welkom bij de homo-praatgroep. uit je paraatheid en de vroegte van je post concludeer ik dat je zeer gemotiveerd bent om over homo's te praten. vanwaar deze interesse?quote:
Hij neemt steeds maar niet op.. Heb je een idee waar hij kan zitten?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef FJD het volgende:
Neo is vandaag in drievoud aangekomen op huisnummer 1080p. Als je op bezoek gaat kun je hem beter eerst even bellen op 833959
Ow ja en als iemand de bass omhoog wil draaien dan kan dat in 25 stapjes zonder kwaliteitsverlies!
Was wel geinig, zodra je gewoon een quickmatch doet kan je dus op een tweede (derde en vierde?) controller een guest account in laten loggen op XBox Live.quote:
Ik ben verslaafdquote:Op donderdag 4 december 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
laatste pot van mij tegen Fer en Frank was ook tof
ik stond 4-0 achter maakte de 4-1 en uiteindelijk werd het in de 90e nog 5-4 als dat in de 89e was geweest hadden Frankie en Ferdi m denk ik wel geknepen
Haags kwartier FTW!
Je weet trouwens dat België nog datalimieten hanteert he..quote:Op donderdag 4 december 2008 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Damn ... ik ben jaloers.
100mb up & down.![]()
![]()
Dat is nummer bellen, download starten, slok koffie en parren&rarren.![]()
Nu nog servers en hardware die het aankunnen.![]()
Wat gebeurde er nou bij de wedstrijd tegen Engeland? Ik scoorde toen al vrij snel en na het juichen kreeg Rooney meteen roodquote:Op donderdag 4 december 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Was wel geinig, zodra je gewoon een quickmatch doet kan je dus op een tweede (derde en vierde?) controller een guest account in laten loggen op XBox Live.
Tijdens het Be A Pro gebeuren ging dat niet
Ow, ik nam die penalty trouwens wel geniaal
komt omdat de Schalke supporters en FC Twente supporters holmaatjes zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 09:03 schreef Mrakz0r het volgende:
Wat ik bij 1 van de reacties op voetbalzone zag over de marktwaarde van alle clubs uit de poule van Twente:
Manchester City: 207,6 miljoen
Schalke: 133 miljoen
Santander: 66.5 miljoen
FC Twente: 33,6 miljoen
Van PSG kan ik zo niet vinden.
Geweldig trouwens hoe die Schalke supporters fc twente liedjes zaten te zingen na afloop in het Grolsch Veste. Zo hoort het (hoewel stoeltjes gooien ook wel z'n charmes heeft)
We liepen echt een partij te stuntelen zegquote:Op donderdag 4 december 2008 07:52 schreef Sickert het volgende:
laatste pot van mij tegen Fer en Frank was ook tof
ik stond 4-0 achter maakte de 4-1 en uiteindelijk werd het in de 90e nog 5-4 als dat in de 89e was geweest hadden Frankie en Ferdi m denk ik wel geknepen
Haags kwartier FTW!
Ik zie hem vanavond dan vraag ik even of ik z'n nummer goed heb opgeslagen.quote:Op donderdag 4 december 2008 04:49 schreef jpjedi het volgende:
Hij neemt steeds maar niet op.. Heb je een idee waar hij kan zitten?
Nee, ik zat toen met die maat van mij te kijken of mee kon spelen. Hij dacht eerst van niet en om er zeker van te zijn begint hij als een hysterisch wijf op het tackle knopje van z'n controller te duwen...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou bij de wedstrijd tegen Engeland? Ik scoorde toen al vrij snel en na het juichen kreeg Rooney meteen roodHad je slecht getackeld oid?
Aankomende vrijdag moet ik even bekijken.. Of ik zonder al te veel commentaar thuis ken gaan XBoxen, aangezien m'n vriendin savonds niet hoeft te badmintonnenquote:Vrijdagkomt wmb ook wel goed uit![]()
Snelheid wordt er wel op aangepast. Vroegah kostte het me 20minuten om een mp3 te downloaden via Napster. Vorig jaar kostte het downloaden van een DVD nog een uurtje, volgend jaar kost t downloaden van een BR ook een uur. Gebeurt dus wel degelijk.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:57 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik hou van snel internet. Internet mag ook wel sneller want de files worden alsmaar groter. Filmpje downloaden is nu al gauw 10 GB. Dus daar moet de snelheid + hardware ook voor worden aangepast. Helaas is dit nu nog niet helemaal zo.
Usenetquote:Op donderdag 4 december 2008 10:12 schreef Mrakz0r het volgende:
Jouw snelheid en PC kan dat ook wel aan maar de meeste servers waar je vandaan download nog niet. Ik heb 2,5 MB/s download maar haal dit maar zelden.
nee maar krijg in feb 2009 60 of 120 mbit van UPC, mag kiezen.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef jpjedi het volgende:
@Niels: Hier val jij net niet binnen zeker?
Heb je me al betaald trouwens voor die reuze verbinding van je?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Snelheid wordt er wel op aangepast. Vroegah kostte het me 20minuten om een mp3 te downloaden via Napster. Vorig jaar kostte het downloaden van een DVD nog een uurtje, volgend jaar kost t downloaden van een BR ook een uur. Gebeurt dus wel degelijk.
Gefeliciteerd!quote:
Dat kan heel goed kloppen aangezien episode 11 de nieuwste is... En dat over de subs, ja dat is natuurlijk persoonlijk. Ikzelf vind het fijner zonder subs...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! *O
Ik heb toch liever met NL subs, maar ik zie Ep 13 van Woutje niet
833749quote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik bedoel 11, die heeft er wel ff opgestaan van Woutje zover ik heb kunnen zien maar is weer vewijderd
Als je dat nou nog weet vast te houden, kom je misschien ook op de frontpage..quote:Op donderdag 4 december 2008 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo! Vannacht gewoon ff 20.000 plaatsen gestegen met VOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |