Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef Anthony92 het volgende:
Een mod mag voor mij de OP neerzetten, ik ben daar veelte baas voor. duh.
Dat is lekker wijf.quote:
Ik slaap niet. Dat is hetquote:
remlofquote:Op woensdag 3 december 2008 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.
Misschien moet je eens van de computer af.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Dat is heten ik moet heel veel frans maken voor morgen, en ik heb er nu geen zin meer in maar dan had ik net zo goed helemaal niet kunnen beginnen
!
Nou vooruit, plaatje er in, TS kan het nog edittenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind hem prima zo, als jij dat ook vindt.
Hey L.quote:
Is 't al 24.00 uur omgquote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Dat is heten ik moet heel veel frans maken voor morgen, en ik heb er nu geen zin meer in maar dan had ik net zo goed helemaal niet kunnen beginnen
!
Dan kan je natuurlijk ook geen Frans maken, zeker? Fail.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens van de computer af.
Vroeger, toen je poep nog met een lange 'oe' schreef, deden we alles met de hand.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk ook geen Frans maken, zeker? Fail.
Ik word mod hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
remlof![]()
![]()
![]()
. Hoe groot schat jij de kans dat ik mod mag worden binnenkort? Het is wel eens tijd, lijkt mij.
C'est impossible.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met een lange 'oe' schreef, deden we alles met de hand.
Tsk.
Ja, wel het nummer ook aangepast, voor administratieve doeleindenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Anthony92 het volgende:
prima remlof, dat hele OP gedoe is overdreven.
't Is inderdaad vrij ondenkbaar. Een leven zonder computers. Natuurlijk, het kan wel, we hebben het ooit gedaan, maar als je weet wat je nu allemaal kan, dan is het vrij lastig zonder te leven.quote:
quote:
Heul niet, klein mormel!quote:
poesjequote:
Als ik een dag mijn mail niet kan checken flip ik door. True story. Fuckin' sad eigenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is inderdaad vrij ondenkbaar. Een leven zonder computers. Natuurlijk, het kan wel, we hebben het ooit gedaan, maar als je weet wat je nu allemaal kan, dan is het vrij lastig zonder te leven.
Sorry. Iets te serieus voor de vroege nacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Where is the love?quote:
Nou ja, sad... 't Is gewoon zo. Tijden veranderen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik een dag mijn mail niet kan checken flip ik door. True story. Fuckin' sad eigenlijk.
Ik deel je meningquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
gers godverdomme ik ga jou morgen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anders spring ik voor de trein die je moet hebben en heb je twee uur vertraging.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Sommige reactiesquote:
Ik ging een liefdesbrief schrijven aan mijn toenmalige vriendin vorig jaar, en daar stonden ook allemaal smilies inquote:Op donderdag 4 december 2008 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, sad... 't Is gewoon zo. Tijden veranderen.
Stel je toch voor dat je iedereen moet bellen (en dan ook nog eerst doorverbonden moet worden door een centrale) of dat je brieven moet schrijven.
Ik denk serieus dat ik geen informele brief meer kan schrijven zonder smileys te willen gebruiken.!!
Nou ja, wellicht omdat -in eerste instantie- niemand reageerde op haar Wham-video. Maar zo erg lijkt me dat nou ook weer niet.quote:
NEE NIET DOENquote:Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers godverdomme ik ga jou morgen zien.
Anders spring ik voor de trein die je moet hebben en heb je twee uur vertraging.
Pest me niet altijd zoquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ging een liefdesbrief schrijven aan mijn toenmalige vriendin vorig jaar, en daar stonden ook allemaal smilies in!
Shit man, wat deden mensen 20 jaar geleden met hun tijd, in vredesnaam! Ik heb het wereld wijde web aan mijn voeten en ik verveel me soms nog de pleuris.
Why don't you love me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Why don't you love me?
IQM, goed idee!ONZ-topic-alert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente Enschede oleoleeeequote:Op donderdag 4 december 2008 00:08 schreef Faalhaas1 het volgende:
Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.
FC TWENTE
OHoho twente
twente ENSCHEDEEEe
JOngens ik ben stem kwijt, maar het was fantastisch !!
Haha, ik heb mijn zusje van 3 gister een uur vermaakt door te gaan overgooien met haar met een ballonquote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef IQM het volgende:
[..]!
Tsja, dat is een bekend gegeven. Hoe meer je weet, hoe meer zorgen je je maakt en hoe meer je om handen hebt, hoe meer je je verveelt.
En tsja, de tijden zijn de afgelopen jaren echt drastisch veranderd.Vroeger vermaakten ze zich nog uren met een zelfgemaakte hoepel.
Daarom zijn kinderen ook zo tof, trouwens.Ik ken genoeg verhalen van kleine kindjes die een hypermodern speelgoed van het jaar-prul krijgen van hippe ouders, maar uiteindelijk besluiten te spelen met de verpakkingsdoos.
![]()
Kijk, dat is wel een echte kutkloonquote:Op donderdag 4 december 2008 00:08 schreef Faalhaas1 het volgende:
Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.
FC TWENTE
OHoho twente
twente ENSCHEDEEEe
JOngens ik ben stem kwijt, maar het was fantastisch !!
Van wie was ie een kloon?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel een echte kutkloon
* remlof trapt op pedaaltje van vuilnisemmer en kiepert Faalhaas1 er in.
En ze blijven het leuk vinden, hè.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ik heb mijn zusje van 3 gister een uur vermaakt door te gaan overgooien met haar met een ballon.
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
remlof![]()
![]()
![]()
. Hoe groot schat jij de kans dat ik mod mag worden binnenkort? Het is wel eens tijd, lijkt mij.
ik wou even checken of mijn geliefde teunebeun weer terug is van zijn permanente ban aanvraagquote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Anthony92 het volgende:
Mensen die niet kunnen zien dat ik niet de echte teun ben
Emimich die dat niet ziet is zelf nog een ergere fail
Euhh 16.00 ofzoquote:
hallot PKquote:
Haha jep! Elke keer als ze de ballon ving ging ze uit haar dakquote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef IQM het volgende:
[..]
En ze blijven het leuk vinden, hè.Mijn neefje (ook van 3
) kan ook urenlang om hetzelfde grapje lachen. Jammer dat wij dat als volwassenen dan weer wat minder kunnen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:07 schreef Tism het volgende:
Uuuuuuuuuuuhm!?....Ik ga eens even goed nadenken over wat ik hier in dit topic morgenavond zal ga posten!..![]()
Tot morgen!..
Het is betaalde liefdequote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cuz, I'm in love with a stripperrr!
Geen idee, je naam komt nog steeds niet spontaan in me op als we een mod zoeken maar je bent wel stukken beter te pruimen dan een paar jaar geledenquote:
Maar schatje, I miss you like Christmas!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Cuz, I'm in love with a stripperrr!
Remlof heeft je al gepwnd!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Anthony92 het volgende:
Mensen die niet kunnen zien dat ik niet de echte teun ben
Emimich die dat niet ziet is zelf nog een ergere fail
alles goed?quote:
36!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha jep! Elke keer als ze de ballon ving ging ze uit haar dak. Sowieso zijn kinderen
. Gelukkig heeft mijn opa 36 kleinkinderen, dus familiefeesten zijn altijd een festijn, ik ben altijd de designated kindervermaker
!
ikke rond 14.30quote:
Ik ben nog steeds een eikel hoor, soms. Maar alles is beter dan de_bosjosti ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, je naam komt nog steeds niet spontaan in me op als we een mod zoeken maar je bent wel stukken beter te pruimen dan een paar jaar geleden
Gewoon solliciteren als er weer een vacature is die je aanspreekt
Whoop whoop, wie denk je wel niet dat je bent? Je krabbelt en babbelt alsof je me keeeent.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar schatje, I miss you like Christmas!
Later als mn kinderen een jaar of twee zijn vind ik het wel tijd om ze 2girls1cup te laten zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
36!![]()
Kinderen zijnomdat ze zo puur zijn. Kunnen lachen om de kleinste dingetjes. Dingetjes die wij niet meer zien. Ze kennen nog geen geweld, loverboys, tubgirls, haat, 2girls1cup...
Tja dat wordt dus niet wat.quote:
sorryquote:
Zolang er 'normale' gesprekken gevoert worden heb ik er geen problemen mee. Zodra het een topic lang over een schraal voetfetisch gedicht van een of andere mongool met aggressieproblemen gaat, vind ik het nogal triestquote:Op donderdag 4 december 2008 00:18 schreef Emimich het volgende:
Jajong, wat vond jij nou eigenlijk van de SC?
Haha, ja erg he. Ik heb 5 broertjes en zusjesquote:Op donderdag 4 december 2008 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
36!![]()
Kinderen zijnomdat ze zo puur zijn. Kunnen lachen om de kleinste dingetjes. Dingetjes die wij niet meer zien. Ze kennen nog geen geweld, loverboys, tubgirls, haat, 2girls1cup...
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Later als mn kinderen een jaar of twee zijn vind ik het wel tijd om ze 2girls1cup te laten zien.
Hmm, bij nader inzien toch niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef IQM het volgende:
Jajong, doe eens helpen: Praat *hier* enkel in song- of filmtitels
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zolang er 'normale' gesprekken gevoert worden heb ik er geen problemen mee. Zodra het een topic lang over een schraal voetfetisch gedicht van een of andere mongool met aggressieproblemen gaat, vind ik het nogal triest!
[..]
Tss, schatje trek kleren aan zodat we zien dat je 16 bent, ik bedoel dat kunnen we toch niet ruiken? Logisch dat mannen je gebruikenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whoop whoop, wie denk je wel niet dat je bent? Je krabbelt en babbelt alsof je me keeeent.
Ik weet nog wel dat jij met geile miljfes zat te praten op je hyvesquote:Op donderdag 4 december 2008 00:23 schreef Anthony92 het volgende:
remlof heeft mji helemaal niet gepwned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |