Welk nut is er dan van een transferwindow? Eigenlijk is dan 1 dag in het jaar genoeg om alle transfers te voltooien omdat het op deze manier toch een kwestie van bureacratie bijwerken.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je mag altijd onderhandelen. Alleen de transfer zelf kan alleen plaatshebben in een window. In het geval van KJH dus 2 januari.
Ajax had in een deal met Cvitanich en Banfield in april/mei, pas vanaf 1 juli was hij Ajacied.
Dat Ajax niet Suárez voor een dag kan verhuren aan een tegenstander van bijv. AZ.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welk nut is er dan van een transferwindow? Eigenlijk is dan 1 dag in het jaar genoeg om alle transfers te voltooien omdat het op deze manier toch een kwestie van bureacratie bijwerken.
Idd, of alle keepers opkopen van de tegenstander ofzoquote:Op donderdag 4 december 2008 17:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat Ajax niet Suárez voor een dag kan verhuren aan een tegenstander van bijv. AZ.
Zijn broertje lijkt ook sprekend op hem.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo in het Sportjournaal een item over de presentatie van Klaas Jan en de familieleden die gezamenlijk zijn gekomen. Ook droogkloot pa
Het is jammer maar ik gun het hem ook wel. Ik ben blij dat we bijna drie jaar van hem hebben kunnen genieten.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het nog steeds waardeloos dat hij weg is.
Niks logisch, pas een contract op 2 januari, als hij daarvoor kan spelen dan moet dat gewoon vind ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar gaf ook aan het jammer te vinden dat hij niet meer voor Ajax kan voetballen. Opzich is het wel logisch dat Madrid dit niet wil. Al iets bekend over wanneer hij afscheid neemt?
Pff Elia doet het best aardig maar als hij Ajax een kutclub vindt (wat ie gezegd heeft) dan kan ie wegblijven, geef de eigen jeugd maar een kans. Voortaan ook op mentaliteit checken voordat je mensen een contract aanbiedt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Helemaal eens met je post Bliksemschigt! Denk dat dit het perfecte moment was om hem te verkopen!
Ben benieuwd welke aanvallend ingestelde speler erbij komt, zou Elia niet wat zijn?
Bij Real kennen ze de reputatie van onze medische staf ook, dus wel logisch dat ze dat niet aandurven.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niks logisch, pas een contract op 2 januari, als hij daarvoor kan spelen dan moet dat gewoon vind ik.
Is dat al terug te zien?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo in het Sportjournaal een item over de presentatie van Klaas Jan en de familieleden die gezamenlijk zijn gekomen. Ook droogkloot pa
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Pff Elia doet het best aardig maar als hij Ajax een kutclub vindt (wat ie gezegd heeft) dan kan ie wegblijven, geef de eigen jeugd maar een kans. Voortaan ook op mentaliteit checken voordat je mensen een contract aanbiedt.
Ajax heeft hem weggestuurd om zijn mentaliteit een paar jaar terug, zal niet voor niets geweest zijn. Ben geen voorstander van hem in ieder geval. Waarschijnlijk moet ie ook weer 8 miljoen kosten ofzo..quote:Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij Ajax laf vond voetballen tegen Twente, that's all.
En vanuit zijn perspectief had hij nog gelijk ook.
Van der Wiel is ook weggestuurd naar Haarlem en die is nu de heldquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ajax heeft hem weggestuurd om zijn mentaliteit een paar jaar terug, zal niet voor niets geweest zijn. Ben geen voorstander van hem in ieder geval. Waarschijnlijk moet ie ook weer 8 miljoen kosten ofzo..
Ik zie het nu ook wel in en ben niet heel ontevreden of zo. Als je dit vergelijkt met de transfer van Zlatan in 2004 naar Juventus, dan zie je dat Ajax er veel van heeft geleerd. En op dit moment heb ik gewoon het gevoel dat Ajax niet afhankelijk is van Huntelaar (zie de wedstrijden tegen HSV en PSV). Verder vergaat de wereld niet en hebben we nog een uitstekende aanval waar we eigenlijk gewoon kampioen mee moeten worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het heeft me even de nodige tijd gekost om het in te zien, en de nodige frustratie, maar ik kan er nu wel mee leven. Ik denk dat we alle vertrouwen moeten hebben in Cvitanich, en daarachter lopen er met Bodul en Castillon waarschijnlijk ook nog waardige toekomstige vervangers rond.
quote:Huntelaar: 'Cvitanich kan mij zeker vervangen'
Toen ik dinsdag hoorde dat de clubs er definitief uit waren gekomen, kreeg ik toch een apart gevoel. Ik ben blij dat Ajax ook een mooi bedrag ontvangt vanuit Madrid. 27 miljoen is een heel mooi bedrag. Het is een mooie zak geld", begon een vreugdevolle Huntelaar.
Tegen Sparta Rotterdam raakte The Hunter geblesseerd en waarschijnlijk was dat zijn laatste wedstrijd voor zijn Ajax. "Ik ga voorlopig verder met mijn revalidatie en hoop op een snel en goed herstel. Een goed herstel is op dit moment het belangrijkste. En wie mijn plek kan innemen in de spits? Darío Cvitanich is een heel goede spits die nu een kans zal krijgen. Ik heb alle vertrouwen in de kwaliteiten van Darío. Daarnaast kan ook Luis Suárez goed uit de voeten op die positie."
Huntelaar kon afgelopen zomer naar Manchester City, achteraf is hij bij dit niet te hebben gedaan: "Manchester City was een club die serieus interesse toonde, maar zich op het laatste moment bij Ajax meldde. Ik ben blij dat Ajax en ik toen niet zijn ingegaan op de interesse van die club. Manchester City stond ook niet op mijn lijstje met interessante clubs. Nu ben ik vooral heel blij met Real Madrid", aldus de international van Nederland.
"Ik heb bij Ajax en in Amsterdam een heel mooie tijd gehad. Het was een periode waarin ik ook veel mooie en interessante mensen heb leren kennen. Nee, ik zal mijn jaren hier nooit vergeten." Huntelaar besluit: "De reacties die ik van de mensen bij de club krijg, zijn ook mooi. Iedereen gunt het je. Iedereen vindt het jammer""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |