Ik ben Puni, 9 jaar en ik doe Frankie na!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben Puni, 9 jaar en ik doe Frankie na!
Torrentsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik snapte ze niet echtIk gebruik geen ftd, ik download altijd met Torrentleech.
quote:
Tja je betaalt niet in geld maar wel in upload en tijd die je er in moet steken om op een private site te mogen blijven. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Ik betaal graag die 25,- in het jaar om altijd en op volle snelheid nieuwe films of muziek binnen te kunnen halen. Leuke is overigens ook nog dat dit voor dit soort doeleinden Usenet wel legaal is in Nederland en Torrents niet; ik verspreid immers nietsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Werkt goed. Bij torrentleech (geen publieke torrentsite) haal ik iig volle snelheid en staat alle nieuwe shit op. Ik betaal daar ook niets voor.
en nou weet ik niet precies hoe dat met ftd zit maar bij torrenleech worden alleen "originele" releases geupped, dus geen user-ripped iso crap wat je veel bij newgroups ziet.
Ik heb de laatste drie afleveringen gemist maar op de een of andere manier trekt het me ook niet meer. Het verhaal grijpt me niet meer, ik zit niet meer in spanning te wachten op de volgende aflevering, op een volgend shot.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
Is niet echt veel animo voor me ftd-post...
jij haalt je neus er zeker voor op en dus ook niets gerokenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
Das best dichtbij ja, heb niets gezien maar ook niet echt gekeken.
Ga eens opletten!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:19 schreef IJsmuts het volgende:
TORRENTS GODVERDOME TORRENTS GODVERDOMME TORRENTS GODVERDOME TORRENTS IS EEN VLOEK!!!!!
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:56 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Hij was op opsporing verzocht
Iets later, was eigenlijk net thuis. Even eten, kids naar bed brengen en dan ass kicken.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:10 schreef FJD het volgende:
20 minuutjes? Nog even House afkijken en wat drinken halen enzo
-edit-
Krijg net ook mail over een bekende die de operatie voor de hardloopblessure al heeft ondergaan. Eigenlijk geen centje pijnKlinkt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:
Hij begon..quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:57 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor elkaar he
Mogguh..quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:28 schreef cardinalagain het volgende:
Mogguh
jaja, speel nog steeds CoD4quote:Op donderdag 4 december 2008 20:55 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speel je nog steeds COD, ik speel tegenwoordig COD WAW
rood zoals inquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
korter haar en beetje rood geverfd - jetzers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |