abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63758645
Beetje jammer dat Ajax Huntelaar zelf aangeboden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63758672
Huntelaar gaat tijdens de transferwindow ook pas naar Madrid.

De contracten kun je al veel eerder sluiten.
pi_63758678
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef RayMania het volgende:
Is volgens mij allemaal part of the deal. Ze benadrukken het iets te veel.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63758689
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:10 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb de vraag al eerder voorbij zien komen, maar nog geen duidelijk antwoord gezien. Hoe is het mogelijk dat Real voor de transferperiode al actief is. Staat de FIFA dit toe?
Je mag altijd onderhandelen. Alleen de transfer zelf kan alleen plaatshebben in een window. In het geval van KJH dus 2 januari.

Ajax had in een deal met Cvitanich en Banfield in april/mei, pas vanaf 1 juli was hij Ajacied.
pi_63758717
quote:
Dat is toch juist slim?
pi_63758778
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Je mag altijd onderhandelen. Alleen de transfer zelf kan alleen plaatshebben in een window. In het geval van KJH dus 2 januari.

Ajax had in een deal met Cvitanich en Banfield in april/mei, pas vanaf 1 juli was hij Ajacied.
Dat dus. Huntelaar zou ook geen wedstrijd kunnen spelen voor Madrid voor 2 januari.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63758802
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:54 schreef Cyberia18 het volgende:

Zijn omhaal tegen Roda blijft natuurliijk ook onvergetelijk maar zijn twee doelpunten in de finale van de beker tegen PSV zijn voor mij net iets specialer. Zeker zijn 2e doelpunt in die wedstrijd. De ontlading van de Ajax supporters doet het 'm. Enorme kippenvel
Die goals tegen PSV zijn het moment dat ik weer echt verliefd werd op Ajax. Was na Inter-thuis mijn tweede wedstrijd na enkele jaren geen wedstrijd te hebben bezocht. Sindsdien ben ik er altijd bij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 4 december 2008 @ 16:57:19 #233
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63759373
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dus als Ajax tegen bijvoorbeeld Twente moet spelen dan kunnen ze vlak voor de wedstrijd Wielaert,douglas,elia en iedereen benaderen en in de media dingen roepen? In Engeland staan hier boetes op dacht ik.
#FreeHat
pi_63759398
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die goals tegen PSV zijn het moment dat ik weer echt verliefd werd op Ajax. Was na Inter-thuis mijn tweede wedstrijd na enkele jaren geen wedstrijd te hebben bezocht. Sindsdien ben ik er altijd bij.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."

Top dat je er weer bij bent Kevin!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 4 december 2008 @ 17:01:58 #235
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63759467
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:57 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Dus als Ajax tegen bijvoorbeeld Twente moet spelen dan kunnen ze vlak voor de wedstrijd Wielaert,douglas,elia en iedereen benaderen en in de media dingen roepen? In Engeland staan hier boetes op dacht ik.
Tuurlijk kan dat wel, maar na dat een paar keer gedaan te hebben verliest dat z'n effect ook wel denk ik Als het echt overdreven gedaan wordt zal het wel onder 'competitievervalsing' vallen ofzo.

Als club/speler kan je altijd onderhandelen over contracten, zo kan een contract ook verlengd worden midden in het seizoen bijv. Tot 1 jan is Klaas-Jan gewoon van Ajax en daarna is ie van Real omdat het contract dan afgekocht is (wat dus al eerder afgesproken kan worden).
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 4 december 2008 @ 17:03:09 #236
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63759493
quote:
Wat ik heb gelezen is dat Blind had gevraagd toen hij daar was voor andere zaken naar de eventuele belangstelling van Madrid. En door de blessure van Van Nistelrooy is die belangstelling ineens weer veel groter geworden.
#FreeHat
pi_63759518
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:58 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Top dat je er weer bij bent Kevin!
Van gloryhunten kan ik niet bepaald beticht worden, nee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63759676
Dario Dario, maak ons kampioen, maak ons kampioen!
AJAX AMSTERDAM!
pi_63759687
Te gek voor woorden dat Ajax Huntelaar zelf heeft aangeboden. Tyfuslijers!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:14:13 #240
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63759725
Zag dit net ergens staan:
quote:
'Real betaalt solidariteitsuitkeringen aan voormalige clubs Huntelaar' (4) | TransfersAjax hoeft geen solidariteitsuitkeringen af te staan aan oude clubs van Huntelaar. De Amsterdammers hebben bij de overgang van de 25-jarige spits bedongen geen deel van het miljoenenbedrag te hoeven overmaken aan respectievelijk PSV, De Graafschap, AGOVV, en Heerenveen. Deze zogenaamde solidariteitsuitkeringen zouden volgens het Algemeen Dagblad worden betaald door de Koninklijke.

De uiteindelijke overeenkomst is volgens de krant dan ook zeer gunstig: 'Er zou geen tussenpersoon de kans krijgen om zich in de deal te mengen. Wat Real bood, zou voor honderd procent naar Ajax gaan, zonder ook maar een eurocent commissie aan derden. Daarom gaat de club nu twintig miljoen euro in één keer vangen en 8,5 miljoen in termijnen als gevolg van eenvoudig te behalen bonussen. Het trio kreeg Real zelfs zo ver om de zogenaamde 'solidariteitsuitkeringen' aan clubs als AGOVV voor zijn rekening te nemen. Optimaal rendement dus. Zoiets heet, op financieel gebied, je slag slaan.'

Percentage bij doorverkoop, 7 (hier staat 8,5) miljoen aan bonussen, 20 miljoen voor anderhalf jaar contract en dan dit nog. Commercieel gezien erg goed geregeld
- Thucydides
  donderdag 4 december 2008 @ 17:14:57 #241
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63759741
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Te gek voor woorden dat Ajax Huntelaar zelf heeft aangeboden. Tyfuslijers!
Real zat al anderhalf jaar achter Huntelaar aan. Het zal dan ook iets genuanceerder liggen gok ik..
- Thucydides
pi_63759787
Nu is Lindgren de rest van het jaar aanvoerder ! Dus dan hadden ze Gabri net zo goed ook meteen ergens aan kunnen bieden.
pi_63759865
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef TIM-846 het volgende:
Nu is Lindgren de rest van het jaar aanvoerder ! Dus dan hadden ze Gabri net zo goed ook meteen ergens aan kunnen bieden.
Hoezo, na de winterstop is Stekelburg aanvoerder.. Dus beetje onzin om Gabri maar gelijk te verkopen omdat Lindgren derest van het jaar waarschijnlijk in de basis start.
AJAX AMSTERDAM!
pi_63759896
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Hoezo, na de wintersport is Stekelburg aanvoerder.. Dus beetje onzin om Gabri maar gelijk te verkopen omdat Lindgren derest van het jaar waarschijnlijk in de basis start.
Helemaal vergeten dat we die nog hadden Zal het maar als compliment voor Kenneth opvatten.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:33:31 #245
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63760127
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:14 schreef finsdefis het volgende:
[..]

Percentage bij doorverkoop, 7 (hier staat 8,5) miljoen aan bonussen, 20 miljoen voor anderhalf jaar contract en dan dit nog. Commercieel gezien erg goed geregeld
Het zit inderdaad erg goed in elkaar. Dit konden we gewoon niet laten gaan.

Ik ben er eerlijk gezegd niet zo rouwig om, omdat ik er vertrouwen in heb dat we het verlies van Huntelaar wel kunnen opvangen.

In ieder geval beter dan bij Sneijder, voor wiens vertrek we eigenlijk nog steeds geen passende oplossing hebben gevonden. Of het moet Aissati zijn, maar die heeft nog een lange weg te gaan.
pi_63760195
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:14 schreef finsdefis het volgende:
[..]

Beter
  donderdag 4 december 2008 @ 17:36:30 #247
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63760209
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
GELUKKIG.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63760409
Doen er vanavond nog wat 1e elftal spelers mee met Jong AJax?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63760479
Jong Ajax is afgelast omdat het veld in Gendt (dat ligt precies tussen Nijmegen en Arnhem) is afgekeurd en de wedstrijd is uitgesteld naar 11 december.
pi_63760504
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:43 schreef Silaz het volgende:
Doen er vanavond nog wat 1e elftal spelers mee met Jong AJax?
quote:
Jong Vitesse - Jong Ajax afgelast

Amsterdam, 04 dec 2008
Het duel in de Beloftencompetitie tussen Jong Vitesse en Jong Ajax is afgelast. Het veld in Gendt is onbespeelbaar. De wedstrijd wordt nu ingehaald op donderdag 11 december. De aftrap wordt verricht om 18.30 uur.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')