik heb natuurlijk al lang al gestemdquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zo de promotiecampagne is gestart. Nu is het tijd dat jullie voor 2 dagen jullie bek ook eens buiten KLB laten zien. Anders winnen we de wedstrijd natuurlijk nooit
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zo de promotiecampagne is gestart. Nu is het tijd dat jullie voor 2 dagen jullie bek ook eens buiten KLB laten zien. Anders winnen we de wedstrijd natuurlijk nooit
Ik zag blanken, negers en chinezen !
IK vind het eng buiten KLBquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag blanken, negers en chinezen !
Wat is dat nou telkens met die OP?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Wat was er mis met de OP trouwens? Weer iemand lopen baggeren?
Hey, m'n ex.quote:
Naam: Anita. 'Nuff saidquote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/212392193
Ben je gek in je hoofd ofzo?
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:49 schreef behangplakker het volgende:
Levensbeschouwing op school is tof !
Nou idd, die laatste fotoquote:Op donderdag 4 december 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
Niet om het een of ander, maar plat is ze wel.
Niet veul tiet inderdaad. Maar ach, beter iets dan helemaal nietsquote:Op donderdag 4 december 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
Niet om het een of ander, maar plat is ze wel.
En klein is beter dan die overdreven opgeblazen siliconendingenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet veul tiet inderdaad. Maar ach, beter iets dan helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
Boeiend, ik zou d'r doenquote:
Eens! En gadverquote:Op donderdag 4 december 2008 10:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En klein is beter dan die overdreven opgeblazen siliconendingen![]()
[ afbeelding ]
Ja, zo'n standpunt moet je goed onderbouwen hequote:
Denk je dat jij de eerste bentquote:Op donderdag 4 december 2008 10:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als jullie er net overheen zijn gegaan
Helaas voor jou is Peter White je al voorgegaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als jullie er net overheen zijn gegaan
vertel isquote:Op donderdag 4 december 2008 10:23 schreef behangplakker het volgende:
Maar de bagger sc is meer dan alleen baggeren
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Net er over heen, als in 3 minuten geleden zeg maar
Niet echt, jij wel?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?
Ik eigenlijk ook niet neequote:
Ligt er trouwens aan wiens kwakje het is, en waar het zich in bevindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Vind je dat zelf wel fris dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op in andermans kwakkie te roeren?
Ah, dat is nog niks. Wacht maar tot de rest er isquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik dacht, laat ik eens in de SC gaan kijken of het hier gezellig is, gaat het over in andermans kwakje roeren
quote:
quote:
Zo dan ben je al snel afgeschriktquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik dacht, laat ik eens in de SC gaan kijken of het hier gezellig is, gaat het over in andermans kwakje roeren
Ik ben niet afgeschrokken, was alleen een moment van verbazingquote:
Dan ga je nog veel verbazings tegen komenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben niet afgeschrokken, was alleen een moment van verbazing
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 december 2008 10:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan ga je nog veel verbazings tegen komen
Vast niemand van het vrouwelijke geslacht?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:53 schreef Hoogstaande het volgende:
^ Hoogstaande, aangenaam
[..]
Ik ben benieuwd
quote:
hij heeft gelijk?quote:
Hallo!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef gers het volgende:
halo!@!!
*woeeeisjj*quote:
Ja, hij kwam al om half 9quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |