Piet Bambergen is overleden.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
poef! verveling slaat toe! wat is de laatste roddel?
Doe gewoon zoals ik ook doe: Doe maar watquote:Op donderdag 4 december 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat maar met dat D&D. Niks voor mij.
Het enige waar ik nu nog af en toe moeite mee heb is met gevechten. Attack, damage, soak en zo. Hoe dat precies gaat met gooien.
Deze ommekeer?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef hierissieweer het volgende:
Heerlijk he, deze ommekeer!
you lost me therequote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef Cairon het volgende:
Mjah, de enige dingen waar ik het leuk vind om op te dobbelen zijn de freaky dingen. Eyes of Chaos enzo... maar dan voornamelijk omdat ik wil weten wat voor freaky stuff ik ontdekken kan.
Ik gok meer op plaatjes die er gaan komenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deze ommekeer?.
Alsof er God-weet-wat aan de hand is..
Het zijn maar letters op een scherm, mein schatz.
Jij met je EoC! Eyes of Choas is the new Dominate!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef Cairon het volgende:
Mjah, de enige dingen waar ik het leuk vind om op te dobbelen zijn de freaky dingen. Eyes of Chaos enzo... maar dan voornamelijk omdat ik wil weten wat voor freaky stuff ik ontdekken kan.
D&D is allemaal zo omslachtig en ingewikkeld. Je moet echt gaan rekenen en meten en weet ik veel wat allemaal nog meer als je dingen doet. En alles lijkt zo freakishy cliché.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat maar met dat D&D. Niks voor mij.
Het enige waar ik nu nog af en toe moeite mee heb is met gevechten. Attack, damage, soak en zo. Hoe dat precies gaat met gooien.
Daniel Bedingfield zeg ik je!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
is er geen Britney nieuws? al die bullshit over spelletjes which nobody gives a fuck about.
Ik hoor nog liever een live verslag van een potje monopoly dan britneyquote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
is er geen Britney nieuws? al die bullshit over spelletjes which nobody gives a fuck about.
Like anybody gives a fuck about britney anymorequote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moet me er toch mer weer eens in gaan verdiepen....quote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
D&D is allemaal zo omslachtig en ingewikkeld. Je moet echt gaan rekenen en meten en weet ik veel wat allemaal nog meer als je dingen doet. En alles lijkt zo freakishy cliché.
Er zit ook cliché in Vampire... maar nog niet half zo erg als de cliché's bij dungeons and dragons.
D&D duurt me echt fokking 100 jaar om onder de knie te krijgen, als je je papier in moet vullen moet je 10 dobbelstenen gooien en dan het gemiddelde nemen van zus en zo, en die dan keer twee om dan al die punten te verdelen over ongeveer veertig zaken, waar je als het goed is al een aantal van hebt, maar waarvan de hoeveelheid punten afhangt van het gemiddelde van twee andere dingen.
en als je een level omhoog gaat dan begint het hele verhaal weer opnieuw met dobbelen en rekenen.
Vampire is gewoon "bolletje 5 kost 15 punten en dit is wat je ermee kan doen, heb je 15 punten om uit te geven?"
Nee, ik heb er nog maar 7quote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef Cairon het volgende:
Vampire is gewoon "bolletje 5 kost 15 punten en dit is wat je ermee kan doen, heb je 15 punten om uit te geven?"
leeft ie nog?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daniel Bedingfield zeg ik je!
cd's als in meervoud? Hij heeft toch maar 1 nummer gemaakt o.i.d. ?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet helaas werken, maar gelukkig heb ik Daniel's CDs in de auto!
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
Hoi Mike, zullen we het over anonieme sex hebben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |