de installatie van het spel is iets heel anders dan het spelen ervan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Brulbuffel het volgende:
Allemachtig wat een schijt spel zeg. Ben godverdomme 8 uur bezig geweest met alleen het installeren van het spel. De eerste installatie ronde ( Wat 1.5 uur duurt bij dit tering spel )liep de installatie vast en kon ik heel de tering zooi weer overnieuw starten . De tweede keer gebeurde hetzelfde.
En nu ik hem eindelijk geïnstalleerd heb na de nodige errors gedurende de installatie, doet de game omdat ik ingelogd stond bij gta social club of iets dergelijks.
En nu start de game dus wel maar laadt ie geen nieuwe game, waardoor ik nog nik kan spelen.
En als het dan eindelijk kan gaan spelen heb ik er waarschijnlijk nog niks aan want ik kom net boven de minimale systeem eisen uit.
Ik adviseer iedereen om dit spel niet te kopen voor de pc.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Devvie het volgende:
Misschien ligt het aan je pc, hij doet het hier namelijk prima
Zo'n PC kan je net zo goed in de vuilnisbak pleurenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.
Moet ruim genoeg zijn om deze bende aan de gang te krijgen.
Maar wat zou het probleem kunnen zijn waardoor ie geen nieuwe game laadt??
jouw avatarquote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Blistering het volgende:
Whehehe, TS heeft een achterlijke PC.
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Je zeikt over een spel omdat je een kut pc hebt? Beetje raar vind je ook niet? Ligt niet aan het spel.
Het is dan ook gen klacht over GTA, maar over de PC van TSquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef TNA het volgende:
KLB / Gta IV voor de PC
Hoax. Dit kan geen klacht zijn.
Van wat ik tot nu toe lees is het een uiterst belabberde port.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC
Achterlijke LUL
Iedereen weet dat als je pc krap aan de eisen voldoet dat het spel lastig draait en lang over instaleren doet..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
Toch is het erg vreemd als je PC zo lang over installatie doet. Misschien is je DVD niet goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
Dat is wel ernstig dan, dat je ten eerste meer dan een half jaar moet wachten en dan nog bagger leveren.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Hpzone het volgende:
GTA4 veroorzaakt op dit moment de nodige problemen. Foutmeldingen in het spel, rare glitches (Textureproblemen, framedrops bij regen/mist, popups) , het zijn bijzonder hoge specs die het spel vereist, de installatie kan rare talen geven. Ze hebben het deze keer erg goed verpest, terwijl het met de voorgaande spellen liep als een lekke dakgoot.
Pas sinds vandaag of zo, dus dat valt wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef teamlead het volgende:issie er eindelijk voor de pc??
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, soms leef ik onder een steen ja![]()
Onzin, het programmmeerwerk is gewoon ruk!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
Ook allemaal van die huillies dat GTA IV het niet op hun PC doet, en dat komt dan omdat ze op fucking Windows 98 zitten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Publishers Minimum System
Processor: Intel Core 2 Duo E4300 / AMD Athlon64 X2 4600+
Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB / ATI Radeon X1900 256MB
Memory: 1536MB
Free Disk Space: 16GB
Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
Publishers Recommended System
Processor: AMD Phenom X3 7600 / Intel Core 2 Quad Q6600
Display Card!: NVIDIA GeForce 8600 512MB / ATI Radeon HD 3870 512MB
Memory: 2048MB
Oerating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
Ja, zeg dat maar tegen die lui die staan te roepen dat iedereen die geen quadcore heeft een windows-98 gebruiker is. Ik draai gewoon soepel op Vista en draai alle games op high-settings, maar GTA4 is gewoon overdreven zwaar. Zou haast zeggen dat ze voor het gemak de Xbox 360 versie hebben gepakt (gebouwt op een processor met drie cores), en dat het daardoor teveel moeite zou kosten om dat soepel te laten werken op 2 cores. Quadcores zijn nog lang niet mainstream, en daarmee missen ze een groot deel van hun doelgroep denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
WTF?!
ja, ook toen zaten ze wel aan de wat stevige systeemeisen.. maar dit... pfff...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
Toch weet ik me te herinneren dat GTA III ook erg bagger was in het begin, dat wil zeggen, veel te zwaar voor de mainstream computers.
Klopt , die trok mijn pc toen ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
Toch weet ik me te herinneren dat GTA III ook erg bagger was in het begin, dat wil zeggen, veel te zwaar voor de mainstream computers.
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef ensolieser24 het volgende:
Ben aan het twijfelen om gta4 te kopen, is het nou echt zo geweldig of valt het wel mee ?
Ik heb laatst Left 4 dead en farcry 2 aangeschaft, en ik vond ze allebei niet zo leuk.
Weet iemand of er een demo van gta4 te downloaden is, want ik wil niet weer de fout in gaan.
Dat dus, zoals je eigenlijk bij alle software hoort te doen als je liever geld besteedt aan een pc.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?
Dat zou een optie zijn als de crack ook werktequote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?
Die crackhoertjes brengen eerdaags een werkende crack uit, dat hebben ze toch beloofd op piraten baai!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn als de crack ook werkte.
Volgens mij zijn al die radiostations in True HD of zoquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Djeez het volgende:
Wat, 16 gig aan harde schijfruimte?Jezus, dat is een vijfde van mijn totale HD!
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef IkWilbert het volgende:
Er zijn inderdaad wat probleempjes met GTA4 op de pc... met name in combinatie met bepaalde video kaarten. Rockstar is aan het kijken hoe de problemen zijn op te lossen.
Oh ja, de bron:
http://www.insidegamer.nl(...)gt-voor-crashes.html
Ze kijken gewoon naar de meest gunstige periode om een game uit te brengen. Fixen doen ze later welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testen
quote:
Atiquote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testen
Kut en rosbief in 1 post.quote:
Begin maar vast rondjes te rennen en te schreeuwen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop niet dat het een ontzettend buggy spel wordt, want ik heb best wel lang naar GTA 4 uitgekeken
Vreugdedans of omdat het buggy is?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Kut en rosbief in 1 post.
[..]
Begin maar vast rondjes te rennen en te schreeuwen.
hmm, hebben die de leuke/matige grap voor op de rommelmarkt gelezen of zo?quote:
Nah. Iets met door de ini-bestanden rommelen en gebrek aan sociaal leven. sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:19 schreef pisnicht het volgende:
[..]
hmm, hebben die de leuke/matige grap voor op de rommelmarkt gelezen of zo?
Nou, als het eenmaal goed werkt zal het wel stabiel wezen. Nu hoor ik niets anders als auto-run's met vage tekens, popups, missende textures, achterlijk zware systeemeisen, ATI kaarten die niet fatsoenlijk werken, terwijl de betreffende kaarten toch een behoorlijk aandeel omvat.quote:
GTA 3 was ook geen geweldige port. Was ook véél te zwaar voor de computers van toen.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Rosbief het volgende:
Gaat Rockstar de GTA reeks nu net zo vergallen als EA al doet met NFS?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
WTF?!
Als 'ie klaar is...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef Brulbuffel het volgende:
heeft iemand hier enig idee wanneer die crack uitkomt voor de pc dan?
Zou het wel erg jammer vindenquote:Nou, als het eenmaal goed werkt zal het wel stabiel wezen. Nu hoor ik niets anders als auto-run's met vage tekens, popups, missende textures, achterlijk zware systeemeisen, ATI kaarten die niet fatsoenlijk werken, terwijl de betreffende kaarten toch een behoorlijk aandeel omvat.
Ik ga niet alleen voor 1 spel een PS3 kopen. Tomb Raider en GTA zijn de enige spellen die ik uberhaupt nog speel.quote:
tombraiderquote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen voor 1 spel een PS3 kopen. Tomb Raider en GTA zijn de enige spellen die ik uberhaupt nog speel.
Inderdaad, maar het speelt stukken fijner op een PCquote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat dat betreft is het op de PS3 een stukje makkelijker.
Ik heb dezelfde processor als jij, die haalt het wel goed. Mijn 2gig geheugen haalt het ook wel, maar lastig en mijn GeForce 8600M GS haalt het lang niet. Jouw 9500m GS en 4gig doen het wss wel beter. Misschien is het speelbaar. Ik haal max 10fps met alles op minimaal. De mijne staat inmiddels in V&A...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:35 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zou het wel erg jammer vinden![]()
Wordt sowieso lastig met m'n laptop.. Core 2 Duo T7500 2,2 Ghz, 4 GB geheugen (3), Nvidia 9500M GS en Vista 32-bit. Die (recommended) systeemeisen zijn behoorlijk hoog.
Naja, 9500M GS / 8600M GS zal niet heeel veel verschil in zitten en doordat ik Vista 32-bit heb ik eigenlijk maar 3 GB ipv 4. Dus voor mij ook spannend.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde processor als jij, die haalt het wel goed. Mijn 2gig geheugen haalt het ook wel, maar lastig en mijn GeForce 8600M GS haalt het lang niet. Jouw 9500m GS en 4gig doen het wss wel beter. Misschien is het speelbaar. Ik haal max 10fps met alles op minimaal.
Als er in de grafische kaart weinig verschil zit zou ik het niet doen, bij mij is het spel echt NIET speelbaar namelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Naja, 9500M GS / 8600M GS zal niet heeel veel verschil in zitten en doordat ik Vista 32-bit heb ik eigenlijk maar 3 GB ipv 4. Dus voor mij ook spannend.
Het past wel, maar kom op. 16GB voor een spelletje zeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Aeterna het volgende:
Mensen die problemen hebben met 16GB hdd ruimte..
Iets met een steen en leven enzo.
die 16 gig is het probleem niet.... De rest van de eisen, daar gaat het pijn doenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef Aeterna het volgende:
Mensen die problemen hebben met 16GB hdd ruimte..
Iets met een steen en leven enzo.
Daar ben ik het mee eens... Voor het eerst in ongeveer 5 jaar koop ik weer eens een spelletje, krijg je dit gezeik. Hij werkt gewoon nietquote:Op woensdag 3 december 2008 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
die 16 gig is het probleem niet.... De rest van de eisen, daar gaat het pijn doen. En om nou een nieuwe pc aan te schaffen om een spelletje te spelen gaat me ook wat ver. Ben geen die-hard gamer en zal dat ook niet worden, maar de gta reeks vind ik toevallig wel cool. Breng dan een game uit die voor de mainstream pc gebruiker.....
Maar op zich had je dat van tevoren kunnen weten. GTA heeft altijd al boven de gemiddelde hardware specificaties gezeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens... Voor het eerst in ongeveer 5 jaar koop ik weer eens een spelletje, krijg je dit gezeik. Hij werkt gewoon niet
Ik heb een 8600GT 512MB videokaart en als ik speel op 800x600 haalt hij ongeveer 20-25fpsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Publishers Minimum System
Processor: Intel Core 2 Duo E4300 / AMD Athlon64 X2 4600+
Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB / ATI Radeon X1900 256MB
Memory: 1536MB
Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
Publishers Recommended System
Display Card!: NVIDIA GeForce 8600 512MB / ATI Radeon HD 3870 512MB
Memory: 2048MB
Oerating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
werkt vast heel goed ja. Maar om nu voor gta alleen een 360 aan te schaffen gaat wat verquote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef LethalNinja het volgende:
Gta voor de pc met install gezeik bugs etc
Gta 4 voor de x360
Tja, ik denk dat het toevallig is, bij GTA3 heb ik niet direct gekocht bij de release, en bij GTA-SA had ik net een nieuwe computer geloof ik. Achja, ik heb hem te koop staan en als hij niet verkoopt dan wacht ik wel op een nieuwe PC...quote:Op woensdag 3 december 2008 23:28 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar op zich had je dat van tevoren kunnen weten. GTA heeft altijd al boven de gemiddelde hardware specificaties gezeten.
Zoals uit een aantal reacties al blijkt zijn er mensen die geen gamer zijn en gewoon af en toe een spelletje willen spelen. Om alleen voor 1 spel een console te kopen die je dan 1 keer gebruikt, is ook een beetje zonde. Want bij deel 5 zal je wel weer een nieuwe console nodig hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Frasier het volgende:
Mensen die blijven volharden in het spelen van spellen op een PC
Bij mij is het ongeveer hetzelfde gegaan. GTA3 en SA ben ik pas een jaar na release gaan spelen dus daar heb ik nooit moeite mee gehad. Hetzelfde gaat min of meer op voor Vice City. Alleen bij GTA IV zal het erom gaan spannen, ook al heb ik drie weken geleden een nieuwe computer gekocht (ik heb gekocht aan de hand van een budget in plaats van het nieuwste van het nieuwste aan te schaffen).quote:Op woensdag 3 december 2008 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het toevallig is, bij GTA3 heb ik niet direct gekocht bij de release, en bij GTA-SA had ik net een nieuwe computer geloof ik. Achja, ik heb hem te koop staan en als hij niet verkoopt dan wacht ik wel op een nieuwe PC...
Dacht dat je wel door had dat ik maar stom zwart-wit zat te lullen. Maarja uiteindelijk is de pc op het grafische vlak sowieso het beste. Meer mensen in de MP maar als je zoals ik niet elke dag een nieuwe pc wilt halen dan is de x360 versie aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
werkt vast heel goed ja. Maar om nu voor gta alleen een 360 aan te schaffen gaat wat ver
Die MP schijnt behoorlijk "poor" te zijn. Maar ja, ik ben dan ook gewend SA:MP en MTA te spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dacht dat je wel door had dat ik maar stom zwart-wit zat te lullen. Maarja uiteindelijk is de pc op het grafische vlak sowieso het beste. Meer mensen in de MP maar als je zoals ik niet elke dag een nieuwe pc wilt halen dan is de x360 versie aantrekkelijk
Er is nu een crack maar, je houdt het niet voor mogelijk, nu heb je tijdens de gameplay een schuddende camera.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:51 schreef feelsgoodman het volgende:
Is er al een fatsoenlijke crack? (waar je wel kan save dus)
De hardware is goed genoeg.... maar dat neemt nog niet weg dat je PC brak is omdat je PC vol staat met warez troep, trojans, etc....quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Brulbuffel het volgende:
Hier.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:51 schreef feelsgoodman het volgende:
Is er al een fatsoenlijke crack? (waar je wel kan save dus)
Daemon tools actief......quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Mensen die genoegen nemen met graphics op de console en ook nog genoegen nemen met elk soort spel spelen met een gamepad.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Frasier het volgende:
Mensen die blijven volharden in het spelen van spellen op een PC
Kan je effe uitleggen hoe je dit geflikt hebt?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:46 schreef Inverted_World het volgende:
De crack die er op dit moment is vind ik prima, ik heb namelijk geen last van de schuddende camera kan enkel niet saven. Beetje jammer, ik lees enkel ook dat de graphics met een gekraakte versie minder soepel lopen, althans dat je fps hoger is als je een legale versie hebt, die ivm de crack die verre weg van perfect is, en een hoop gedoe om hem aan de praat te krijgen.
Ik heb zelf een laptop met 4GB ram en 8800GTX, zo'n 15 inch alienware en ik kan GTA IV echt maar op 1440x900 spelen met texture settings op medium en de rest met alles op highest, toch had ik dat niet verwacht en valt de fps me dan bij drukke stukjes zwaar tegen. Hopen dat dat veranders, anders koop ik hem liever niet.
Dit vond ik op Internet.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Kan je effe uitleggen hoe je dit geflikt hebt?
Ik heb namelijk nog steeds last van die wiebelende camera.
Verder zal het mij aan mijn reet roesten of de camera gaat schudden. Ik wil alleen even kijken of ik het überhaupt kan draaien voordat ik 50 euro weggooi. Moeten ze maar een demo online zetten.quote:PLEASE NOTE: You need to have Windows Live account created before running the game, otherwise you won't be able to save the progress.
Ik vind 50 minuten toch wel buitensporig lang voor een installatie.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef jagga het volgende:
Ik vind 15 Gig voor een spel niet zo vreemd.
Ikzelf speel warhammer: online en de installatie alleen al is iets van 12 Gig geloof ik. (duurt ongeveer 50 minuten) daarna komen de patches +/- 3GB (duurt ook klein uurtje geloof ik)
En nee dat ligt niet aan mijn PC, want in tegenstelling tot de rest hier heb ik wel een fatsoenlijke PC
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Ulreazj het volgende:
Gezeik over dat spel zo zwaar is, upgrade dan een keer. Spellen moet ook met tijd meegaan.
Spellen moeten met de tijd mee ja, niet computers met de spellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Ulreazj het volgende:
Gezeik over dat spel zo zwaar is, upgrade dan een keer. Spellen moet ook met tijd meegaan.
betaal jij?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Ulreazj het volgende:
Hoe zet jij dat norestrictions aan? Bij mij kon ik het spel alleen openen met de Social club, en dan pakte hij die parameters uit de snelkoppeling niet, omdat hij rechtstreeks de .exe opent...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Koop gewoon een btere pc
Ik draai het op het allerhoogste (dmv -norestrictions)
1600*1200
max settings
e7300 @ 3,4GHz
HD4850
+/-30fps, en dat is voor mij soepel genoeg
Mijn pc = <600euroquote:
Gewoon in de snelkoppeling..quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe zet jij dat norestrictions aan? Bij mij kon ik het spel alleen openen met de Social club, en dan pakte hij die parameters uit de snelkoppeling niet, omdat hij rechtstreeks de .exe opent...
Sommige mensen hebben een gewoon inkomenquote:
Als ik dan LaunchGTAIV.exe (iig de snelkoppeling) gebruik dan opent hij vrolijk dat social club venster weer, met een grote zwarte PLAY knop, en niet rechtstreeks GTAIVquote:Op donderdag 4 december 2008 10:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gewoon in de snelkoppeling..
Zet eerst Social Club eens aan en log in.
Klik daarna social club ding weg op kruisje dus, maar staat nog wel rechts in taakbalk.
Dan klik je GTA4 snelkoppeling.
Huiliequote:
vind dat het overigens met een quadcore, 6 gb ram en een 8800 gt best goed te spelen moet zijn op 1280x1024 ofzo hoor...(45 fps) kijk dat de huidige systemen 1920x1200 niet aankunnen tot daar aan toe...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Huilie
Wanneer je zo nu en dan wat opzij zet kan jij binnen een paar maanden een leuke gamepc kopen.
Dat jij dat niet kan wil niet meteen zeggen dat ze het spel maar moeten aanpassen zodat de lage klasse het ook kan spelen.
Nee, dan moet je maar upgraden.
Je gaat toch geen spel maken die ook goed te spelen is in 800*600????
Hoe wil je je l33t programming skills dan laten zien??
gast mijn pc is nog geen jaar oud... dus praat geen poepquote:Op donderdag 4 december 2008 10:59 schreef jagga het volgende:
Voor alle huilies:
Er komen nu eenmaal op een gegeven moment spellen uit dat jou pctje niet meer aankan. Zo is het nu eenmaal.
Dat was het GTA3 zo, met Crysis en nu met GTA4. Accepteer het nu maar gewoon.
Echt triest, dat mensen verwachten dat hun "goede" pc 5 jaar meegaat qua gamen betreft (zeker als je in je achterhoofd houd dat juist Gaming/Gamers/Hardware en bijbehorende spellen/software 1 van de snelst ontwikkelende industrieen is )
Je kunt niet voor 10 cent op de eerste rij zitten...en al helemaal niet 5 jaar lang
Als jij een jaar geleden niet top of the range meuk hebt gekocht heb je geen recht van spreken.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:13 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
gast mijn pc is nog geen jaar oud... dus praat geen poep
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef jagga het volgende:
[..]
Als jij een jaar geleden niet top of the range meuk hebt gekocht heb je geen recht van spreken.
Waarschijnlijk middelmatige meuk, en dan nog verwachten dat de nieuwste games perfect zullen draaien
Dus moeten die mainstream mensen ook niet gaan zitten huilen want dat weten ze nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Misschien dat sommigen niet altijd top-notch spullen willen kopen voor het enkele spelletje dat ze spelen? Feit is gewoon dat GTA IV op dit moment voor de mainstream gebruiker die af en toe een spelletje wil doen niet bereikbaar is.
jij begrijpt hetquote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
Misschien dat sommigen niet altijd top-notch spullen willen kopen voor het enkele spelletje dat ze spelen? Feit is gewoon dat GTA IV op dit moment voor de mainstream gebruiker die af en toe een spelletje wil doen niet bereikbaar is.
nou wees een vent en noem het spul eens op wat jij vorig jaar gekocht hebt.quote:
Ik vind het gewoon niet slim van Rockstar. Ze hadden een veel grotere groep mensen tevreden kunnen stellen met hun game, als ze die mainstream maar bereikt hadden. Als producent moet je natuurlijk een keuze maken, maar dit vind ik niet slim.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus moeten die mainstream mensen ook niet gaan zitten huilen want dat weten ze nou eenmaal.
Ik kan het ook op m'n buik schrijven maar hoor je mij er over bitchen??
Jup.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet slim van Rockstar. Ze hadden een veel grotere groep mensen tevreden kunnen stellen met hun game, als ze die mainstream maar bereikt hadden. Als producent moet je natuurlijk een keuze maken, maar dit vind ik niet slim.
Van de andere kant is in het verleden wel gebleken dat toch hele bevolkingsgroepen fan zijn van de game en dat ze ook bereid zijn extra hardware aan te schaffen of een paar jaar te wachten tot ze 'm wel kunnen spelen, dus schijnbaar komt Rockstar er wel mee weg?
hier kan ik het alleen maar volledig mee eens zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup.
Kijk maar naar Crysis.
Dat had ook een systemspec requirements waar je u tegen zei.
Maar men kocht wel de hardware om het spel te kunnen spelen op high settings.
Dus Rockstar komt hier heus wel mee weg.
Diegene die het echt willen spelen op de pc waren toch wel van plan om nieuwe hardware te gaan kopen omdat die allang wisten wat de echte requirements waren.
Ik denk dat het willekeurig is, want ik heb net nog een uur rondgereden zonder "dronken" camera terwijl deze de eerste keer gelijk na de cut scene ging schommelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef Inverted_World het volgende:
Merkwaardig, ik speelde de game nu nog een keer, dit keer alle cinematics ook maar gekeken, en toen begon de wiebelende camera opeens, jezus wat is dat kut zeg. Maargoed.
Wat zijn je specs dan, want ik draai hem niet op max, alleen textures niet, maar toch, ik vind de eisen belachelijk, maar dat staat al in een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:38 schreef haakon het volgende:
mijn pc draait em met 2 vingers in de neus..
wat best apart is omdat ie geen vingers of neus heeft...
maar hij doet het normaal..
Hier even langs gaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef teamlead het volgende:
betaal jij?
De mainstream gebruiker kan - net zoals jij - ook in 2010 nog GTA4 spelen, wanneer je je nieuwe budget PC koopt die tegen die tijd wel voldoet.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Mikkie het volgende:
quote:WELL WELL WELL FIRST WE RELEASE GTA IV EARLY EVERYONE BITCHS ITS FAKE OR NO SEEDS, THEN SCENE GROUPS
PACKS OUR SHIT UP AND RELEASE IT AS THERE OWN NOW WERE BACK AGAIN BITCHZ WITH THE PROPER CRACK
SOME MAY EXPERIENCE PROBLEM WITH WOBBLE CAMERA JUST RESTART GAME
FCUK THE SCENE! P2P4LYFE
sorry maarquote:Op donderdag 4 december 2008 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb voor de gein gewoon eens dat systeemcheck programma gedaan voor dit spel. Mijn PC faalt op alle fronten. Alleen aan de soundcard en Windows XP SP3 eisen voldoet m'n systeem. Ach ja.
Ok Alienware is zeer goed spul, daar valt niet over te twisten, maar dan nog.. het is en blijft een laptop... en dan kun je het nog een gamelaptop noemen maar in vergelijking met een PC zal een laptop nooit maar dan ook nooit dezelfde framerates eruit drukken.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef Inverted_World het volgende:
Merkwaardig, ik speelde de game nu nog een keer, dit keer alle cinematics ook maar gekeken, en toen begon de wiebelende camera opeens, jezus wat is dat kut zeg. Maargoed.
@ Jagga,
Ik denk dat GTA IV gewoon een slechte port is, want het spel is voor de pc té zwaar. Het is gewoon belachelijk dat het spel op een laptop van 2300 euro(alienware), die nu 5 maanden oud is, draait met textures op MEDIUM en de rest op high. Terwijl veel mooiere games, als crysis (alles op high/enthausiast) en far cry 2 (alles op max) gewoon perfect draaien. En die zijn ook echt niet klein. Dus een beetje een tegenvaller, en nu maar hopen dat zoals er vaak in de comments op de betreffende sites word gezegd dat het aan de crack zou liggen. Dat betwijfel ik dan weer, maargoed.
Ik zal het zeer waarschijnlijk een game vinden die alsnog leuk genoeg is om gewoon te spelen, dus dat ga ik ook zeker doen, maar raar is het zeker.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Achterlijke LUL
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Achterlijke LUL
ik heb helemaal niet zo'n uber-pc ofzo, 2gb ram, 8800GTX 512mb, ik draai hem gewoon op XP..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat zijn je specs dan, want ik draai hem niet op max, alleen textures niet, maar toch, ik vind de eisen belachelijk, maar dat staat al in een paar posts hierboven.
oja dat wou ik hierop nog zeggen als je het nog niet gefixed hebt.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef Inverted_World het volgende:
die komt toch niet voor de pc?quote:
Waar denk je dat het meeste gezeik mee is?quote:
Ik heb nu de gekochte versie draaien met een crack. Hoe triest is datquote:Op donderdag 11 december 2008 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar denk je dat het meeste gezeik mee is?
Met de gekochte versie of met de gedownloade versie???
wel fout...sowieso dat dat moet om hem (goed) te kunnen spelenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nu de gekochte versie draaien met een crack. Hoe triest is dat
Goh, die opmerking is nog niet gemaakt zeg.quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, met een gamepad is een stuk realistischer inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:28 schreef J.Herrer het volgende:
GTA 4 op de pc
Leuk realistisch sturen met je (pijltjes)toetsen
Nog nooit gta 4 gespeeld zekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een gamepad is een stuk realistischer inderdaad_!
Jawel, al klaar zelfs. Niks mis met (pijltjes)toetsen + muisquote:
Niet echt volgens mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:50 schreef RickoKun het volgende:
Zijn hier ook een beetje goede mods voor? (multiplayer mods, welteverstaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |