Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef Anthony92 het volgende:
Een mod mag voor mij de OP neerzetten, ik ben daar veelte baas voor. duh.
Dat is lekker wijf.quote:
Ik slaap niet. Dat is hetquote:
remlofquote:Op woensdag 3 december 2008 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.
Misschien moet je eens van de computer af.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Dat is heten ik moet heel veel frans maken voor morgen, en ik heb er nu geen zin meer in maar dan had ik net zo goed helemaal niet kunnen beginnen
!
Nou vooruit, plaatje er in, TS kan het nog edittenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.
Hey L.quote:
Is 't al 24.00 uur omgquote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Dat is heten ik moet heel veel frans maken voor morgen, en ik heb er nu geen zin meer in maar dan had ik net zo goed helemaal niet kunnen beginnen
!
Dan kan je natuurlijk ook geen Frans maken, zeker? Fail.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van de computer af.
Vroeger, toen je poep nog met een lange 'oe' schreef, deden we alles met de hand.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk ook geen Frans maken, zeker? Fail.
Ik word mod hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
remlof![]()
![]()
![]()
. Hoe groot schat jij de kans dat ik mod mag worden binnenkort? Het is wel eens tijd, lijkt mij.
C'est impossible.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met een lange 'oe' schreef, deden we alles met de hand.
Tsk.
Ja, wel het nummer ook aangepast, voor administratieve doeleindenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Anthony92 het volgende:
prima remlof, dat hele OP gedoe is overdreven.
't Is inderdaad vrij ondenkbaar. Een leven zonder computers. Natuurlijk, het kan wel, we hebben het ooit gedaan, maar als je weet wat je nu allemaal kan, dan is het vrij lastig zonder te leven.quote:
quote:
Heul niet, klein mormel!quote:
poesjequote:
Als ik een dag mijn mail niet kan checken flip ik door. True story. Fuckin' sad eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is inderdaad vrij ondenkbaar. Een leven zonder computers. Natuurlijk, het kan wel, we hebben het ooit gedaan, maar als je weet wat je nu allemaal kan, dan is het vrij lastig zonder te leven.
Sorry. Iets te serieus voor de vroege nacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Where is the love?quote:
Nou ja, sad... 't Is gewoon zo. Tijden veranderen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik een dag mijn mail niet kan checken flip ik door. True story. Fuckin' sad eigenlijk.
Ik deel je meningquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
gers godverdomme ik ga jou morgen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anders spring ik voor de trein die je moet hebben en heb je twee uur vertraging.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |