quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef Mrakz0r het volgende:Werkt goed. Bij torrentleech (geen publieke torrentsite) haal ik iig volle snelheid en staat alle nieuwe shit op. Ik betaal daar ook niets voor.
en nou weet ik niet precies hoe dat met ftd zit maar bij torrenleech worden alleen "originele" releases geupped, dus geen user-ripped iso crap wat je veel bij newgroups ziet.
Tja je betaalt niet in geld maar wel in upload en tijd die je er in moet steken om op een private site te mogen blijven. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Ik betaal graag die 25,- in het jaar om altijd en op volle snelheid nieuwe films of muziek binnen te kunnen halen. Leuke is overigens ook nog dat dit voor dit soort doeleinden Usenet wel legaal is in Nederland en Torrents niet; ik verspreid immers niets
Qua user-ripped iso crap (whatever that may be); flt en rld zijn ook gewoon user(groups) dus waarom zou iemand anders het ook niet kunnen. De echte rips zijn iig allang verleden tijd door de opkomst van breedband en flt en rld bestanden zijn ook gewoon op Usenet te vinden.
Voor mij niets anders meer

quote:
Ik heb de laatste drie afleveringen gemist maar op de een of andere manier trekt het me ook niet meer. Het verhaal grijpt me niet meer, ik zit niet meer in spanning te wachten op de volgende aflevering, op een volgend shot.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)