Eyes of Chaosquote:Op donderdag 4 december 2008 14:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
you lost me there
Freaky stuff is toch ook allemaal van te voren bekend? of mag je die ook zelf bedenken?
ja ik ook. Al die namen zeggen mij niets. Ik ben nog uit de tijd van PONGquote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
Ik raak de weg kwijt met al die spelletjes posts
Mij lijkt het dan geweldig als je me Multiple Personality zou gevenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
Eyes of Chaos
Als je dat gebruikt dan gebruik je dat als je kijkt naar vallende blaadjes midden in de herfst en kun je, als je succes hebt, een verborgen patroon of boodschap achter de vallende blaadjes ontdekken.
Je kan het ook gebruiken om iemands ware aard te zien.
Alle Vampieren hebben een aantal gaven die ze kunnen gebruiken, mijn vampier heeft iets genaamd Dementation (mijn vampiersoort staat bekend als geschift) met Dementation kan ik:
- Passion (een emotie versterken)
- Haunting (Ik kan iemand het idee geven dat er iets is dat alleen die persoon kan waarnemen, maar ik kan niet bepalen wat het is, of welk zintuig)
- Eyes of Chaos (hierboven beschreven)
- Voice of Madness (Als ik mijn mond opentrek en iets zegt, dan kan iemand volledig gek worden gemaakt)
- Total Insanity (Ik kan iemand vijf psychische stoornissen geven zoals paranoia, multiple personality, geheugenverlies, OCD, etc. etc. )
Dat heb ik ook wel eens met 336 britneyposts of daniel bddingfields. Lees er maar overheenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
Ik raak de weg kwijt met al die spelletjes posts
Ja, Dementation kan best leuk zijnquote:
Gewoon de mist laten verdampen met een vlammenwerperquote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Cairon het volgende:
en dit is wat Ang3l kan:
- Eyes of the Beast: See normally in complete darkness
- Feral Claws: Turn one's hands into dangerous claws
- Earth Meld: Melt into the earth to hide and rest
- Shape of the Beast: Transform into a specific animal
- Mist Form: Transform into a cloud of mist
Kei-lame dus
Gangrels ZIJN lame. Tenminste, in de Masquerade-versie. De Requiem-versie is gewoonweg freakishly eng!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Cairon het volgende:
en dit is wat Ang3l kan:
- Eyes of the Beast: See normally in complete darkness
- Feral Claws: Turn one's hands into dangerous claws
- Earth Meld: Melt into the earth to hide and rest
- Shape of the Beast: Transform into a specific animal
- Mist Form: Transform into a cloud of mist
Kei-lame dus
Het oude boek is heel moeilijk nog aan te komen. Een tijd terug heeft het ebdrijf alle RPG's stopgezet, omgegooid, versimpeld en zijn er nieuwe versies uitgebracht.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:28 schreef Burner82 het volgende:
Toch maar eens dat boek ergens op de kop tikken dan :p
Ik kan me nog herrineren dat een bepaalde Gangrel een bepaalde vette dominate-zieke strontvlieg tot op het randje van de dood bracht met wat... 1 klap?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Gangrels ZIJN lame. Tenminste, in de Masquerade-versie. De Requiem-versie is gewoonweg freakishly eng!
Zeg, over de 12e. Gelezen?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef Gellarboy het volgende:
HAHAHAHA! Fantastisch dit.
Lukt mij ook als ik zo goed dobbel en de ander zo slechtquote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik kan me nog herrineren dat een bepaalde Gangrel een bepaalde vette dominate-zieke strontvlieg tot op het randje van de dood bracht met wat... 1 klap?
Ow jaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het oude boek is heel moeilijk nog aan te komen. Een tijd terug heeft het ebdrijf alle RPG's stopgezet, omgegooid, versimpeld en zijn er nieuwe versies uitgebracht.
Oude spel: Vampire: The Masquerade
[ afbeelding ]
Nieuwe spel: Vampire: The Requiem
[ afbeelding ]
Wij spelen 't oude. Maar we hebben een paar boeken en iedereen heeft het boek als PDF op de PC.
Ja! Sorry.quote:
Whehe, ja echt he? Lily & Sam hebben er 2 en er komt een derde aan. Ik heb er 1 en er komt hopelijk een 2e aan.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Cairon het volgende:
Volgens mij heeft onze groep 30% van alle boeken in brabant in handen... voor een boek dat moeilijk op de kop te tikken is valt het op dat we er 4 of 5 hebben...
Mja, best welquote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja! Sorry.
Kwam binnen op mijn iPhone en reageren ging lastig.
Maar helder. Jammer!.
Raakt ze zijn borstkas aan? Doet ie d'r jurk al uit?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb dé Mr. Brightside remix opstaan..
dat is dan een bestandje van 10.7 GB ofzo (alle boeken in totaal)quote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Burner82 het volgende:
Ow jaik zat nog te denken aan de goede oude tijd met echte boeken, maar laptopje, pdf, zoekfunctie, is een stuk makkelijker
Heb je een linkje of een torrentje voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |