de installatie van het spel is iets heel anders dan het spelen ervan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Brulbuffel het volgende:
Allemachtig wat een schijt spel zeg. Ben godverdomme 8 uur bezig geweest met alleen het installeren van het spel. De eerste installatie ronde ( Wat 1.5 uur duurt bij dit tering spel )liep de installatie vast en kon ik heel de tering zooi weer overnieuw starten . De tweede keer gebeurde hetzelfde.
En nu ik hem eindelijk geïnstalleerd heb na de nodige errors gedurende de installatie, doet de game omdat ik ingelogd stond bij gta social club of iets dergelijks.
En nu start de game dus wel maar laadt ie geen nieuwe game, waardoor ik nog nik kan spelen.
En als het dan eindelijk kan gaan spelen heb ik er waarschijnlijk nog niks aan want ik kom net boven de minimale systeem eisen uit.
Ik adviseer iedereen om dit spel niet te kopen voor de pc.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Devvie het volgende:
Misschien ligt het aan je pc, hij doet het hier namelijk prima
Zo'n PC kan je net zo goed in de vuilnisbak pleurenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik heb een dual core 1.86 ghz, 2gb aan ram, en 9600 Gt 512mb ram videokaart.
Moet ruim genoeg zijn om deze bende aan de gang te krijgen.
Maar wat zou het probleem kunnen zijn waardoor ie geen nieuwe game laadt??
jouw avatarquote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef Blistering het volgende:
Whehehe, TS heeft een achterlijke PC.
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Tja..1986 het volgende:
Je zeikt over een spel omdat je een kut pc hebt? Beetje raar vind je ook niet? Ligt niet aan het spel.
Het is dan ook gen klacht over GTA, maar over de PC van TSquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef TNA het volgende:
KLB / Gta IV voor de PC
Hoax. Dit kan geen klacht zijn.
Van wat ik tot nu toe lees is het een uiterst belabberde port.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Of je koopt gewoon een fatsoenlijke PC
Achterlijke LUL
Iedereen weet dat als je pc krap aan de eisen voldoet dat het spel lastig draait en lang over instaleren doet..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
Toch is het erg vreemd als je PC zo lang over installatie doet. Misschien is je DVD niet goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
De PC voldoet gewoon aan de eisen die er gesteld worden. En daarnaast draait deze pc alle hedendaagse games op de hoogste settings.
Dat is wel ernstig dan, dat je ten eerste meer dan een half jaar moet wachten en dan nog bagger leveren.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef Hpzone het volgende:
GTA4 veroorzaakt op dit moment de nodige problemen. Foutmeldingen in het spel, rare glitches (Textureproblemen, framedrops bij regen/mist, popups) , het zijn bijzonder hoge specs die het spel vereist, de installatie kan rare talen geven. Ze hebben het deze keer erg goed verpest, terwijl het met de voorgaande spellen liep als een lekke dakgoot.
Pas sinds vandaag of zo, dus dat valt wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef teamlead het volgende:issie er eindelijk voor de pc??
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, soms leef ik onder een steen ja![]()
Onzin, het programmmeerwerk is gewoon ruk!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
Ook allemaal van die huillies dat GTA IV het niet op hun PC doet, en dat komt dan omdat ze op fucking Windows 98 zitten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Netsplitter het volgende:
Publishers Minimum System
Processor: Intel Core 2 Duo E4300 / AMD Athlon64 X2 4600+
Display Card!: NVIDIA GeForce 7900 256MB / ATI Radeon X1900 256MB
Memory: 1536MB
Free Disk Space: 16GB
Operating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
Publishers Recommended System
Processor: AMD Phenom X3 7600 / Intel Core 2 Quad Q6600
Display Card!: NVIDIA GeForce 8600 512MB / ATI Radeon HD 3870 512MB
Memory: 2048MB
Oerating System: Windows Vista SP1 / Windows XP SP3
Ja, zeg dat maar tegen die lui die staan te roepen dat iedereen die geen quadcore heeft een windows-98 gebruiker is. Ik draai gewoon soepel op Vista en draai alle games op high-settings, maar GTA4 is gewoon overdreven zwaar. Zou haast zeggen dat ze voor het gemak de Xbox 360 versie hebben gepakt (gebouwt op een processor met drie cores), en dat het daardoor teveel moeite zou kosten om dat soepel te laten werken op 2 cores. Quadcores zijn nog lang niet mainstream, en daarmee missen ze een groot deel van hun doelgroep denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Processor: AMD Phenom X3 7600 / Intel Core 2 Quad Q6600
WTF?!
ja, ook toen zaten ze wel aan de wat stevige systeemeisen.. maar dit... pfff...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
Toch weet ik me te herinneren dat GTA III ook erg bagger was in het begin, dat wil zeggen, veel te zwaar voor de mainstream computers.
Klopt , die trok mijn pc toen ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
Toch weet ik me te herinneren dat GTA III ook erg bagger was in het begin, dat wil zeggen, veel te zwaar voor de mainstream computers.
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef ensolieser24 het volgende:
Ben aan het twijfelen om gta4 te kopen, is het nou echt zo geweldig of valt het wel mee ?
Ik heb laatst Left 4 dead en farcry 2 aangeschaft, en ik vond ze allebei niet zo leuk.
Weet iemand of er een demo van gta4 te downloaden is, want ik wil niet weer de fout in gaan.
Dat dus, zoals je eigenlijk bij alle software hoort te doen als je liever geld besteedt aan een pc.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?
Dat zou een optie zijn als de crack ook werktequote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Waarom download je niet van usenet of torrentsites om niet weer de fout in te gaan?
Die crackhoertjes brengen eerdaags een werkende crack uit, dat hebben ze toch beloofd op piraten baai!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn als de crack ook werkte.
Volgens mij zijn al die radiostations in True HD of zoquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef Djeez het volgende:
Wat, 16 gig aan harde schijfruimte?Jezus, dat is een vijfde van mijn totale HD!
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef IkWilbert het volgende:
Er zijn inderdaad wat probleempjes met GTA4 op de pc... met name in combinatie met bepaalde video kaarten. Rockstar is aan het kijken hoe de problemen zijn op te lossen.
Oh ja, de bron:
http://www.insidegamer.nl(...)gt-voor-crashes.html
Ze kijken gewoon naar de meest gunstige periode om een game uit te brengen. Fixen doen ze later welquote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testen
quote:
Atiquote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien hadden ze dat eerst even moeten testen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |