quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Sugarwat een cadeau! En wat goed, zo snel nog zoiets moois maken.
De kalender is gelukkig klaar. Vast niet zo mooi. Maar vooruit. Jolie heeft geluk dat ik ziek ben. Ze krijgt een My little pony op scooter. Op internet gekocht en dat had ze anders nooohoooit gekregen.
Dat kan ook niet natuurlijk, jij was/bent aan het zagen. Hopelijk is het nu klaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry. Ik had niet gezien dat ik het topic sloot.
Jij hebt geen kritisch oogquote:
oooooh, die hebben wij stiekemquote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk ding, LB.
Ik wil eigenlijk stiekem wel de Little People kerststal...
die heb ik (al jarenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Meaghan het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Playmobil ook een kerststal + drie koningen heeft. Meteen maar besteld en hij is erg leuk kan ik melden.
ik vind het een vreselijke naam. maar de mijne vind ik ook kansloos.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:46 schreef Vicky het volgende:
Lady, ik denk dt je het uitspreekt als Gieslènuh
Mijn achternichtje heet ook zo.
Dat dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuk ding, LB.
Ik wil eigenlijk stiekem wel de Little People kerststal...
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Lois het volgende:
Ik zag de LP kerststal nog bij de Intertoys staan deze week Rocka.
Wij hebben die kerststal ook en die staat hier gewoon al het hele jaar op de vensterbankEva kan er geen afstand van doen, die vind baby jezus zo lief.
heel vroeger zat er bij mij op school iemand met dezelfde naam en dat werd dan uitgesproken als Kilène (met het streepje de andere kant op dan) dat hoorde ik wel steeds op de intercom maar ik heb er heel lang over gedaan om door te hebben dat dat dezelfde naam was als de ghislaine die steeds op de straflijst op het bord stond.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Lady: Ik denk Giesleen. De G als een "zachte K".
Die heeft Noah vorig jaar voor Sinterklaas gekregen en hij is erg leuk idd! Dit weekend maar weer eens tevoorschijn halenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef Meaghan het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Playmobil ook een kerststal + drie koningen heeft. Meteen maar besteld en hij is erg leuk kan ik melden.
Ah okee, dan snap ik hetquote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef dutchie het volgende:
Hij krijgt met kerst net als zijn broertje van ons 2 kado's. Dus Cas zou er 2 krijgen en hij dan maar 1. Kind kan inmiddels tellen en ik ben zo'n stomme moeder die vindt dat ze het eerlijk moet verdelen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Lois het volgende:
Ik zag de LP kerststal nog bij de Intertoys staan deze week Rocka.
Wij hebben die kerststal ook en die staat hier gewoon al het hele jaar op de vensterbankEva kan er geen afstand van doen, die vind baby jezus zo lief.
Op sommige dagen kan hij het nergens anders meer over hebben, dan dreunt hij het ene na het andere droge feit op..dan kan ik er wel eens gek van wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:17 schreef dutchie het volgende:
Maneki, heb jij dat dan niet; dat je geen dino meer kan zien?
Hij heeft al 2 dino-boeken (eentje met geluid brrr...) en een klein museum aan losse dino's. Heeft nu zijn hoop gevestigd op zo'n terreinwagen met aanhanger/kooi met dino erin. Maar die vind ik én te groot én te duur.
Zag nog wel dit boek, is misschien ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Bix, die is leuk!!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
dutchie, bij de HEMA hebben ze een 'dinokijker'.
Gewoon neerzetten: onderin onbreekbare ballen en hem duidelijk maken dat hij eraf moet blijven, anders kan je de komende 25 jaar geen boom neerzetten.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
LB, wat onwijs leuk zeg!![]()
En het schortje van PM en het beddegoed van SugarMama zijn ook al zo leuk!
Ik kan niet wachten tot ik volgende week de little people kerststal naar beneden kan gaan halen!
Ik vrees dat Sasha ze de hele kamer door gaat smijten dus dat ik de helft wrsch gewoon steeds kwijt ben, maar hij is wel heeeeeeeel erg leuk.
Ik twijfel nog over een boom. Wil het liever niet doen, want Sasha gaat hem vast slopen.
Maar ja... het is wel leuk natuurlijk. Dus mss dat we een kleinere doen, en die dan aan het plafond hangen ofzo.
*denkt*
dat is dat irritante autistische trekje van hem. school en thuis worden strikt gescheiden gehouden en vragen daarover worden gewoon genegeerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:01 schreef bixister het volgende:
lady-wrb & luca, leuke surprise! ik denk trouwens ook dat 't op z'n frans wordt uitgesproken. kent luca deze juf nog niet zo goed trouwens, dat hij niet weet hoe haar naam klinkt?
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Op sommige dagen kan hij het nergens anders meer over hebben, dan dreunt hij het ene na het andere droge feit op..dan kan ik er wel eens gek van worden
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef dutchie het volgende:
LB, tafeltje lost een gedeelte van je problemen op.
Je bent irritant en je ava is stom. Dus nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Toffe cadeaus wel.!
en ik vraag het stiekem nog een keer
Hallo ouders.
Ik zou heul erg graag een Sinterklaas boek voor mijn broertje en zusje willen winnen (5 en 7 jaar). En zou eigenlijk wel wat stemmen erbij willen!
Dus zouden jullie aub mij op 1 willen zetten?![]()
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Bedankt!
nee ik ben thuis gebleven, me zelf ook weer ziek gemeld, werken ging toch niet gisteren zoals je zagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef Lois het volgende:
Hoe is het met Liam eigenlijk Belana? Ben je aan het werk?
en het gaat steeds harder sneeuwen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky, ik lees jouw post, denk 'hee, Vicky woont niet zo ver bij mij vandaan volgens mij, even kijken' ik trekhet gordijn open en jawel! Sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |