abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63760507
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je mag altijd onderhandelen. Alleen de transfer zelf kan alleen plaatshebben in een window. In het geval van KJH dus 2 januari.

Ajax had in een deal met Cvitanich en Banfield in april/mei, pas vanaf 1 juli was hij Ajacied.
Welk nut is er dan van een transferwindow? Eigenlijk is dan 1 dag in het jaar genoeg om alle transfers te voltooien omdat het op deze manier toch een kwestie van bureacratie bijwerken.
pi_63760711
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welk nut is er dan van een transferwindow? Eigenlijk is dan 1 dag in het jaar genoeg om alle transfers te voltooien omdat het op deze manier toch een kwestie van bureacratie bijwerken.
Dat Ajax niet Suárez voor een dag kan verhuren aan een tegenstander van bijv. AZ.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:57:29 #253
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63760718
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:56 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dat Ajax niet Suárez voor een dag kan verhuren aan een tegenstander van bijv. AZ.
Idd, of alle keepers opkopen van de tegenstander ofzo zou leuk zijn in bekerfinales ofzo
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63761463
Hoelanger ik er over nadenk, hoe meer logica er eigenlijk in de deal zit met Real Madrid, zeker na wat er nu nog allemaal naar buiten komt.

Huntelaar was 100% zeker in de zomer verkocht en alles wijst er op, ook al met die berichten tijdens de zomer dat er een voorcontract was met Real, dat het dan ook aan Real Madrid zou zijn. Je weet alleen niet wat voor prijs er aan vast had gezeten. Nu is die situatie dat je min of meer niet de beschikking hebt over Huntelaar tot de winterstop, er loopt al een vervanger rond die er inmiddels ook alweer een x aantal maanden is, en gewend is - ondanks de weinige speeltijd en blessures - aan medespelers, omgeving, land, etc.

Real Madrid zit broodnodig op een spits te wachten, het moet een miljoenenaankoop zijn om de fans tegemoet te komen en het moet iemand zijn met enige potentie, ook marketingtechnisch gezien. Dan heb je als Ajax zijnde in deze maand meer macht en een positie om eisen te stellen als verkopende partij, dan wanneer je de onderhandelingen gaat starten aan het eind van het seizoen. De situatie is compleet anders ten opzichte van de zomer, en zal anders zijn in vergelijking met komende zomer.

Dus als je dan een deal kan sluiten voor 27 miljoen netto, regelrecht naar Ajax, zonder tussenpartijen, plus een percentage bij doorverkoop en geen kosten aan de oude clubs zoals PSV, AGOVV en die onzin, dan is het uiteindelijk een hele verstandige, logische en supergoede deal. Je sluit alle variabelen uit dat Huntelaar eventueel nog een keer geblesseerd raakt en daardoor in de zomer niet verkocht kan worden en dan een jaar later gratis wegloopt (remember Maxwell..) en je bent, hoe treurig het ook is misschien om er nu al ´blij´ mee te zijn, verzekerd van gelijkwaardige inkomsten wanneer je kampioen zou worden en CL zou spelen. Mocht je het nu ook nog eens verstandig inversteren en kampioen worden, dan ben je helemaal spekkoper.

Het heeft me even de nodige tijd gekost om het in te zien, en de nodige frustratie , maar ik kan er nu wel mee leven. Ik denk dat we alle vertrouwen moeten hebben in Cvitanich, en daarachter lopen er met Bodul en Castillon waarschijnlijk ook nog waardige toekomstige vervangers rond.
pi_63761601
Hopen dat Cvitanich en Aisatti fit blijven
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63761605
Zo in het Sportjournaal een item over de presentatie van Klaas Jan en de familieleden die gezamenlijk zijn gekomen. Ook droogkloot pa
  donderdag 4 december 2008 @ 18:44:05 #257
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63761701
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo in het Sportjournaal een item over de presentatie van Klaas Jan en de familieleden die gezamenlijk zijn gekomen. Ook droogkloot pa
Zijn broertje lijkt ook sprekend op hem.
#FreeHat
pi_63761720
hehe, geen geld aan Heerenveen is wel relaxed. Hoop dat het waar is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63761876
Pff die pa van Huntelaar hoef ik niet bij in de buurt te komen

Huntelaar is trouwens zondag te gast bij Studio Voetbal.
  donderdag 4 december 2008 @ 18:56:12 #260
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63761972
Huntelaar gaf ook aan het jammer te vinden dat hij niet meer voor Ajax kan voetballen. Opzich is het wel logisch dat Madrid dit niet wil. Al iets bekend over wanneer hij afscheid neemt?
#FreeHat
pi_63762005
Ik vind het nog steeds waardeloos dat hij weg is.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:54:14 #262
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_63763501
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds waardeloos dat hij weg is.
Het is jammer maar ik gun het hem ook wel. Ik ben blij dat we bijna drie jaar van hem hebben kunnen genieten.
Wat is hij belangrijk geweest, met name in het eerste seizoen!
Life is what you make it.
pi_63763504
Helemaal eens met je post Bliksemschigt! Denk dat dit het perfecte moment was om hem te verkopen!

Ben benieuwd welke aanvallend ingestelde speler erbij komt, zou Elia niet wat zijn?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_63763551
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar gaf ook aan het jammer te vinden dat hij niet meer voor Ajax kan voetballen. Opzich is het wel logisch dat Madrid dit niet wil. Al iets bekend over wanneer hij afscheid neemt?
Niks logisch, pas een contract op 2 januari, als hij daarvoor kan spelen dan moet dat gewoon vind ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 4 december 2008 @ 20:00:44 #265
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63763688
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Helemaal eens met je post Bliksemschigt! Denk dat dit het perfecte moment was om hem te verkopen!

Ben benieuwd welke aanvallend ingestelde speler erbij komt, zou Elia niet wat zijn?
Pff Elia doet het best aardig maar als hij Ajax een kutclub vindt (wat ie gezegd heeft) dan kan ie wegblijven, geef de eigen jeugd maar een kans. Voortaan ook op mentaliteit checken voordat je mensen een contract aanbiedt.
- Thucydides
  donderdag 4 december 2008 @ 20:01:14 #266
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_63763706
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Niks logisch, pas een contract op 2 januari, als hij daarvoor kan spelen dan moet dat gewoon vind ik.
Bij Real kennen ze de reputatie van onze medische staf ook, dus wel logisch dat ze dat niet aandurven.
Life is what you make it.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:10:12 #267
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63763964
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Is dat al terug te zien?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 4 december 2008 @ 20:11:06 #268
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63763994
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Pff Elia doet het best aardig maar als hij Ajax een kutclub vindt (wat ie gezegd heeft) dan kan ie wegblijven, geef de eigen jeugd maar een kans. Voortaan ook op mentaliteit checken voordat je mensen een contract aanbiedt.

Hij heeft gezegd dat hij Ajax laf vond voetballen tegen Twente, that's all.
En vanuit zijn perspectief had hij nog gelijk ook.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:13:17 #269
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63764070
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ajax heeft hem weggestuurd om zijn mentaliteit een paar jaar terug, zal niet voor niets geweest zijn. Ben geen voorstander van hem in ieder geval. Waarschijnlijk moet ie ook weer 8 miljoen kosten ofzo..
- Thucydides
  donderdag 4 december 2008 @ 20:24:41 #270
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63764459
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ajax heeft hem weggestuurd om zijn mentaliteit een paar jaar terug, zal niet voor niets geweest zijn. Ben geen voorstander van hem in ieder geval. Waarschijnlijk moet ie ook weer 8 miljoen kosten ofzo..
Van der Wiel is ook weggestuurd naar Haarlem en die is nu de held
Jawel, je keek.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:27:41 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63764550
Ga maar massaal aanvallers kopen ja .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63764671
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het heeft me even de nodige tijd gekost om het in te zien, en de nodige frustratie , maar ik kan er nu wel mee leven. Ik denk dat we alle vertrouwen moeten hebben in Cvitanich, en daarachter lopen er met Bodul en Castillon waarschijnlijk ook nog waardige toekomstige vervangers rond.
Ik zie het nu ook wel in en ben niet heel ontevreden of zo. Als je dit vergelijkt met de transfer van Zlatan in 2004 naar Juventus, dan zie je dat Ajax er veel van heeft geleerd. En op dit moment heb ik gewoon het gevoel dat Ajax niet afhankelijk is van Huntelaar (zie de wedstrijden tegen HSV en PSV). Verder vergaat de wereld niet en hebben we nog een uitstekende aanval waar we eigenlijk gewoon kampioen mee moeten worden.

We hebben Cvitanich lopen en hij is ook niet gehaald voor een appel en een ei. Okay, de Argentijnse competitie is niet de allerbeste (al komen er wel goede spelers vandaan), maar wat ik van Cvitanich heb gezien en gelezen, dan denk ik wel dat het goed gaat komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63764889
quote:
Huntelaar: 'Cvitanich kan mij zeker vervangen'

Toen ik dinsdag hoorde dat de clubs er definitief uit waren gekomen, kreeg ik toch een apart gevoel. Ik ben blij dat Ajax ook een mooi bedrag ontvangt vanuit Madrid. 27 miljoen is een heel mooi bedrag. Het is een mooie zak geld", begon een vreugdevolle Huntelaar.

Tegen Sparta Rotterdam raakte The Hunter geblesseerd en waarschijnlijk was dat zijn laatste wedstrijd voor zijn Ajax. "Ik ga voorlopig verder met mijn revalidatie en hoop op een snel en goed herstel. Een goed herstel is op dit moment het belangrijkste. En wie mijn plek kan innemen in de spits? Darío Cvitanich is een heel goede spits die nu een kans zal krijgen. Ik heb alle vertrouwen in de kwaliteiten van Darío. Daarnaast kan ook Luis Suárez goed uit de voeten op die positie."

Huntelaar kon afgelopen zomer naar Manchester City, achteraf is hij bij dit niet te hebben gedaan: "Manchester City was een club die serieus interesse toonde, maar zich op het laatste moment bij Ajax meldde. Ik ben blij dat Ajax en ik toen niet zijn ingegaan op de interesse van die club. Manchester City stond ook niet op mijn lijstje met interessante clubs. Nu ben ik vooral heel blij met Real Madrid", aldus de international van Nederland.

"Ik heb bij Ajax en in Amsterdam een heel mooie tijd gehad. Het was een periode waarin ik ook veel mooie en interessante mensen heb leren kennen. Nee, ik zal mijn jaren hier nooit vergeten." Huntelaar besluit: "De reacties die ik van de mensen bij de club krijg, zijn ook mooi. Iedereen gunt het je. Iedereen vindt het jammer""
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63765059
Echt balen dat hij weg is, maar de Wolvenverkoper, Carnavalsdeen en de Himalaya mogen van mij wegblijven. Haal van dat geld maar een goede verdediger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63765125
Wanneer zijn we nou door vanavond??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63765204
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
Wanneer zijn we nou door vanavond??
Als praag wint..
pi_63765444
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef Reeve het volgende:

[..]

Als praag wint..
Of als Praag niet wint.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63765502
Ik snap er weinig meer van dames
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_63765534
D'r is pas eventueel een probleem volgende week als Praag vanavond wint.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63765540
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef Houniet het volgende:

[..]

Is dat al terug te zien?
NOS: Presentatie Huntelaar
quote:
Klaas-Jan Huntelaar werd vandaag gepresenteerd als speler van Real Madrid. Een reportage van Joep Schreuder.
pi_63765621
0-1 voor Zilina!
pi_63765627
Zilina op voorsprong. Op naar groepswinst.
pi_63765658
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

En hij vond een overstap van ado naar Ajax onbespreekbaar ...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63765682
yes.. Aston achter
pi_63765720
Zilina 0-2.
pi_63765725
0-2 Zilina!
pi_63765736
We worden eerste in de groep haaaaaaa
pi_63765765
pi_63765797
Whehe!
pi_63765843
Mensen die willen kijken:
http://www.atdhe.net/live-tv-1111.html

Zilina heeft trouwens wel een mooie supportersschare
pi_63765857
Als Zilina wint, zijn we dan ook zeker weten door?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_63765867
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef denthemen het volgende:
Als Zilina wint, zijn we dan ook zeker weten door?
Die wedstrijd doet er eigenlijk niet toe wat betreft plaatsing.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:13:23 #293
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63765939
Zilina wint en HSV speelt gelijk, dat zou geweldig zijn

AJAX 3 - 6
Aston Villa 3 - 6
HSV 3 - 4
Zilina 4 - 4
Slavia 3 - 2

pi_63766032
1-2
pi_63766117
Laat Slavia er maar uitgaan, dan kan Aanvoerder weer élke Donderdag dat wij in Amsterdam spelen hier naar toe komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  donderdag 4 december 2008 @ 21:20:08 #296
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63766173
Hamburg op voorsprong...
pi_63766196
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:20 schreef KirkLazarus het volgende:
Hamburg op voorsprong...

Goed toch. Dan zijn we door.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:24:25 #298
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63766299
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:20 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Goed toch. Dan zijn we door.
Bij een gelijkspel daar ook, én dan hebben we (als Zilina stunt tegen Villa) een hele goede kans op de eerste plaats in de poule.

Edit: Mja, zoveel maakt het eigenlijk niet uit of HSV wint, als ze maar geen grote zege boeken. Komt tijdens de laatste speelronde aan op doelsaldo en dan is de opdracht voor Ajax: met meer doelpunten verschil winnen dan de winnaar bij HSV - Aston Villa.
pi_63767118
Die Baye Djiby Fall is trouwens wel een beest zeg, veel Denen zien hem momenteel als de beste speler in de Danish Superliga.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63767199
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
Die Baye Djiby Fall is trouwens wel een beest zeg, veel Denen zien hem momenteel als de beste speler in de Danish Superliga.
Hij is dan ook tot beste voetballer in Denemarken gekozen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')