Die gast is een legende daar.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was gewoon een slechte TVP![]()
Weet iemand of de Danish Superliga via streams te volgen is, ik wil Baye Djiby Fall wel eens zien voetballen
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftZe zal vast andere kwaliteiten hebben
Je was me net voor!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
Rrrroy88, ik zou ook inderdaad in elk nieuw ajax topic deze post neerzetten!
Berg te duur, van Wolfswinkel heeft nog te weinig bewezen over Daye Djiby Fall weet ik vrij weinig behalve dat hij kopsterk schijnt te zijn.quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
Rrrroy88, ik zou ook inderdaad in elk nieuw ajax topic deze post neerzetten!
Darío ook, heeft geen nut om 2 dezelfde aanvallers te halen vind ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Berg te duur, van Wolfswinkel heeft nog te weinig bewezen over Daye Djiby Fall weet ik vrij weinig behalve dat hij kopsterk schijnt te zijn.
Die discusie was al lang bezig en dat zelfs zonder behulp van jouw betoog.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jemaar wil gewoon antwoord op de vraag
Alleen is de ene kopsterk en 1.73 en is de andere bijna 15 cm langer.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Darío ook, heeft geen nut om 2 dezelfde aanvallers te halen vind ik.
Volg je de topics verder wel. Die discussie is al lang gaande.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jemaar wil gewoon antwoord op de vraag
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volg je de topics verder wel. Die discussie is al lang gaande.
Samenvatting:
- Laat die Wolfwinkel maar komen. Toptalent.
- Rotop met Wolfswinkel.
- Opzouten met Berg.
- Berg is even wat minder in vorm, maar hij blijft ze er wel in schieten. Halen!
- Baye Djiby Wie?
- Fall lijkt een beetje op Kanu. Halen.![]()
- Dario.
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Hopen maar dat Dario de druk aankan.
En ook blijf ik ervoor Van Wolfswinkel te halen... als je weet hoe verschrikkelijk goed hij altijd heeft gespresteerd in de jeugd. Enorm groot talent.
Ik weet niet of het al gepost is maar Ajax zal dan toch meer dan 2 miljoen moeten betalen.quote:Ajax moet ver gaan voor Van Wolfswinkel
Ajax hoeft niet te verwachten dat Ricky van Wolfswinkel voor een appel en een ei op te halen is bij Vitesse. De Arnhemmers zijn bereid om mee te werken aan een transfer, maar zullen zich niet soepel opstellen.
Ajax zou twee miljoen euro willen neertellen voor de negentienjarige spits, die in beeld is als één van de opvolgers van Klaas-Jan Huntelaar. "Twee miljoen? Dan kunnen ze beter in Amsterdam blijven", lacht technisch directeur Marc van Hintum het bedrag weg.
"Het mooie is dat wij geen spelers hoeven te verkopen", vervolgt Van Hintum in De Gelderlander. "Die tijd is voorbij. Een half jaar geleden had je een andere situatie gehad. Ik ben er heel blij mee dat we niet gedwongen zijn spelers te verkopen. dat scheelt op technisch vlak een hele hoop voor de toekomst van de club."
Van Hintum wijst ook op de contractverlenging van Van Wolfswinkel, die in mei bijtekende in Arnhem. "We hebben niet voor niets het contract met Ricky verlengd. Hij is een jongen voor de toekomst. Daar is ons beleid op gericht. Hij komt uit de regio (Woudenberg, red.) en speelt al sinds de C-tjes bij Vitesse. Wij willen dolgraag dat hij bij ons blijft", aldus Van Hintum, die ontkent dat er al sprake is geweest van contact met Ajax.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.
quote:
Dat is niet wat ik wil, dat zijn een beetje de meningen hier.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.
Wat zijn de woorden van Uri?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Berg kunnen we denk al afstrepen na de woorden van Uri.
whehe ik kan er de humor wel van inzien.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Nike speelt er snel op in.
Hekel aan Ajax? Lekker wegblijven dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
Een hekel is een groot woord. Hij komt uit een feyenoord familie maar hij vond Ajax ook een fantastische club als die zouden bellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |