quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Sugarwat een cadeau! En wat goed, zo snel nog zoiets moois maken.
De kalender is gelukkig klaar. Vast niet zo mooi. Maar vooruit. Jolie heeft geluk dat ik ziek ben. Ze krijgt een My little pony op scooter. Op internet gekocht en dat had ze anders nooohoooit gekregen.
Dat kan ook niet natuurlijk, jij was/bent aan het zagen. Hopelijk is het nu klaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry. Ik had niet gezien dat ik het topic sloot.
Jij hebt geen kritisch oogquote:
oooooh, die hebben wij stiekemquote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk ding, LB.
Ik wil eigenlijk stiekem wel de Little People kerststal...
die heb ik (al jarenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Meaghan het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Playmobil ook een kerststal + drie koningen heeft. Meteen maar besteld en hij is erg leuk kan ik melden.
ik vind het een vreselijke naam. maar de mijne vind ik ook kansloos.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:46 schreef Vicky het volgende:
Lady, ik denk dt je het uitspreekt als Gieslènuh
Mijn achternichtje heet ook zo.
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk ding, LB.
Ik wil eigenlijk stiekem wel de Little People kerststal...
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Lois het volgende:
Ik zag de LP kerststal nog bij de Intertoys staan deze week Rocka.
Wij hebben die kerststal ook en die staat hier gewoon al het hele jaar op de vensterbankEva kan er geen afstand van doen, die vind baby jezus zo lief.
heel vroeger zat er bij mij op school iemand met dezelfde naam en dat werd dan uitgesproken als Kilène (met het streepje de andere kant op dan) dat hoorde ik wel steeds op de intercom maar ik heb er heel lang over gedaan om door te hebben dat dat dezelfde naam was als de ghislaine die steeds op de straflijst op het bord stond.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Lady: Ik denk Giesleen. De G als een "zachte K".
Die heeft Noah vorig jaar voor Sinterklaas gekregen en hij is erg leuk idd! Dit weekend maar weer eens tevoorschijn halenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Meaghan het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Playmobil ook een kerststal + drie koningen heeft. Meteen maar besteld en hij is erg leuk kan ik melden.
Ah okee, dan snap ik hetquote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef dutchie het volgende:
Hij krijgt met kerst net als zijn broertje van ons 2 kado's. Dus Cas zou er 2 krijgen en hij dan maar 1. Kind kan inmiddels tellen en ik ben zo'n stomme moeder die vindt dat ze het eerlijk moet verdelen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Lois het volgende:
Ik zag de LP kerststal nog bij de Intertoys staan deze week Rocka.
Wij hebben die kerststal ook en die staat hier gewoon al het hele jaar op de vensterbankEva kan er geen afstand van doen, die vind baby jezus zo lief.
Op sommige dagen kan hij het nergens anders meer over hebben, dan dreunt hij het ene na het andere droge feit op..dan kan ik er wel eens gek van wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:17 schreef dutchie het volgende:
Maneki, heb jij dat dan niet; dat je geen dino meer kan zien?
Hij heeft al 2 dino-boeken (eentje met geluid brrr...) en een klein museum aan losse dino's. Heeft nu zijn hoop gevestigd op zo'n terreinwagen met aanhanger/kooi met dino erin. Maar die vind ik én te groot én te duur.
Zag nog wel dit boek, is misschien ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Bix, die is leuk!!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
dutchie, bij de HEMA hebben ze een 'dinokijker'.
Gewoon neerzetten: onderin onbreekbare ballen en hem duidelijk maken dat hij eraf moet blijven, anders kan je de komende 25 jaar geen boom neerzetten.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
LB, wat onwijs leuk zeg!![]()
En het schortje van PM en het beddegoed van SugarMama zijn ook al zo leuk!
Ik kan niet wachten tot ik volgende week de little people kerststal naar beneden kan gaan halen!
Ik vrees dat Sasha ze de hele kamer door gaat smijten dus dat ik de helft wrsch gewoon steeds kwijt ben, maar hij is wel heeeeeeeel erg leuk.
Ik twijfel nog over een boom. Wil het liever niet doen, want Sasha gaat hem vast slopen.
Maar ja... het is wel leuk natuurlijk. Dus mss dat we een kleinere doen, en die dan aan het plafond hangen ofzo.
*denkt*
dat is dat irritante autistische trekje van hem. school en thuis worden strikt gescheiden gehouden en vragen daarover worden gewoon genegeerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef bixister het volgende:
lady-wrb & luca, leuke surprise! ik denk trouwens ook dat 't op z'n frans wordt uitgesproken. kent luca deze juf nog niet zo goed trouwens, dat hij niet weet hoe haar naam klinkt?
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Op sommige dagen kan hij het nergens anders meer over hebben, dan dreunt hij het ene na het andere droge feit op..dan kan ik er wel eens gek van worden
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef dutchie het volgende:
LB, tafeltje lost een gedeelte van je problemen op.
Je bent irritant en je ava is stom. Dus nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Toffe cadeaus wel.!
en ik vraag het stiekem nog een keer
Hallo ouders.
Ik zou heul erg graag een Sinterklaas boek voor mijn broertje en zusje willen winnen (5 en 7 jaar). En zou eigenlijk wel wat stemmen erbij willen!
Dus zouden jullie aub mij op 1 willen zetten?![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Bedankt!
nee ik ben thuis gebleven, me zelf ook weer ziek gemeld, werken ging toch niet gisteren zoals je zagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef Lois het volgende:
Hoe is het met Liam eigenlijk Belana? Ben je aan het werk?
en het gaat steeds harder sneeuwen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky, ik lees jouw post, denk 'hee, Vicky woont niet zo ver bij mij vandaan volgens mij, even kijken' ik trekhet gordijn open en jawel! Sneeuw.
tjek de buieradar Belaan! Het komt er aanquote:Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef Belana het volgende:
hier nog geen sneeuw, maar dat zal dan straks wel komen als het nu in Amsterdam sneeuwt
ja daar zie ik 1 enorme wolk, al een tijdje, dat zegt zo weinigquote:Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
tjek de buieradar Belaan! Het komt er aan
Lief dat je het vraagt!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Mibos2 het volgende:
Owlet ben jij nog wel lekker aan het genieten van je kraamtijd. Lijkt of je echt overloopt van energie en wist je trouwens dat BE en ik ieder de helft van Gouda hebben doorlopen om te kijken waar er een slingertje hing met daarop hoera een dochter/zusje/uiltje geboren omdat we een paar daagjes niet hadden gehoord. Schoenen afgesleten maar je lag gewoon in het GHZ. Daar hebben we niet gezocht.
Ik wist ook niet dat we zoveel hadden. Beetje te enthousiast gesprokkeld denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:02 schreef Mibos2 het volgende:
Ingrid wat hebben jullie voor haar verjaardag? Anders kan je altijd nog iets overhevelen naar haar verjaardag onder het mom van Sint heeft nog iets voor je verjaardag ook gebracht omdat je vlak na Sinterklaas jarig bent.
En persoonlijk vind ik 10 cadeautjes veel maar dat ben ik. Wij zijn meer van de kleine cadeautjes, een leesboekje en een paar doosjes rozijntjes (kaith lust geen snoep/zoetigheid behalve rozijntjes) en dat toetje straalde helemaal. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk...
Zei ik LB?quote:
Je zou alle spulletjes die met het keukentje te maken hebben voor haar verjaardag kunnen bewaren. En dan geef je de andere dingen voor Sinterklaas. Is dat wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wist ook niet dat we zoveel hadden. Beetje te enthousiast gesprokkeld denk ik.
Ook een aantal dingen tijdje geleden bij speelgoedbeurs, zoals plastic fruit en groente.
ff denken. Boekje Dora, little people poppetjes, boekje met stickers, stempelstiften, winnie the pooh krijtjes + papier. En volgens mij nog wel iets, weet ik niet meer.
Ze krijgt van ons een keukentje op haar verjaardag.
Goed zo, techneutquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
luca is helemaal door het dolle met de wii
ik heb hem zelfs al aan de gang gekregen (en dat voor een a-technisch iemand als ik)
en ik heb vol verbazing naar het tennis en bowlen zitten kijken.
ik ben overigens wel heel benieuwd naar mariokart.
Voor 4 personenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef bixister het volgende:
nou, kom maar op met dat recept, vicky!
Nee hoor Oxy dat heeft daar helemaal niets mee te maken. Karin heeft er nog een kindje bij gekregen, Ruud, en die is nogal aanwezig. Karin heeft het gewoon druk dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef Oxymoron het volgende:
Lois ; schrijft Karin hier niet meer, nadat de foto van Bram in de krant heeft gestaan?
Of heeft, dat een andere reden?
En als je dan toch aan het stemmen bent, vergeet de gedichten niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Ynske het volgende:
jullie zoeken wel erg aandacht hier
tis al de 3e oproep
Ik heb op jou én op flepke gestemdquote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Ynske het volgende:
tis al de 3e oproep
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb op jou én op flepke gestemd
Die is zo ontzettend fout.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:05 schreef Poppejans het volgende:
Haha Lois, die Iris![]()
*Gaat dvds opzetten van Flikken Maastricht seizoen 2 die ik mezelf net kado gedaan heb, Victor Reinier![]()
![]()
![]()
Oh sorry!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Ynske het volgende:
tis al de 3e oproep
Ja dat ga ik doen! Mijn ouders hebben 3 cadeau's hoorde ik net. Grote stickerdoos, memory en een popje ofzo. Ze hebben de cadeautjes nu mee. Als ze morgen komen staat er ineens een zak voor de deur met allemaal cadeautjes.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zou alle spulletjes die met het keukentje te maken hebben voor haar verjaardag kunnen bewaren. En dan geef je de andere dingen voor Sinterklaas. Is dat wat?
En ik dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry!
Ik doe niet eens mee!Maar ik vond het zo sneu voor Flepke
Heb het ook al in F&F en LIF gespamd, waar bemóei ik me eigenlijk mee!![]()
![]()
Ja echt wel. 5 dec pakjesavond en 6 dec jarig. Lekkere timing he.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Prima toch, Ingrid't Blijft lastig, Sint en verjaardag zo dicht op elkaar...
Wie? Victor of Flikken Maastricht?quote:
Laat maar, deze lurker heeft even terug gelezen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Nouja, het gaat mij eigenlijk vooral om mn mobiliteit. We zijn best wel verwend qua midden in de stad wonen nu, en verhuizen naar maneki's keetje is best een stap, ik zou het zo fijn vinden om een autootje te hebben daar. Zodat ik weg kan als ik weg wil zeg maar. en niet eerst een half uur op de bus hoef te wachten
ik heb een citroen saxo van 885kg benzine en betaal 65 euro belasting per 3 maandenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:31 schreef huuphuup het volgende:
meneer is vast besloten...
als ik nog es ga proberen voel ik me zo'n zeur![]()
maar het is echt geen geld idd. Mn papa werkt bij de pliesie (jaja haha) en deze auto is van een collegaatje van hem die hij kent, dus ik kan er ook min of meer wel van op aan dat er ook echt niets mis mee is. Volgens mn pa kan de belasting zoiets van max. 100 per 3 maanden zijn ofzo? Ik heb nog nooit een auto gehad dus ik heb 0 ervaring met dat soort dingen. Wel al tig jaar mn rijbewijs![]()
Het is een citroën CX (er zaten hier toch citroën fans?)
bah het gaat nu zo ver dat ik overweeg om hem zelf te kopen haha, en dan mag hij er lekker niet in rijden*flauw*
Haaaaaaaaiquote:
Oh ja heel graagquote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef Poppejans het volgende:
Ynske, mocht je mijn latere edit niet gezien hebben: Ik heb v die nijntjes 1 nijntje met ander nijntje onder paraplu+ de ijsbeer, wil je die hebben??
Anders gooi ik ze ws weg
*verder kwijlen gaat op Victor Reinier
Heel mooi, alleen jammer dat het over het algemeen pas achteraf komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi, die zelfreflectie
Hier gaat het wel.
Volgens mij heb je Libië, Libanon en Liberia en zijn dat allemaal aparte landenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:56 schreef Ynske het volgende:
Net in een reclame Liberia
is t niet Liberië?
ook dat is begrijpelijk, je leeft dan toch wel samen enzoquote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Volgens mij heb je Libië, Libanon en Liberia en zijn dat allemaal aparte landenIs Liberia niet een sub-sahara land? In de buurt van Nigeria ofzo?
Ik ga die auto toch maar niet doen denk ik![]()
Ik heb gecheckt en ik denk dat ik het op zich prima kan betalen, maar lief wil echt niet en ik heb er geen herrie voor over. Want uiteindelijk als puntje bij paaltje komt en er staat een auto dan ga k natuurlijk niet écht zeggen dat hij die niet mag gebruiken ofzo, en dan zal er toch gebruik van gemaakt worden, met andere woorden dan wordt ie toch ook van hem en ik wil hem niet iets door zn strot duwen wat ie niet wil hebben. maar ik baal stiekem wel een beetje nu...
oh, en ik wil chocola
Wat voor kortingsbon is dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef Belana het volgende:
ow by the way, kunnen jullie die kortingsbonnen voor pampers misschien niet goed gebruiken ingrid? gezien de financien?
mjummie zoethouttheequote:Op donderdag 4 december 2008 20:28 schreef huuphuup het volgende:
* huuphuup Schuift de theedoos met heul veul smaakjes naar Ynske toe
doe maar vast uitzoeken, water kookt bijna
k ben al blij als ik er 5 weetquote:Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef huuphuup het volgende:
Leuk spelletje trouwens voor als je even 10 minuutjes niets te doen hebt.
Hoeveel presidenten weet jij te noemen?
Niet spieken hè!
Ik had er met heul hard denken en veel pijn en moeite 30![]()
nu ga ik me in een hoekje schamen om sommige die ik niet wist...
de avondthee van de zonnatura is ook erg lekker, ook visvoerquote:Op donderdag 4 december 2008 20:50 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb van die lekkere oplosthee. Het lijkt net visvoer.
Ik heb er 10.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef huuphuup het volgende:
Leuk spelletje trouwens voor als je even 10 minuutjes niets te doen hebt.
Hoeveel presidenten weet jij te noemen?
Niet spieken hè!
Ik had er met heul hard denken en veel pijn en moeite 30![]()
nu ga ik me in een hoekje schamen om sommige die ik niet wist...
Die dusquote:Op donderdag 4 december 2008 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
de avondthee van de zonnatura is ook erg lekker, ook visvoer
ja dat kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 21:13 schreef chacama het volgende:
hihi, ja presidenten.... echt oh, jaaaaa
Enne Ynske.... die Nijntje met de schaal.... moet dat geen sjaal zijn...
Net even op en neer naar Stad Zierikzee geweest. En na drie rondjes parkeerterrein mocht ik parkeren en kreeg zelfs het bonnetje van mijn voorgangers. Dat vind ik wel zo. Ik doe het zelf altijd, maar dit is de eerste keer dat ik ook een bonnetje gekregen heb. En ik heb nu echt, echt, echt alles. Bij de Hema nog even hele dunne handschoenen gescoord voor onder mijn werkhandschoenen... ik hoop zo dat dit gaat werken en dat ik geen ijsspegels meer heb straks.
Thee, ja lekker en wat lekkers erbij???? Warme banketstaaf???
Dat vind ik zo'n gedoe. Gewoon rechtstreeks vanuit de zak opetenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog een zakje staan? Die in de magnetron gooien?
neequote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef chacama het volgende:
Nou, speculaas dan... of uhm taaitaai, van die zoete hartjes (waar je nauwelijks nog op kunt lezen wat er zou moeten staan..)
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gedoe. Gewoon rechtstreeks vanuit de zak opeten
ritualsthee zit al heel lang in die driehoekjeszakjesquote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het ging om het driehoekszakje...
En snacken? Ik neem gewoon niks meer.
Ja en dat komt nou juist omdat de thee zo fijn vrij kan bewegen in die zakjesquote:Op donderdag 4 december 2008 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind wel dat de thee minder lang hoeft te trekken daardoor
dan moet je echt die van de rituals eens drinkenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh datte...
Ja ik ben zo'n neuroot die heel hard het zakje op en neer wappert in de thee... En ik drink mn thee altijd licht dus k hoef nooit zo lang te wachten.
Maar ik vind Lipton thee wel veel lekkerder dan Pickwick thee. Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen en dat al die lof een beetje overdreven was, maar toen ik een keer Lipton bosvruchten geproefd had, dan proef je ineens echt bosvruchten. Bij pickwick uhm, ruik je ze meer dan dat je ze proeft ofzo.
Echt, iedereen aan de lipton!of nog duurdere thee bij van die speciaalzaken
![]()
ha ja die kan ik me ook herinneren. en zag gister bij de Jamin de zilveren koekjesdozen van oma staanquote:Op donderdag 4 december 2008 21:43 schreef chacama het volgende:
lekker hoor die suikerpinda's
ohhh ja Ynske, die snoepjes... jummie. En die koekjes. Jaa die ken ik ook nog wel. Maar zou niet weten waar ze die hebben...die snoepjes trouwens ook niet. Oh, en weet je nog die snoepjes van Oma Reni. Die duitse met dat witte suikerlaagje er omheen in die goudkleurige trommeltjes... Ohhh nostalgie.
errug lang geledenquote:Moet zo denken aan hoe we vroeger Sinterklaas vierde. Sjeen, jij, mijn zus en ik en dan onze ouders en opa en oma... bij jullie thuis. Ik zie de doos met cadeautjes nog staan zo voor de kast....
sorry guys...even een emo-momentje...
ja die jaquote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef huuphuup het volgende:
Die likkoekjes verkopen ze nog gewoon hoor.
Ik heb ze in ieder geval bij AH gezien en bij de Digros/Bas/Dirk weet ik hoe die bij jullie heet![]()
Echte oldskool met van die felle pasteltinten.
van losse thee heb ik alleen de zoethout van de Tuinenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb altijd losse earl grey van Simon Levelt.
die ijsbonbons bedoel je?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
waar smaakten die ook alweer naar? ik weet het niet meer
Ik had deze opmerking eigenlijk van Bix verwachtquote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Door een maand lang alleen maar worteltjes te eten Snoopy?
Nee zeggen maakt het vaak alleen maar erger bij mijquote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef snoopy het volgende:
mmm, had ik 'nee' moeten zeggen toen je het over sinterklaascupcakes had?
Haha, ik ben alleen maar op zoek naar DE methode.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking eigenlijk van Bix verwacht![]()
Ik doe het weight watchers punten tellen. En in de weekenden mag ik wel een wijntje.
Dat werkt best aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |