quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
rood zoals in![]()
![]()
nou ik ga maar eens wat doen, was weer gezellig
normale mensen werken dagelijks van 07.00 tot 18.00uurquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:07 schreef staticdata het volgende:
is iedereen nu al aan het werk vanwege sinterklaas
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
normale mensen werken dagelijks van 07.00 tot 18.00uurniks raars aan
![]()
nu echt weg,voor urs
De installatie van de software gisteren verliep niet helemaal lekker. Temeer door de "interessante opstelling" van onze ontwikkel-omgevingen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:07 schreef staticdata het volgende:
Ik word net wakkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:07 schreef staticdata het volgende:
nou....... ik doe het vanaf 7:30quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
normale mensen werken dagelijks van 07.00 tot 18.00uurniks raars aan
![]()
nu echt weg,voor urs
Ik heb afgelopen weekend gewoon doorgewerktquote:
En toch ben je geen echte Jorrit..quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gewoon doorgewerkt
nou i.i.g niet zaterdag avond dat scheelt alweer aardig wat urenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gewoon doorgewerkt
Ik heb m'n Jorrit badge anders wel gekregen vorige weekquote:
11 tot 3 en zondag van 1 tot half 11 en dan nog de doordeweekse dagenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:49 schreef staticdata het volgende:
nou i.i.g niet zaterdag avond dat scheelt alweer aardig wat uren
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n Jorrit badge anders wel gekregen vorige week60 uur in 1 week paraat op het slagveld van het bedrijfsleven
![]()
Als ik volgende keer nu gewoon m'n gegevens krijg aangeleverd op de manier die beloofd wordt dan zou dat wel schelen
[..]
11 tot 3 en zondag van 1 tot half 11 en dan nog de doordeweekse dagenMaar goed, m'n kerstvoorspelling gaat goed van de grond komen en valt in goede aarde (snel Cardinal, maak een eigen huis en tuin grap
) bij de directeur
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:54 schreef ursel het volgende:Lees ik dat nou goed..
Ben jij een bazen kontenlikker..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Zoals gezegd heeft het weinig nut om begin januari met de ultieme Kerst-voorspeller te komen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
Even naar de opticien geweest voor lenscontrole. Ik zo van "nou met beide ogen zie ik alles wel goed maar als ik een oog dicht houd dan wordt het toch vaag dus er zit iets niet goed". Die vent kijkt eventjes met z'n apparaatje en zegt na 5 minuutjes doodleuk "wissel je lenzen eens om".![]()
Het stond overigens wel goed in het systeem (of fout dan) dus het was niet alsof ik ze zelf per ongeluk had omgewisseld maar was toch wel grappigquote:
13:00quote:Succes trouwens vandaag nog..
Hoe laat gaan ze je lek prikken?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Het stond overigens wel goed in het systeem (of fout dan) dus het was niet alsof ik ze zelf per ongeluk had omgewisseld maar was toch wel grappig
[..]
Klinkt lekker..quote:13:00
"Vervolgens wordt het been met de meeste klachten ontsmet met jodium en het gebied waar de drukmeting volgt wordt verdoofd. Na de verdoving wordt een klein slangetje in de spier van het onderbeen geplaatst, al naar gelang uw klachten heeft aan de binnen of buitenzijde. Vervolgens wordt het slangetje verbonden met een drukmeter en wordt de druk in rust gemeten. Vervolgens moeten de klachten worden opgewekt op de loopband en wordt direct na de inspanning gedurende 5 minuten opnieuw de druk gemeten."
Maak me gekquote:
Tis dat ik moet werken, anders was ik ff meegegaan om te mogen kijken..quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Maak me gek![]()
Voor daarna "Er wordt een kleine verticale snede gemaakt zo’n 7cm onder de knie (2 hechtingen) en het klieven gebeurt onderhuids. "
je zit in een tornado!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef ursel het volgende:
Wat is die VOR trouwens voor een kut spel trouwens..
Die wind draait daar [u]20 keer in het uur rond[/u], zo heb je voor de wind, zo lig je stil door tegen wind.
Ik stuur dus van de finish af om op te kruisen, en opeens ben ik gefinished..![]()
Net buiten de top 30k gebleven trouwens..
30.029![]()
3 oktober is alweer ff geleden..quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef RudyCarell het volgende:
LEIDEN!
http://gamesareevil.com/2008/12/gears-of-ps3/quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.xboxonly.nl/ni(...)exclusief_voor_360?/
Waar zijn de live beeldenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:58 schreef FJD het volgende:
Ik zie ze net t slangetje naar binnen dragen, heerlijk!
Nou ik vond hem eigenlijk best tegenvallen... Hij moet het hebben van de videos...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Mrakz0r het volgende:
't Zou overigen wel goed zijn om voor 360 uit te laten komen. Xbox fans missen nu de grootste titel ever made.
Ik heb 'm nu een aantal keren uitgespeeld zonder cutscenes (dus puur gameplay) en ik vind dit de beste gameplay die ik ooit in een shooter heb gezien. Je kunt helemaal bepalen hoe je het doet (rambostijl, sneaken, sniper, etc) en ieder aspect is tot op de puntjes nauwkeurig afgewerkt. Maar 't ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt he. Als je gewoon mindless wil schieten op alles wat beweegt met genoeg gore dan is 't wel iets anders (niet dat daar iets mis mee is).quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou ik vond hem eigenlijk best tegenvallen... Hij moet het hebben van de videos...
Mja, is het in ieder geval wel goed duidelijk..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:48 schreef FJD het volgende:
Dat was duidelijkBij inspanning moet de druk onder de 30 blijven, ik zat (zonder dat ik pijn in m'n benen had) al tegen de 40. Dat wordt benen snijden
![]()
kan je het spel ook nog spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou ik vond hem eigenlijk best tegenvallen... Hij moet het hebben van de videos...
Ik zie Heavy Rain meer als interactieve film. MGS is gewoon een stealth/shooter game met erg lange cutscenes. Gameplay momenten staan compleet los van de cutscenes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:14 schreef FJD het volgende:
Mensen die een interactieve film als beste spel zien
Hallo PS3 bezitter hier hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:20 schreef Mrakz0r het volgende:
Bah stelletje PS3 haters + MGS barbaren!!!![]()
Zulle we maar gewoon weer over bootjes, voetbal en bier gaan praten?
Hier nog eentjequote:
Of een Porche 911 hebben maar geen benzine.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef Mrakz0r het volgende:
En Metal Gear niet tof vinden? Dat is als getrouwd zijn met Angelina Jolie maar geen seks hebben!
Of voor Ajax zijn zonder Huntelaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Of een Porche 911 hebben maar geen benzine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |